אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בוגאטי שירון חוצה 400 קמ”ש בקלות
ראשי » חדשות » בוגאטי שירון חוצה 400 קמ”ש בקלות

בוגאטי שירון חוצה 400 קמ”ש בקלות

בדרך לשבירת שיא המהירות למכונית סדרתית בוגאטי משחררת סרטון תאוצה מ-0 ל-400 קמ"ש

בן חסון 11/09/2017

אחרי שגילינו שעשירי העולם לא ממש מתרגשים מהשירון החדשה (ואם לומר את האמת, קצת בצדק…) ופנקס ההזמנות נותר קצת ריק, בבוגאטי הבינו שהם חייבים לעשות משהו בנידון. מה עושים במצב כזה? מתחילים לעבוד במרץ על ניסיון שבירת שיא המהירות למכונית סדרתית. בוגאטי שירון מגיעה מוגבלת ל-420 קמ”ש “בלבד” בכביש הציבורי, אבל ע”פ ההערכות בגרסה ללא הגבלה שתשמש לניסיון שבירת השיא היא צפויה להעפיל ליותר מ-440 קמ”ש.

בינתיים, עד שתסיים לעשות את ההתאמות הנדרשות, בוגאטי מגרה אותנו עם סרטון קצר שמדגים תאוצה מ-0 ל-400 קמ”ש. כן, 400 זה מספר הרבה יותר הגיוני מ-100 במכוניות בסדרי גודל כאלה, כנראה.


0 – 400 km/h (249 mph) in 32.6 seconds #Chiron

‎Posted by Bugatti on‎ שישי 8 ספטמבר 2017

 

למרות שאת סוף התהליך בוגאטי לא הציגה לצד שעון עצר, היא מבטיחה שאת המאוץ הלא ממש קלאסי הזה היא מסיימת ב-32.6 שניות בלבד, ומראה את מחט המהירות שממשיכה לטפס בקצב נאה.

400 קמ”ש ב-32.6 שניות זה מאוד מרשים, אבל מכיוון שאין ממש מתחרות שמגיעות למהירות הזו וכדי לשים את הדברים בפרופרציה הנכונה נשווה את התאוצה שלה במהירויות “נמוכות” לאחת מהמכוניות המהירות ביציאה מהמקום – למבורגיני אוונטדור S. את המאוץ ל-200 קמ”ש הלמבו מסיימת ב-8.8 שניות, הבוגאטי צריכה רק 6.4 שניות (ונזכיר שמרצדס פרויקט 1 מבטיחה מאוץ ל-200 קמ”ש בפחות מ-6 שניות). ל-300 קמ”ש תצטרך להמתין 24.2 שניות בלמבו, והבוגאטי תחלוף על פניהם בתוך 13.4 שניות – 10.8 שניות מהר יותר.

אז מתי נראה את בוגאטי שירון שוברת את שיא המהירות? בבגואטי לא נוקבים בתאריך רשמי, אבל השמועות מדברות על מתישהו בתחילת שנת 2018.

בוגאטי שירון
מתי תנסה כבר לשבור את השיא?

בוגאטי בוגאטי שירון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד