סיאט משיקה בישראל את סיאט אטקה (שמו של כפר בספרד) המבוססת על שלדת ה-MQB של חברת האם ומשמת גם את הליאון. סיאט אטקה מוצעת בישראל עם מנוע 1.4 טורבו בעל 150 כ”ס ו-25.5 קג”מ המשודכים לתיבה רובוטית כפולת מצמד בת 7 היל’ אשר מניעים את הגלגלים הקדמיים בלבד. המחיר? ישר לתוך התחרות עם 140,000 שקלים לגרסת הבסיס ועד ל- 188,000 לגרסה היקרה ביותר.
מהבחינה הטכנית מציעה סיאט אטקה ביצועים טובים (8.6 שניות ל-100 קמ”ש ו-198 קמ”ש מירביים) וגם מעט טכנולוגיה מסקרנת (המנוע יכול לנתק שני צילנדרים במצבים מסויימים) שמטרתה חיסכון בדלק.
סיאט אטקה, שמציג מימדים קטנים יותר משל מוביל השוק, קיה ספורטאג’, מוצע אצלנו בארבע רמות גימור. הבסיסית ביותר היא הסטייל שמציעה מולטימדיה מקורית, בקרת אקלים, בלימה אוטונומית ובקרת שיוט בין השאר. הסטייל פלוס (146,000 שקלים) מוסיפה על אלו מערכת מולטימדיה מתקדמת יותר עם מסך גדול יותר, התראה על חציית רכב מאחור (כולל בלימה אוטונומית) והתראה על רכב בשטח מת. רמת הגימור אקסלנט (166,000 שקלים) מוסיפה על אלו מפתח חכם, ריפודי אלקנטרה, גג שמש נפתח, מצלמות היקפות וחישוק 18 אינץ’ בין השאר.
רמת הגימור הגבוהה ביותר היא האקסלנס פלוס שתציעה בנוסף כיוונון חשמלי למושב, מנגנון לשטיפת פנסים וחימום למושבים. בזמן שכל הגרסאות הללו משתמשות באותה יחידת הכוח, ישנן שמועות עיקשות על גרסת קופרה לסיאט אטקה.