אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
רנו מגאן RS חדשה – רמז ראשון
ראשי » חדשות » רנו מגאן RS חדשה – רמז ראשון

רנו מגאן RS חדשה – רמז ראשון

רנו מציגה עם כיסוי את המגאן RS החדשה שתוצג באופן רשמי בספטמבר

אריאל אלסיבוני 03/04/2017

זה הטיזר, באמצעותו רנו מתחילה להציג את הדור החדש והשלישי של רנו מגאן RS המעניינת. לפי רנו, החשיפה הרשמית תערך בתערוכת פרנקפורט (ספטמבר) אבל אנחנו משערים שנקבל עוד הרבה רמזים כאלו עד התערוכה. רמז אחד ברור נקבל במאי, בגרנד-פרי של מונאקו. רנו-ספורט שמרה לעצמה מקום במהלך אירועי הפתיחה של המירוץ ואנחנו די בטוחים שהעולם יוכל כבר שם לראות את ה-RS המדוברת.

הדור החדש של רנו מגאן RS יגיע אך ורק בגרסת חמש דלתות, בניגוד לשני הדורות הקודמים ויניע את הגלגלים הקדמיים באמצעות מנוע מוגדש בנפח שני ליטרים ככל הנראה. ההספק צפוי לנוע סביב 300 כ”ס, כשאלו יועברו לתיבה ידנית בעלת שישה יחסי העברה או לרובוטית כפולת מצמדים עם שישה יחסי העברה. אנחנו משערים שרנו תשמור על מנוע שני ליטרים בעל ארבע ציל’, אבל זו רק השערה. יש אפשרות שהיא תבחר להשתמש במנוע ה-1.8 ליטר שהוצג באלפין A110, עם סט-אפ שונה. אבל היות והאלפין מגיעה רק עם גיר רובוטי כפול מצמדים עם שבעה יחסי העברה, האופציה הזו לא נשמעת ריאלית.

 


כמו שאתה בטח יודע, הדור הנוכחי של רנו מגאן RS מציג את אחת משלדות ההנעה הקדמיות הטובות שנשארו לנו. בקרב חובבי ההגה (ומעריצי המותג) היה חשש שרנו תנטוש את המתלה הקדמי החכם שלה, זה שיודע למזער לוחמת הגה ולייצר את ההתנהגות האהובה של הדור הנוכחי. אבל אל חשש, עושה רושם שרנו תשמור על הסידור המוכר מלפנים, לרבות הדיפרנציאל המכאני. אם כבר נגענו בהתנהגות כביש, נספר שהדור החדש של רנו מגאן RS יקבל גם היגוי האחורי אקטיבי.

את העיצוב, נו, אי אפשר לראות מתחת לכיסוי, כן אפשר לזהות בווידאו את פנסי הערפל שמזכירים את אלו של האחות הקטנה, הקליאו. רנו מגאן RS החדשה תגיע לישראל, ככל הנראה, בתחילת 2018 וככל שייחשפו פרטים נוספים לגביה נשוב לעדכן.

 

RS מגאן רנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד