חשמלית לחלוטין, היברידית או היברידית פלאג אין, ב.מ.וו מצהירה שעד 2020 תציע ב.מ.וו אפשרות חשמלית כזו או אחרת בכל דגמיה. תוך ההודעה הזו מזכירה החברה, כפי שהוא עושה בכל הזדמנות, שהפחתת הזיהום לרוחב צי המכוניות מתוצרתה, לא יגרע מהיכולות הדינאמיות – חלק מערכי הליבה של ב.מ.וו.
לטענת החברה אין שום התנגשות בין הצעת עוד דגמים עם הנעה חלופית לבין חוויית הנהיגה או היכולות הדינאמיות שזכותן ידועה ב.מ.וו. הם מציינים שתוספת הביצועים האפשרית, עם הנעות חלופיות יכולה אפילו להוסיף אלמנט של חוויה וביצועים למכונית נתונה.

בכל מקרה, מכוניות מונעות חשמל או שנעזרות בהנעת חשמל לא אמורות להוות את החלק הארי של מכירות החברה בשנים הקרובות. ההערכה בב.מ.וו מדברת על כ-20 אחוזים מסך כל המכירות לקראת שנת 2025. בזמן הזה יתחילו להיכנס אמצעי הנעה חדשים (תא דלק לדוגמה) כנראה בדגמים היקרים והמפוארים ביותר של החברה.

מחזקים את ההצהרות על נהיגה והנאה, הם דבריו של קלאוס פרוליך, ראש מחלקת הפיתוח של ב.מ.וו בנוגע לנושא המערכות האוטונומיות: “לא תמיד כיף לנהוג בפקק, לא כיף לנהוג באיזורים צפופים ובטח שלא כיף לחפש חניה. היכולות האוטונומיות של המכוניות שלנו, יהיו אופציה בה הנהג יוכל לבחור כרצונו. לנהג במכונית שלנו תמיד תהיה בחירה. אין שום בעיה לתכנן מכונית שתתן את המענה לשני הצרכים, זה לא מדע טילים, זה לא כל-כך מסובך”.

אין ספק שלחברה כמו ב.מ.וו, שמתהדרת בסלוגן “מכונת הנהיגה המושלמת” בתעשיה שהופכת חשמלית, אוטונומית ומלאכותית יותר, יש כמה אתגרים לא פשוטים לפניה. אבל כל עוד מתבטאים כך בחברה, יש לכולנו תקווה, שגם בעתיד חשמלי ואטונומי, עוד יהיו מכוניות שייתנו לנהג שלהן, לקחת שליטה.