אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מקלארן 570S ספיידר – פותחת את הגג
ראשי » חדשות » מקלארן 570S ספיידר – פותחת את הגג
מקלארן 570S ספיידר

מקלארן 570S ספיידר – פותחת את הגג

גרסת ספיידר חדשה מצטרפת למשפחת הספורט של מקלארן

דין אפפל 17/06/2017

רגע לפני שנציג את מקלארן 570S ספיידר נעבור רגע על חלוקת הדגמים של החברה. מקלארן מחלקת, נכון להיום, את דגמיה ל-3 משפחות. הבכירה היא סדרת האולטימט (מקלארן P1), באמצע יש את סדרת הסופר (720S) וגרסאות הכניסה (570S) הן חלק מסדרת הספורט. כעת סדרת הספורט מרחיבה את מגוון דגמיה ומצרפת גרסת ספיידר ל-570S שתהיה (לפחות בינתיים) המקלארן הפתוחה הכי זולה שניתן להזמין.

זולה, כמובן, ביחס לשאר דגמי מקלארן, שכן מקלארן 570S ספיידר החדשה מכוונת להתחרות מול מכוניות כמו פורשה 911 טורבו קבריו ואודי R8 ספיידר. מאחר והיא מתבססת על ה-570S זה אומר שהיא מקבלת את אותם מכלולים ושלדה. יחידת ההנעה כוללת את מנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 3.8 ליטר ו-564 כ״ס שמשודך לתיבת ה-7 הילוכים כפולת-מצמדים. הכוח עובר אל הגלגלים האחוריים (בלבד) והביצועים מניחים את הדעת – 3.2 שניות ל-100 קמ״ש ו-9.6 שניות מעמידה ל-200 קמ״ש.

מקלארן 570S ספיידר

 


בכל הקשור לשלדה אפשר למצוא כאן את שלדת הקרבון של מקלארן שלא דרשה שום חיזוקי שלדה נוספים לרגל הסרת הגג. בגלל שהגג צריך מנגנון חשמלי לפתיחה וסגירה (עד למהירות של 50 קמ״ש), המשקל העצמי של מקלארן 570S ספיידר עלה ב-46 ק״ג בהשוואה לאחותה הסגורה. לא נורא.

מקלארן 570S ספיידר

 

חוץ מהגג מקלארן 570S ספיידר קיבלה מספר שינויים קלים נוספים לעומת גרסת הקופה עליה היא מבוססת. בין המושבים יש חלון חשמלי קטן המשמש כמגן רוח כשהוא סגור. כשהוא פתוח הוא מאפשר לצלילי המנוע לחדור לרווחת יושבי הרכב. הכנף האחורית גבוהה יותר ב-12 מ״מ לעומת הקופה, על-מנת לתת את אותו אפקט הצמדה. הגלגלים נשארו באותן מידות אבל יש כאן חישוקים חדשים ונוספו עוד 4 צבעים חיצוניים חדשים לבחירת הלקוחות.

מקלארן 570S ספיידר

 

החשיפה הרשמית לציבור תתרחש בפסטיבל גודווד שיערך באנגליה ב-29 ליוני, ומכוניות ראשונות יסופקו ללקוחות כבר באוגוסט.

מקלארן 570S ספיידר

מלארן מקלארן 570S ספיידר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד