אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פרארי F2001 זוכת האליפות של שומאכר מוצעת למכירה
ראשי » חדשות » פרארי F2001 זוכת האליפות של שומאכר מוצעת למכירה
פרארי F2001

פרארי F2001 זוכת האליפות של שומאכר מוצעת למכירה

בית המכירות פומביות ליצירות אומנות הודיע כי יעמיד פרארי F2001 למכירה

בן חסון 28/09/2017

לא פעם אנחנו מספרים לכם על מכוניות מיוחדות שמחפשות בית חדש, אבל באמת שדבר כזה לא קורה כל יום: בית מכירות פומביות ליצירות אומנות(!) הודיע כי בחודש הקרוב תועמד למכירה פומבית פרארי F2001 שלדה מספר 211 ששימשה את הקבוצה באליפות הפורמולה 1 של שנת 2001.

פרארי F2001 נחשבת לאחת ממכוניות הפורמולה 1 היותר מצליחות של היצרנית, כאשר מתוך 18 מרוצים בהם השתתפה (בעונות 2001 ו-2002) היא סיימה עשרה מהם במקום הראשון ובכולם (למעט המרוץ האחרון) הייתה על הפודיום. היא עשתה זאת בין היתר בעזרת מנוע V10 בנפח 3.0 ל’ שהפיק כ-900 כ”ס ב-18,500 סל”ד וגם נשמע מדהים:

 


 

המכונית הספציפית הזו, שלדה 211, שימשה את מיכאל שומאכר בעצמו ואיתה הוא רשם ניצחונות במרוצי הגראנד-פרי של מונאקו והונגריה. באותה שנה (2001) הוא זכה באליפות הנהגים בפעם הרביעית, ופרארי באליפות היצרנים בפעם ה-11.

אגב, עד לניצחון של ראיקונן השנה זו הייתה הפרארי האחרונה שניצחה בגראנד-פרי במונאקו. היא גם הייתה המהירה ביותר במסלול זנדוורט ההולנדי (במסגרת הקפות ראווה),עד שנושלה מהתואר הזה השנה, 16 שנים לאחר שקבעה את הזמן 1:19.880 דקות להקפה. הזמן החדש נקבע ע”י מקס ורסטאפן עם רדבול RB8 משנת 2012 ועומד על 1:19.551 דקות. קרוב…

פרארי F2001
תמיד סיימה על הפודיום באליפות של 2001

 

למרות שהיא נמכרת כיצירת אומנות (אנחנו יכולים להבין את זה…) בבית המכירות מציינים כי המכונית תקינה לחלוטין, מניעה וכשירה לעבודת מסלול. הם אפילו מציעים לקשר את הקונה הבא לתוכנית פרארי שממשיכה לקיים מרוצי ראווה עם מכוניות מרוץ מהעבר. אנחנו מקווים שהקונה המאושר (בסכום מוערך של 4 מיליון דולר) יהיה מספיק הגון כדי להוציא אותה מדי פעם לסיבוב…

פרארי F2001
כל כך מוצלחת שגם בעונת 2002 הייתה תחרותית ורשמה ניצחונות

F2001 פורמולה 1 פרארי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד