אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו לינק – ככה ייראה העתיד?
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו לינק – ככה ייראה העתיד?
ב.מ.וו לינק

ב.מ.וו לינק – ככה ייראה העתיד?

פתרון תחבורתי ד"ג עירוני לעידן המחובר, ככה נזוז בעיר בעתיד לפי ב.מ.וו

אריאל אלסיבוני 24/05/2017

תכירו, זהו ב.מ.וו לינק – תרגיל עיצובי שמציע פרשנות לקטנוע עירוני, לעתיד הדיגיטלי והמחובר שלנו. לפי ב.מ.וו זה יותר מתרגיל עיצוב, מבחינתם זהו סמל של עידן חדש.

הדבר הראשון שמכה בך כשאתה מסתכל על ב.מ.וו לינק, זה שהוא לא דומה לשום מוצר אחר של החברה. זו שפת עיצוב חדשה לחלוטין עבור ב.מ.וו והלינק כמו שאתה בוודאי יכול לנחש, לא מתבסס על אף דגם סדרתי של החברה.

 


הלינק משתמש בצרכים התכנוניים של הנעה חשמלית, סוללות שטוחות מתחת לרצפה, או מקום מינימלי למערכת ההנעה, בכדי לייצר דף חלק למעצבים. התוצאה היא קטנוע נמוך עם מושב שטוח שלא נראה כמו שום דבר שאנחנו מכירים. גם צבעי הטיטניום מוסיפים לתחושה העתידנית.

https://www.youtube.com/watch?v=XWA3QPu0UCY&feature=youtu.be

 

עוד מספרים ב.מ.וו שהלינק מציע איכות חיים טובה לרוכב, עם עליה וירידה נוחים מאוד מהמושב הנמוך והמתכוונן, יש גם הילוך אחורי (די פשוט עם מנוע חשמלי) בשביל להקל על תמרון וגם תא האחסון נדיב לפי ב.מ.וו וניתן לגשת אליו דרך דלת צד.

https://www.youtube.com/watch?v=XWA3QPu0UCY&feature=youtu.be

 

לפי ב.מ.וו הקטנוע החכם הזה יודע, לדוגמה, מהו סדר היום של הרוכב ולפיו יכול להציע נתיב מהיר לפגישה הבאה. ב.מ.וו גם מחברים את הרוכב לקטנוע – חיישנים על מעיל הרוכב מאפשרים לו לפתוח את דלת המטען במחוות יד.

https://www.youtube.com/watch?v=XWA3QPu0UCY&feature=youtu.be

 

הקונספט הזה משלים למעשה את סדרת ה-NEXT100 של ב.מ.וו, לכבודה הציגה כל חטיבה את הפרשנות שלה לרכבי העתיד. כעת יש גם קטנוע שמשלים את הסדרה הזו ונותר רק לחכות ולראות, אם ומתי ייושמו כל הרעיונות האלו ברכבי העתיד של החברה.

 

ב.מ.וו לינק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד