אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה – שובה של הסופר-GT
ראשי » חדשות » אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה – שובה של הסופר-GT
אסטון-מרטין DBS סופרלג'רה

אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה – שובה של הסופר-GT

אסטון-מרטין DBS סופרלג'רה נחשפת ומחייה שני שמות עבר במטרה להמציא מחדש את מכונית ה-GT

ניר מירון 08/07/2018

אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה נחשפת באופן רשמי והפרטים בהחלט מעוררי תיאבון. כמו ה-DBS הקודמת יש כאן V12 כפול מגדשים, הנפח עומד על 5.2 ל’ ונתוני ההספק והמומנט אדירים – 720 כ”ס ויותר מ-90 קג”מ, בהתאמה.

הכוח הזה עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבה פלנטרית של ZF עם שמונה יחסי-העברה. כל הטוב הזה מתורגם לביצועים מרשימים עם 3.4 שניות למאוץ הקלאסי ו-340 קמ”ש מרביים.

אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה משתמשת בפלטפורמת האלומיניום של ה-DB11 עם עצמות עצה כפולות מלפנים ומתלה רב-חיבורי מאחור. היא מקבלת גם את בולמי-הזעזועים האדפטיביים של אסטון-מרטין עם אפשרות לבחירה בין שלושה מצבי תפקוד.

אסטון-מרטין DBS סופרלג'רה


 

בכל הקשור למראה אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה נכנסת תחת ההגדרות העיצוביות החדשות של אסטון. אם עד היום נראו דגמי אסטון כמעט זהים אחד לשני, כעת הם אמורים להיבדל אחד מהשני.

אסטון-מרטין DBS סופרלג'רה

 

ראינו את זה עם ה-DB11 והואנטאג’ ועכשיו זה מקבל ביטוי בעיצוב של ה-DBS סופרלג’רה. העיצוב הזה יודע להיות אפקטיבי גם מבחינה אוירודינמית עם יכולת הצמדה של 180 ק”ג במהירות גבוהה.

אסטון-מרטין DBS סופרלג'רה

 

אסטון-טוענים שהמכונית הזו מסמנת את החזרה של החברה אל סגמנט הסופר-GT. עם יוקרה מופגנת ונוחות גבוהה מצד אחד עם חבילת ביצועים שלא ניתן להתעלם ממנה מאידך. מסביב למסלול הניסוי של אסטון-מרטין, ה-DBS הגדולה והחזקה מהירה כמו הואנטאג’ הקלילה והקטנה בהשוואה.

אסטון-מרטין DBS סופרלג'רה

 

אנחנו שמחים לראות מכונית כזו, חדשה. עם הפרופורציות הקלאסיות, עם העיצוב המושך עם V12 גדול ומוגדש. בלי דיבורים על היברידיות וחשמל. כן יירבו.

אסטון-מרטין DBS סופרלג'רה

 

DBS אסטון מרטין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד