רנו משיקה בימים אלו בישראל את רנו טווינגו החדשה. כמו רנו טווינגו המקורית ששווקה בישראל בשנות ה-90, גם החדשה מביאה איתה רוח צעירה המתבטאת באופציה לעיצוב ע”פ בחירה, שלל צבעים, מספר רמות אבזור ותצורה לא שגרתית. רנו טווינגו החדשה מצוידת במנוע אחורי המניע את גלגליה האחוריים. בטווינגו המקורית המנוע וההנעה היו מלפנים אך כמוה גם כאן תכנון נכון של פנים הרכב יוצר חלל מודולרי וחכם.
מיקום המנוע באחורי הרכב מביא על פי רנו יכולות דינאמיות גבוהות, חלוקת משקל אידיאלית ומרכז כובד נמוך, עוד מתהדרת רנו בבסיס גלגלים גדול ביחס לקטגוריה וסרחי עודף קצרצרים ומימדים כלליים זעירים המאפשרים רדיוס סיבוב קטן במיוחד, זריזות ויכולות לחנות גם בחניות קטנות וצפופות.
בכל הקשור להנעה רנו טווינגו מאפשרת בחירה בין גרסת ליטר ידנית (3 צילנדרים, 70 כ”ס, 64,990 שקלים) לבין גרסת 0.9 ליטר טורבו המשודך לתיבה כפולת מצמדים (3 צילינדרים, 90 כ”ס, 74,990 שקלים).