אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הונדה סיוויק טייפ R – רכב חברה?
ראשי » מגזין » הונדה סיוויק טייפ R – רכב חברה?
הונדה סיוויק טייפ R

הונדה סיוויק טייפ R – רכב חברה?

לאחר שקבוצת פורמולה 1 "טורו-רוסו" עברה השנה להשתמש במנועי הונדה, נהגי הקבוצה קבלו הונדה סיוויק טייפ R כרכב ת"ש

שי שריקר 07/05/2018

הונדה סיוויק טייפ R צריכה להיות אידיאלית עבור אנשים שאוהבים לתת גז, כמו שני נהגי הפורמולה 1 הצעירים של טורו-רוסו. הטייפ R מחזיקה בשיא ההקפה בנורבורגרינג לרכב הנעה קדמית – 7 דקות ו-43.8 שניות –  אומר משהו על היכולות שלה ללא ספק.

טורו-רוסו (באיטלקית : “פר אדום”)  בשמה המלא היום “רד-בול טורו-רוסו הונדה” היא קבוצת פורמולה 1 איטלקית, אחת משתי קבוצות פורמולה 1 בבעלות חברת המשקאות האוסטרית רד-בול. טורו-רוסו החלה להתחרות ב 2006 ומשמשת כקבוצת משנה לרד-בול ומיועדת לפיתוח נהגים צעירים. בין הנהגים שהחלו את דרכם בקבוצה ניתן למנות את סבסטיאן פטל, דניאל ריקארדו ומקס ורשטאפן. בעונה זו הקבוצה ויתרה על החוזה לאספקת מנועים עם רנו וחתמה על חוזה חדש עם הונדה.

שני הנהגים גאסלי והארטלי יתחרו השנה בפעם הראשונה עונה מלאה בפורמולה 1 תחת קבוצת טורו-רוסו, לאחר שב 2017 התחרו השניים במרוצים בודדים בלבד. בגרנד פרי בבחריין – סיים גאסלי רביעי, קיבל בפעם הראשונה בחייו ניקוד, והעניק לקבוצתו נקודות ראשונות לעונה.


 

לגאסלי והארטלי יש, כמובן, רקורד נאה בליגות מדרג נמוך יותר. גאסלי זכה באליפות הפורמולה 2 בשנת 2016 והארטלי זכה פעמיים ומכהן כאלוף העולם במרוצי סיבולת.

גאסלי הצרפתי קיבל את הטייפ R לפני כחודש ואמר: “אני בר מזל שיש לי את הטייפ R כמכונית היומיומית שלי. אני נרגש לנסות אותה על “דרך נפוליאון” המפורסמת בדרום צרפת, ואולי אפילו על מסלול המרוצים שבו אני באמת אוכל לקחת את הטייפ R אל הקצה”.

הונדה סיוויק טייפ R

 

בעבור הארטלי הסיוויק אוגרת זכרונות חמים: “המכונית הראשונה שלי הייתה הונדה סיוויק מודל 1996, אז נחמד לקבל את השדרוג לטייפ R. החיסרון היחיד זה שעם 21 מרוצים בעונה ולוח זמנים צפוף, אני לא מצליח לנהוג בטייפ R כמה שהייתי רוצה.”

הסיוויק טייפ R החדשה מגיעה עם מנוע חדש 2.0 ליטר טורבו המוציא לא פחות מ-319 כ”ס ב-6,500 סל”ד ו-40.8 קג”מ ב-2,500 סל”ד. התפוקה הזו עוברת לגלגלים הקדמיים דרך תיבת 6 הילוכים ידנית, ומאיצה אותה ל-100 קמ”ש ב-5.8 שניות עד 272 קמ”ש מרביים. איטית יותר מהטורו-רוסו, אבל עם מכונית הפורמולה 1, אי-אפשר לצאת לקניות במכולת.

הונדה סיוויק טייפ R
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד