אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אודי A7 החדשה הוצגה – עומס טכנולוגי
ראשי » חדשות » אודי A7 החדשה הוצגה – עומס טכנולוגי
אודי A7

אודי A7 החדשה הוצגה – עומס טכנולוגי

אודי חשפה את הדור החדש של A7. המון טכנולוגיה ורמז לקראת A6 החדשה

בן חסון 20/10/2017

אחרי 7 שנות ייצור הגיע הזמן לדור חדש של אודי A7 ספורטבק, הקופה ארבע דלתות הגדולה של היצרנית. למרות שמדובר במכונית חדשה לגמרי, כנהוג אצל אודי השינויים לחוץ עדינים, אבולוציה לעיצוב של הדור הקודם שזוכה כאן לפרשנות מודרנית ועכשווית ולדעתנו נאה יותר וגמלונית פחות מבעבר.

אבל גולת הכותרת מבחינת אודי היא לא העיצוב לחוץ או לפנים (שנראה מצוין, תודה ששאלתם), מערך מתלים מתקדם (אופציה למתלי אוויר, היגוי לארבעת הגלגלים) או למנועים בעלי יכולת. למעשה אודי כמעט ולא טורחת להזכיר את יחידות ההנעה ומספרת רק על אחת – V6 מוגדש בנפח 3.0 ל’ שמפיק 340 כ”ס ו-50.9 קג”מ. תיבה כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים מעבירה את הכוח לארבעת הגלגלים ויחס העסק הזה ממריא ל-100 קמ”ש ב-5.3 שניות.

לא, אודי לא מנסה להרשים אותו עם נתונים כאלה, היא מנסה (ומצליחה…) לעשות זאת עם רשימה בלתי נגמרת של מערכות בידור וסיוע לנהג שלוקחות את ה-A7 צעד אחד נוסף לעבר העתיד האוטונומי.

אודי A7
עוד קצת אוטונומיה והיא תבקש עצמאות…

 


אחרי A8 החדשה שהכתיבה את הטון, אודי A7 מקבלת חלק נכבד מהמערכות שהוצגו עם מכונית הפאר. מכלול של 39 מערכות עזר לנהג כולל כמובן בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמירה על נתיב הנסיעה, מערכת הממפה את התנועה סביב המכונית (כדי שזו תדע להגיב בזריזות במקרה של רכב שחותך אותה בנסיעה), מערכת לזיהוי הולכי רגל וזו רק ההתחלה.

אודי A7
תא נוסעים ברוח A8, עם שני מסעים בקונסולה המרכזית ולוח מחוונים דיגיטלי

 

לטענת אודי המערך הזה מאפשר לה להפוך את A7 החדשה למכונית אוטונומית מ”דרגה 3″. בניגוד למערכות מ”דרגה 2″ שמתחילות להיות נפוצות כיום בקרב מכוניות הסלון והפאר, ברמה 3 של אודי תתאפשר נהיגה אוטונומית אמתית בכביש בעל הפרדה ועד למהירות של 60 קמ”ש.

אודי A7
מרשימה למראה, אבל כמו בחיים, מה שחשוב זה מה שבפנים…

 

מה הכוונה ב”אמתית”? בעוד שאר המערכות המוכרות דורשת את תשומת הלב של הנהג – לשים ידיים על ההגה ולהתחיל נסיעה לאחר עצירה מלאה, בדרך כלל – באודי כל כך בטוחים במערכות שלהם, שבתנאים האלה הם מאפשרים לנהג לעסוק באופן אקטיבי בפעילויות אחרות (קריאת עיתון, מיילים וכו’) והמכונית נוטלת פיקוד מלא. היא תבקש התערבות מהנהג רק אם תזהה שהוא נרדם(!) או שהתנועה לפנים משתחררת והמהירות עולה, אז היא תתפקד כאוטונומית מ”דרגה 2″.

אודי A7
מקדימה את הרגולציה

 

הבעיה היחידה מבחינתה של אודי היא שהיכולת המרשימה הזו לא תגיע לכל מקום בעולם, לפחות לא בהתחלה. אודי קצת מקדימה את הרגולוציה, ויש לא מעט מדינות בעולם שלא מאפשרות רמה כזו של אוטונומיות.

בכל מקרה, אודי A7 החדשה צפויה להגיע לשווקים בתחילת שנת 2018, כולל אל השוק המקומי. עד אז אודי מבטיחה שתציג מנועים נוספים – 4 ו-6 ציל’, דיזל או בנזין וככל הנראה גם גרסת פלאג-אין היברידית. בעתיד הקרוב אנו צופים שאודי תציג גם את האחות לפלטפורמה, ה-A6 החדשה, ברוח דומה.

אודי A7

A7 אודי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד