אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מאזדה 3 – מתעדכנת
ראשי » חדשות » מאזדה 3 – מתעדכנת
מאזדה 3

מאזדה 3 – מתעדכנת

כמה חודשים אחרי שהוצגה בעולם מגיעה ה-3 מתוחת הפנים אלינו

דין אפפל 21/02/2017

מאזדה 3 מכירה היטב את קטגורית המשפחתיות, שהיא עדיין הקטגוריה הגדולה בהיקף המכירות בארץ. אבל בשנים האחרונות היא רק הולכת ונחלשת. האשמה העיקרית בכך היא של קטגורית הפנאי-שטח שרק גדלה משנה לשנה, בעיקר על חשבון המשפחתיות והמשפחתיות הגדולות.

לתוך הסיטואציה הזו שולחת מאזדה את ה-3 מתוחת הפנים עם מגוון שדרוגים שאמורים לתת לה ערך מוסף. נתחיל מהשורה התחתונה והיא המחיר שלא השתנה. דגמי ה-3 ימשיכו להיות משווקים בגרסאות האצ׳בק וסדאן במחירים שיתחילו ב-132,000 שקלים לגרסת ה-1.5 ליטר קומפורט או ה-2 ליטר ספורט, ימשיכו ב-135,000 ל-2 ליטר קומפורט ויגיעו עד ל-143,000 שקלים עבור ה-2 ליטר פרימיום.

מאזדה 3

 


מהבחינה המכאנית לא הרבה השתנה. ה-3 תשווק עם מנוע 1.5 ליטר עם 120 כ״ס או עם 2.0 ליטר בעל 165 כ״ס, כאשר שניהם ישודכו לתיבת 6 הילוכים אוטומטית ויניעו את הגלגלים הקדמיים.

מאזדה 3

 

מבחינת העיצוב החיצוני מאזדה שמרה על העיצוב הספורטיבי טרום המתיחה ורק עדכנה אותו קלות. את ההבדל הגדול ביותר, אפשר יהיה למצוא בפנסים שמעתה יהיו פנסי LED מלאים מלפנים, מאחור וגם במאותתים שעל מראות הצד. בפנים עודכן תא הנוסעים ונראה דומה יותר לדגמי ה-6 וה-CX-5 המחודשים (הראשונה כבר הגיעה אלינו והשניה תגיע בקרוב). זה כולל גם את מערכת המולטימדיה (עם מסך 7 אינץ׳) והתצוגה העילית שעברו עדכון עם גרפיקה משופרת.

מאזדה 3

 

כל הגרסאות יגיעו מאובזרות למדי כבר מגרסת הבסיס. הן יכללו בנוסף למקובל מערכת SCBS לבלימה אוטונומית עד 80 קמ״ש (להבדיל מ-30 קמ״ש במערכת הקודמת), מערכת התראה מפני סטייה מנתיב ומערכת LAS המחזירה את הרכב לנתיב אוטומטית (למעט בגרסת הספורט). בנוסף, כל הגרסאות יקבלו גלגלי 18 אינץ’ ואת מערכת ה-GVC שעוזרת לווסת את המומנט הנמסר אל הגלגלים בכניסה לפניה ובכך מחדדת את התנהגות הרכב.

3 מאזדה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד