אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו – עד 2020 כל קשת הדגמים תציע אפשרות להנעה חשמלית
ראשי » חדשות » ב.מ.וו – עד 2020 כל קשת הדגמים תציע אפשרות להנעה חשמלית
ב.מ.וו - עד 2020 כל קשת הדגמים תציע אפשרות להנעה חשמלית

ב.מ.וו – עד 2020 כל קשת הדגמים תציע אפשרות להנעה חשמלית

החברה ממשיכה בתוכנית ליישום טכנולוגית הנעה חלופית במכוניותיה ומצהירה שהדבר לא ישנה במאום את הנאת הנהיגה בדגמיה

אריאל אלסיבוני 13/12/2016 צלם: ב.מ.וו

חשמלית לחלוטין, היברידית או היברידית פלאג אין, ב.מ.וו מצהירה שעד 2020 תציע ב.מ.וו אפשרות חשמלית כזו או אחרת בכל דגמיה. תוך ההודעה הזו מזכירה החברה, כפי שהוא עושה בכל הזדמנות, שהפחתת הזיהום לרוחב צי המכוניות מתוצרתה, לא יגרע מהיכולות הדינאמיות – חלק מערכי הליבה של ב.מ.וו.

לטענת החברה אין שום התנגשות בין הצעת עוד דגמים עם הנעה חלופית לבין חוויית הנהיגה או היכולות הדינאמיות שזכותן ידועה ב.מ.וו. הם מציינים שתוספת הביצועים האפשרית, עם הנעות חלופיות יכולה אפילו להוסיף אלמנט של חוויה וביצועים למכונית נתונה.

ב.מ.וו - עד 2020 כל קשת הדגמים תציע אפשרות להנעה חשמלית
עד 2020 – אפשרות לגרסה מונעת חשמל לכל דגם של ב.מ.וו

 

בכל מקרה, מכוניות מונעות חשמל או שנעזרות בהנעת חשמל לא אמורות להוות את החלק הארי של מכירות החברה בשנים הקרובות. ההערכה בב.מ.וו מדברת על כ-20 אחוזים מסך כל המכירות לקראת שנת 2025. בזמן הזה יתחילו להיכנס אמצעי הנעה חדשים (תא דלק לדוגמה) כנראה בדגמים היקרים והמפוארים ביותר של החברה.


ב.מ.וו - עד 2020 כל קשת הדגמים תציע אפשרות להנעה חשמלית
עד 2025 – 20 אחוז מסך המכירות של ב.מ.וו יהיה של רכב עם הנעה חשמלית כזו או אחרת

 

מחזקים את ההצהרות על נהיגה והנאה, הם דבריו של קלאוס פרוליך, ראש מחלקת הפיתוח של ב.מ.וו  בנוגע לנושא המערכות האוטונומיות: “לא תמיד כיף לנהוג בפקק, לא כיף לנהוג באיזורים צפופים ובטח שלא כיף לחפש חניה. היכולות האוטונומיות של המכוניות שלנו, יהיו אופציה בה הנהג יוכל לבחור כרצונו. לנהג במכונית שלנו תמיד תהיה בחירה. אין שום בעיה לתכנן מכונית שתתן את המענה לשני הצרכים, זה לא מדע טילים, זה לא כל-כך מסובך”.

ב.מ.וו - עד 2020 כל קשת הדגמים תציע אפשרות להנעה חשמלית
קלאוס פרוליך: “לנהג במכונית שלנו תמיד תהיה בחירה”.

 

אין ספק שלחברה כמו ב.מ.וו, שמתהדרת בסלוגן “מכונת הנהיגה המושלמת” בתעשיה שהופכת חשמלית, אוטונומית ומלאכותית יותר, יש כמה אתגרים לא פשוטים לפניה. אבל כל עוד מתבטאים כך בחברה, יש לכולנו תקווה, שגם בעתיד חשמלי ואטונומי, עוד יהיו מכוניות שייתנו לנהג שלהן, לקחת שליטה.

 

ב.מ.וו הייבריד חשמל
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד