אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אסטון-מרטין וואנטאג’ AMR – מתחזקת ועוזבת
ראשי » חדשות » אסטון-מרטין וואנטאג’ AMR – מתחזקת ועוזבת
אסטון-מרטין וואנטאג' AMR

אסטון-מרטין וואנטאג’ AMR – מתחזקת ועוזבת

אסטון-מרטין משחררת גרסאות מוגבלות ייצור חדשות לוואנטאג׳ רגע לפני שהדגם מסיים את חייו

דין אפפל 19/06/2017

בתחילת השנה הציגה אסטון-מרטין את מחלקת ה-AMR בתערוכת ג׳נבה עם כמה דגמי תצוגה. כעת מוצגת אסטון-מרטין וואנטאג’ AMR, כאשר בעתיד יצטרפו גרסאות נוספות (ככל הנראה לכל דגם שהחברה מייצרת) חלקן עם רישוי לכביש וחלקן מיועדות נטו למסלול.

2 הגרסאות הראשונות של AMR שייכות לדגם הוואנטאג׳ הותיק של החברה. הראשון יתבסס על דגם ה-V8 וישמור על מנוע ה-4.7 ליטר שמפיק 430 כ״ס והשני יתבסס על דגם ה-V12 בנפח 5.9 ליטר שהספקו שופר קלות ל-595 כ״ס (עליה של 30 כ״ס). לא פורסמו אם וכמה השתפרו הביצועים אבל לפחות ניתן לבחור בין תיבת 7 הילוכים רובוטית חד-מצמדית או ידנית עם 6 הילוכים ב-V8 ו7 הילוכים ב-V12.

 


 

עיקר הסיפור של גרסת ה-AMR הוא ויזואלי ולכן יוצעו 4 אופציות של צבע חיצוני כשכל אחת מקבלת צבע פסים תואם לאורך הרכב וצבע משלים של תא הנוסעים. אחת האופציות היא העתק של צבעי המירוצים של הוואנטאג׳ – ירוק מירוצים בריטי ופסים בירוק בהיר יותר. בנוסף תוצע ״חבילת אירו״ שכוללת בין היתר כנף אחורית קבועה, ספליטר קדמי, כנפונים בצדי הטמבון הקדמי וכו’, כולם עשויים קרבון כמובן.

אסטון-מרטין וואנטאג' AMR

 

אסטון-מרטין מתכננת לייצר בסך הכל 300 מכוניות וואנטאג׳ AMR. מתוכן 100 יהיו עם מנוע V8 והשאר עם מנוע ה-V12, כאשר הלקוח יוכל לבחור בין קופה לקבריולה.

אסטון-מרטין וואנטאג' AMR

 

AMR אסטון מרטין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד