פיג’ו 3008 החדשה מושקת בישראל ומציגה עיצוב חדש וכוחני יותר מבחוץ ואת שפת העיצוב החדשה של פיג’ו לעיצוב פנים.
מראהו של הרכב החדש מרשים יותר מזה היוצא וכך גם תא הנוסעים. יחידות ההנעה שונות מהמקובל בשוק הישראלי ונסמכות על מנוע דיזל בגרסת הבסיס ובגרסה הבכירה ומציעות מנוע בנזין אך ורק בגרסת הביניים.
דגם הבסיס משווק בישראל עם מנוע דיזל בנפח 1.6 ליטרים המפיק 120 כ”ס דגם הביניים מצויד במנוע בנזין מוגדש טורבו בנפח 1.6 ליטרים המפיק 165 כ”ס. הדגם הבכיר מצויד במנוע דיזל בנפח 2.0 ליטרים המפיק הספק מכובד של 180 כ”ס.
כל הרכבים מצוידים בתיבה אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה (של אייסין) כשהכוח עובר לגלגלים הקדמיים. כל המנועים מצוידים גם במערכת ‘עצור וסע’ כסטנדרט.
פיג’ו 3008 מוצעת אצלנו עם שלוש רמות אבזור. הראשונה היא אקטיב שמציעה בין השאר בקרת שיוט, משוטי העברת הילוכים מההגה, מערכת מולטימדיה מקורית ובקרת אקלים עם פתחים למושב האחורי. השניה היא הפרימיום, שמוסיפה על אלו גם גג שמש, משטח טעינה אלחוטי, פתיחה והנעה ללא מפתח, ריפודים משולבי עור, חיישני גשם ותאורה ועוד.
רמת הגימור GT היא הבכירה ומוסיפה על אלו גם תאורת LED מלאה, מושבים משולבי עור ואלקנטרה, אפשרות עיסויי במושבים הקדמיים ועוד.
המחירים מתחילים ב-145,000 שקלים לדיזל 1.6 ברמת גימור אקטיב (יימכר ב-140,000 שקלים בתקופת ההשקה), עוברים ב-155,000 שקלים לגרסת הבנזין-טורבו 1.6 ליטרים ברמת הגימור אקטיב (150,000 שקלים בתקופת ההשקה) והגרסה היקרה ביותר היא הדיזל 2.0 ליטרים ברמת גימור GT, שמחירה עומד על 220,000 שקלים. ברוכה הבאה פיג’ו 3008.