קרסו מוטורס, יבואנית דאצ’יה משיקה בישראל את דאצ’יה דאסטר האוטומטי (לראשונה במותג), עם מחיר נמוך ביחס לקטגוריה שמתחיל ב-100,000 שקלים לגרסת הבסיס ומגיע עד 107,500 שקלים לגרסה הבכירה.
דאצ’יה דאסטר האוטומטי משתמש במנוע טורבו-דיזל 1.5 ליטר המפיק 109 כ”ס ב4000 סל”ד ו-25.5 קג”מ ב-1750 סל”ד. את דוושת המצמד מעלימה תיבת ה-EDC המוכרת של הקונצרן, רובוטית כפולת-מצמדים בעלת שישה יחסי ההעברה. הכוח, להבדיל מהגרסאות הידניות, עובר לגלגלים הקדמיים בלבד ונתוני הביצועים מספרים על מהירות מירבית של 169 קמ”ש ותאוצה ל-100 קמ”ש תוך 11.9 שניות. נתון צריכת הדלק הרישמי מרשים, בצורה אופיינית למנועי דיזל מודרניים ועומד על 22.2 ק”מ/ ל’.
רמות האבזור נאות למדי, ה-‘לאורייט’ הזולה יותר מציעה מערכת שמע התומכת בבלוטות, שליטה מההגה, מראות חשמליות, מסילות העמסה על הגג ועוד. הגרסה היקרה יותר, ‘פרסטיג’, מוסיפה בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה מקורית, מצלמת רוורס, חישוקי אלומיניום 16 אינץ’ ועוד.
מעבר לזה זהו אותו דאסטר המוכר עם שינויים קלים מאוד להנדסת האנוש בתא-הנוסעים. בסיס הגלגלים (267.3 ס”מ) מציב אותו מול מתחרים כמו קיה ספורטאז’, מולם הוא מציע מחיר נמוך משמעותית אבל גם מחסור במערכות בטיחות מתקדמות.