ב.מ.וו X7 נחשף הלילה עם פרטים רשמיים. רכב הפנאי הגדול, אמור להתחרות בליגת-העל של רכבי הפנאי היוקרתיים, אלו שעמוסים בטכנולוגיה ופאר. המימדים לא פחות מאדירים, הוא ארוך יותר מסדרה 7 (סה”כ 5.1 מ’), גבוה יותר מ-X5 עם 1.8 מ’ ורחב כמעט כמו למבורגיני אוונטדור (2.0 מ’). זה רכב ענק (2.3 טון…), כזה שאמור לייצר נוכחות ברורה וגם להעניק מקום ונוחות לשבעה נוסעים לפי ב.מ.וו.
אחרי שנרגעים מגריל הכליות הגדול ביותר שייצרה ב.מ.וו אי-פעם, אפשר להביט בתמונות של תא הנוסעים. השפה העיצובית מוכרת מה-X5 עם הסידור הרב שכבתי של הדשבורד. עליו ניתן למצוא לוח שעונים דיגיטלי ומסך 12.3 אינץ’ מרכזי. ואם כבר מדברים על תא הנוסעים, כל שלושת שורות המושבים מתכוונות באופן חשמלי, כשב.מ.וו מציעה עד חמישה אזורים שונים לבקרת האקלים. יש גם שלושה חלונות בגג עם אופציה לגג זכוכית אחד אדיר ממדים. ובכלל, מהפרטים עולה הרושם, שב.מ.וו שמו ב-X7 הזה כל מה שהם יכולים, מפתחי ראדיאטור אקטיביים ועד לדלתות בסגירה רכה.
ב.מ.וו X7 משתמש בארכיטקטורת השלדה של הדור הרביעי של ה-X5 וככזה אמור להציע יכולת משובחת בכביש וגם בשטח, לטענת החברה. יש כאן עצמות-עצה כפולות מלפנים ומתלה רב-חיבורי מאחור, כשהמיתלים מבוססים על כריות אוויר גדולות ושיכוך נשלט אלקטרונית. ב.מ.וו יציעו כאן כאופציה גם היגוי אחורי ומוטות ייצוב אקטיביים. מי שיירצה להכניס את כל הפאר הזה לשטח ישמח לגלות על חבילת השטח שמוסיפה, בין השאר, אפשרות לבחירה בין ארבעה מצבי נהיגת-שטח שונים (עפר, שלג, סלעים וחול).
רשימת האבזור אינסופית. וזו לא קלישאה, החל מחישוקי שנעים בין 20-22 אינץ’, דרך מערכת שמע עם 20 רמקולים ועד לזיגוג כפול לחלונות. יש גם כמובן את כל מערכות הבטיחות שב.מ.וו יודעת להציע וכן, יש גם כמה יחידות הנעה, כולן משודכות לתיבה אוטומטית בעלת שמונה יחסי-העברה, ששולחת את הכוח אל ארבעת הגלגלים באמצעות טכנולוגיית ההנעה הכפולה המוכרת של ב.מ.וו, ה-Xdrive.
לפי החברה, כרגע מקבל ב.מ.וו X7 ארבעה מנועים – שני דיזל ושני בנזין. גרסת ה-40i תונע באמצעות מנוע ששת הציל’ המוגדש בנפח 3.0 ל’ של ב.מ.וו (340 כ”ס, 0-100 קמ”ש ב- 6.1 ש’). ה-50i תזנק ל-100 קמ”ש תוך 5.4 שניות בזכות מנוע ה-V8 מוגדש בנפח 4.4 ל’ שמפיק 462 כ”ס (ו-66 קג”מ החל מ-1,500 סל”ד). גרסת הדיזל הבסיסית תהיה ה-30d עם מנוע ששת הציל’ המוגדש בנפח 3.0 ל’ (265 כ”ס, 7 ש’) ואילו ה-50d עם ששת הציל’ רב-המגדשים המפיק 400 כ”ס ו-76 קג”מ תיחשב לבכירה כאן.
ב.מ.וו X7 צפוי להיות מוצג לציבור הרחב בתערוכת לוס-אנג’לס הקרובה, וזה אומר משהו לגבי קהל היעד העיקרי שלו. לאירופה הוא צפוי להגיע ברבעון הראשון של 2019 כשאלינו הוא יגיע במהלך חודש אפריל.