אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו סדרה 3 חדשה – חשיפה רשמית
ראשי » חדשות » ב.מ.וו סדרה 3 חדשה – חשיפה רשמית
ב.מ.וו סדרה 3 חדשה - חשיפה רשמית

ב.מ.וו סדרה 3 חדשה – חשיפה רשמית

ב.מ.וו חושפת בפריז את סדרה 3 החדשה, אלו הפרטים

אריאל אלסיבוני 02/10/2018

ב.מ.וו סדרה 3 החדשה מוצגת ברגעים אלו בתערוכת פריז, כשהפרטים והתמונות נחשפים באופן רשמי על ידי היצרנית. לא פשוט לייצר מחליפה למכונית כמו ה-3, מי שבמשך שנים נחשבה לסדאן הספורטיבית הנכונה, מי שנרדפת ללא הפסקה על ידי דגמים ממותגים שונים.

הדור החדש, מצליח להיראות כמו ב.מ.וו סדרה 3 וגם לשדר ניחוח חדש לחלוטין. מבחינת גודל יש כאן צמיחה בכל מימד. ב.מ.וו סדרה 3 ארוכה יותר מקודמתה (76 מ”מ), רחבה יותר (16 מ”מ) וגבוהה יותר במ”מ בודד. יחד עם בסיס הגלגלים שצמח (41 מ”מ), המפשקים שהורחבו וסרחי העודף המינימליים, היא נראית דינאמית וששה אלי קרב, כמו תמיד.

מבפנים אפשר למצוא שוב ביטוי חדש לאותם ערכים שליוו את ה-3. הנהג עדיין במרכז העניינים כשהעיצוב עדכני וכולל שני מסכים גדולים, האחד במרכז הקונסולה והשני מתפקד כלוח השעונים. ב.מ.וו מספרים כמובן על בידוד רעשים משופר, כיסאות שתוכננו מחדש ועוד אלפי פרטים שאמורים להביא את ה-3 הזו לעידן המודרני.

ב.מ.וו סדרה 3 חדשה - חשיפה רשמית


 

מבחינה ויזואלית זו נראית תוצאה מוצלחת למדי, כזו שלא מקבלת חיזוק ברשימת גרסאות ההנעה איתן מוצגת ב.מ.וו סדרה 3 החדשה. ב.מ.וו מציגים כאן 6 גרסאות הנעה, כשרק שתיים מהם מונעות בנזין. בעתיד יוצגו כמובן גרסאות נוספות, מהיברידיות הכרחיות ועד M נחשקות, אבל כרגע ממה שהוצג רלוונטיות אלינו ה-320 וה-330.

ב.מ.וו סדרה 3 חדשה - חשיפה רשמית

 

ה-320 החדשה מציגה נתונים שיישמעו לכם מוכרים למדי. ארבע הבוכנות בנפח שני ל’, הנעזרות במגדש טורבו, מפיקות 184 כ”ס זהים ושיפור של כעשרה אחוזים במומנט (30.5 קג”מ). ב.מ.וו מספרים ששינויים במערכת ההזרקה בניהול הופכים את המנוע הזה לנמרץ וחסכוני יותר. נתון הזינוק ל-100 קמ”ש 7.3 לעומת 7.2 ש’ בדור הקודם) מספר על השינוי הקל.

ב.מ.וו סדרה 3 חדשה - חשיפה רשמית

 

ב.מ.וו 330 מציגה גם היא שיפור על בסיס מערכת הנעה מוכרת. גם כאן ב.מ.וו מספרים על שינויים בבלוק המוכר, אבל עושה רושם שכאן הם עמוקים יותר. הם גם מפורטים יותר ומספרים על קראנק קל יותר, משאבת דלק מחוזקת, חיכוך מופחת וכיול מחדש למזרקים והמגדש. התוצאה? 258 כ”ס (שיפור של 6 כ”ס לעומת הדור הקודם) בין 5,000 ל-6,500 סל”ד ונתון מומנט שצמח ל-40.6 קג”מ המופקים החל ב-1,550 סל”ד. נתון המיאוץ הקלאסי זהה לדגם היוצא 5.8 ש’.

ב.מ.וו סדרה 3 חדשה - חשיפה רשמית

 

אחרי הנתונים האלו, החיוך חוזר כשקוראים על ההשקעה של ב.מ.וו בשלדה של ה-3 החדשה. היא אמורה להיות קלה יותר ב-55 ק”ג לעומת הדור היוצא (תלוי דגם). הגרמנים מספרים גם על חלוקת משקל אופטימלית, על הקשחת השלדה לפיתול ב-50 אחוז במקומות מסויימים ועל כיול נכון יותר שמאפשרים אלו, יחד עם המפשקים המורחבים. מסוג הדברים שאפשר לגלות רק בנהיגה. עוד פרט טריוויה מעניין, גרסת ה-320D משיגה מקדם גרר מצוין של 0.23cd.

ב.מ.וו סדרה 3 חדשה - חשיפה רשמית

 

ב.מ.וו מציגה עם ה-3 החדשה עוד שלל של אבזור וטכנולוגיה, החל ממערכות מתלים אדפטיביות מתוחכמות, עובר במערכות בטיחות מתקדמות ולא נגמר בשלל אפשרויות שמע וגווני תאורה לתא הנוסעים. היא תגיע לישראל במחצית השנייה של 2019, כשמחיר, גרסאות ואבזור ייוודעו רק לקראת מועד ההשקה.

 

ב.מ.וו סדרה 3
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד