אחרי שסיפרנו לכם בפעם הקודמת על ההדלפות, הגיע הזמן של סוזוקי לחשוף בפרנקפורט את הגרסה החמה לדור החדש של הסוויפט. נעצור כאן ונגיד את זה כבר עכשיו כדי להרגיע אותך – סוזוקי סוויפט ספורט החדשה מגיעה גם בצבעים אחרים מלבד צהוב. עכשיו נמשיך לעניינים חשובים יותר.
כפי שדיווחנו בחזית שוכן מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ל’ שמחליף את ה-1.6 ל’ האטמוספרי של הדגם היוצא. ההספק טיפס קלות ל-140 כ”ס ב-5,500 סל”ד (136 כ”ס בעבר), אבל המומנט מציג קפיצה מרשימה ל-23.4 קג”מ (16.3 קג”מ ביוצא) הזמינים בטווח שבין 2,500 ל-3,500 סל”ד. כבעבר הכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבה ידנית עם שישה יחסי העברה.
שלדת הסוויפט חדשה לחלוטין, ובזכותה סוזוקי טוענת להפחתת משקל רצינית של לא פחות מ-80 ק”ג. זה אומר שהיא עוצרת את מחט המשקל על 970 ק”ג צנומים. מעבר לכך בסוזוקי מספרים כי היא קשיחה יותר ובעלת עמידות טובה יותר לפיתול.
סידור המתלים ממשיך להיות דומה לשל הדגם היוצא – מקפרסון מלפנים וקורת מתח מאחור, כאשר בשני הקצוות ישנם בולמים מבית מונרו. הצמיגים גם הם במידות צנועות – 195/45R17.

סוזוקי לא מספקים נתוני ביצועים, אבל עם 144 כ”ס לטון כנראה שמדובר במכונית זריזה למדי. אם להיות כנים לרגע, במכוניות שכאלה זה פחות משנה – מה שמעניין אותנו זה איך זה מרגיש לנהוג אותה. נראה שגם בסוזוקי מבינים את העניין ומבטיחים חיבור טוב של אדם למכונה, ואם לשפוט לפי הביקורות האוהדות בחו”ל לדורות הקודמים – הציפיות שלנו בהחלט גבוהות.
האם היא תגיע אלינו? עוד מוקדם לדעת, אבל היבואנית שוקלת את העניין כאשר נדמה כי יש סיכוי אמיתי שתגיע. ובהתחשב בכך שמחירה אמור להיות אטרקטיבי ביחס לחמות שנמכרות היום, זה נשמע לנו כמו משהו שנשמח לאחל לכל אחד לקראת השנה החדשה.