אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
צריך להתרגל לזה: אודי R8 תקבל מנוע V6 מוגדש
ראשי » חדשות » צריך להתרגל לזה: אודי R8 תקבל מנוע V6 מוגדש
אודי R8

צריך להתרגל לזה: אודי R8 תקבל מנוע V6 מוגדש

אודי R8 תקבל בקרוב מנוע חדש וקטן לגרסת הכניסה. מי אשם בזה? הסינים כנראה...

בן חסון 05/10/2017

כשהוצג הדור הנוכחי של אודי R8 שמחנו לראות שמכונית תוצע רק עם מנוע ה-V10 הנפלא. לא שיש לנו משהו נגד מנוע ה-V8 האטמוספרי תאב הסל”ד של הדור הקודם, אבל אנחנו תמיד בעד עוד צילינדרים, נפח וכוח. חבל שבזמן הקרוב זה הולך להשתנות – אודי R8 תקבל בתחילת 2018 גרסת כניסה חלשה יותר. ולא, אנחנו לא מדברים על גרסת ההנעה האחורית שהוצגה בפרנקפורט.

תצפיות שונות מרחבי העולם מדווחות על אודי R8 בשלבי מבחן שונים בכביש הציבורי כשבמרכזן מותקן מנוע V6 קטן (2.9 ל’) ומוגדש. המנוע הוא אותו אחד שהוצג באודי RS5 ו-RS4 החדשות (מפיתוח משותף עם פורשה שנמצא גם בפאנאמרה) שם הוא מפיק 450 כ”ס ו-61.1 קג”מ. ההערכות גורסות שככל הנראה אודי תחזק אותו מעט ותעמיד את ההספק המרבי על נתון שנע סביב ה-500 כ”ס.

אודי R8
בקרוב עם תג V6 על הכנף…

 

 


בכל מקרה, על הנייר מדובר בשיפור ותוספת כוח נאה אם משווים ל-V8 של הדור היוצא שבסוף חייו הוציא 430 כ”ס ו-43.8 קג”מ מ-4.2 ל’. ההנעה כמובן תהיה כפולה, והשינוי הוויזואלי היחיד ביחס לאחיותיה עם ה-V10 צפוי להיות במפלטים קטנים יותר.

ככל הנראה אודי עושה את המהלך הזה כדי לפנות לשוק הסיני – שם שיטת המיסוי מעדיפה מנועים בעלי נפח קטן והעניין יכול להסתכם בתנודות של עשרות אלפי דולרים במכוניות בסדרי גודל כזה. באופן מעט לא אופייני לקוצנרן הזה אודי R8 הפכה לאחת המכוניות האחרונות בקטגוריה שמוצעת עם (ורק עם) מנוע אטמוספרי, אבל כמו שאתם מבינים זה הולך להשתנות.

אודי R8

אודי R8
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד