אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ק.ט.מ דיוק ו-RC החדשים – תחילת שיווק מקומי
ראשי » דו-גלגלי » ק.ט.מ דיוק ו-RC החדשים – תחילת שיווק מקומי
ק.ט.מ דיוק ו-RC

ק.ט.מ דיוק ו-RC החדשים – תחילת שיווק מקומי

מתיחת פנים משמעותית לכלי הכביש הקטנים של ק.ט.מ

אריאל אלסיבוני 14/06/2017

ק.ט.מ דיוק ו-RC – אופנועי הכביש הקטנים של ק.ט.מ, אחראים במידה רבה להתפתחותו של המותג בשנים האחרונות. גם אצלנו הכלים האלו עשו חייל והתמקמו כנמכרים ביותר בקטגוריה בשלהי חייהם.

כעת מגיעים אלינו הדיוק וה-RC אחרי מתיחת פנים עמוקה, כזו שמעדכנת את המראה והיכולת שלהם. שינוי משמעותי אחד הוא היעלמות הדיוק 200 מההיצע והצגת דגם בנפח 250 סמ”ק במקומו.

ק.ט.מ דיוק ו-RC

 


ק.ט.מ דיוק

הדיוק הקטן שואל אלמנטים עיצוביים מהאח הגדול במשפחה, ה-1,290, בעיקר במסיכת החזית המחודדת בעלת המראה הייחודי שמשלבת בתוכה פנסי LED. העיצוב כולו נראה קרבי יותר מבעבר ולכך תורמים גם מושב חדש (עם תנוחה שאמורה להיות קרבית יותר) ושלדה זנב חשופה יותר מבעבר.

ק.ט.מ דיוק ו-RC

 

עוד אפשר למצוא כאן, מסך TFT חדש (לדעתנו היחידי בסגמנט) שיודע להתחבר לטלפון, מיכל דלק שצמח (ל-13.4 ליטר) ו-ABS שנמצא כעת בכל הדגמים. עוד מספרים בקט.מ על שידרוגי מיתלים (בייחוד במזלג מלפנים) ושיפור מערכת הבלימה. ק.ט.מ דיוק 125 (15 כ”ס, 127 ק”ג) ישווק כאן במחיר של 25,000 שקלים, הדיוק 250 (31 כ”ס, 139 ק”ג) יעלה 27,000 שקלים ואילו ה-390 (44 כ”ס, 139 ק”ג) יימכר ב-36,000 שקלים.

 

ק.ט.מ RC

גם משפחת ה-RC (שמשתמשת באותה הפלטפורמה של הדיוק) מקבלת מתיחת פנים שכוללת עיצוב מחדש, ריפוד שונה לכיסא ועוד. עיקר השינויים כאן מתרכזים ב-390 שמקבל, בין השאר, דיסק קדמי גדול יותר (320 מ”מ), מצמד מחליק ודוד פליטה ששינה את מקומו.

ק.ט.מ דיוק ו-RC

ק.ט.מ RC125 שמפיק 15 כ”ס ושוקל 135 ק”ג יימכר כאן ב-27,000 שקלים. ה-RC390, עם 44 כ”ס ומשקל של 147 ק”ג, יימכר כאן ב-38,000 שקלים.

 

RC דיוק ק.ט.מ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד