אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דוקאטי סופרלג’רה – אקזוטיקה עילית בייצור מצומצם
ראשי » דו-גלגלי » דוקאטי סופרלג’רה – אקזוטיקה עילית בייצור מצומצם
דוקאטי סופרלג'רה

דוקאטי סופרלג’רה – אקזוטיקה עילית בייצור מצומצם

דוקאטי פותחים את התערוכה הביתית שלהם עם הפגזה סופר-דופר-ספורטיבית

אריאל אלסיבוני 07/11/2016

דוקאטי מגיעה לתערוכת מילאנו, תערוכת הבית מבחינתה, עם כמה דגמים כשבראשם עומד ללא ספק, האופנוע הזה. דוקאטי סופרלג’רה, שכיאה לשמו מתהדר בנתון משקל זעום.

הדרך לנתון המשקל, 156 ק”ג יבש, עובר דרך הרבה סיבי-פחם. השלדה, הזרוע האחורית, הגלגללים והפיירינג עשויים כולם קרבון – הופכים את האופנוע הזה לקל ביותר מסוגו. דוקאטי טוענים שהשלדה של הסופרלגרה קלה מזו של הפאניגלה בלא פחות מ-40 אחוזים.

דוקאטי סופרלג'רה
הכול קרבון…

 

יש גם מנוע, הטווין המוכר בנפח 1,285 סמ”ק, קיבל מכלולים פנימיים קלים יותר (חלקם עשויים טיטניום) ומערכת פליטה שנראית כאילו הגיעה הישר מאליפות העולם בסופרבייק. התוצאה היא 215 כ”ס ב-11,000 סל”ד ומי שלא מסתפק בזה יוכל לרכוש “קיט מסלול” שמוסיף חמישה כוחות סוס ועוזר להיפטר מדברים מעיקים כמו מראות או רגלית צד.


 

החבילה האלקטרונית מקיפה כמובן וכוללת יחידת מדידה אינרציאלית  שמפקחת על פעולת בקרת המשיכה והבלימה. דוקאטי מציגים כאן גם מערכת בקרת זינוק (DPL) והאופנוע מאפשר גם צפייה וניתוח נתונים לאחר רכיבה.

סופר אקזוטיקה תגיע לישראל?
סופר אקזוטיקה תגיע לישראל?

 

כמובן שהמיתלים הם המשובחים שיש על המדף של אולינס כולל מזלג קליל בקוטר 43 מ”מ מלפנים ובולם TTX36 מאחור. הבלמים הם רכיבים שנראו כאילו שירדו מאופנוע סופרבייק, מונובלוקים איבו M50 של ברמבו (הקליפרים הכי קלים וחזקים שהחברה מייצרת) מלפנים עם דיסקים בקוטר 330 מ”מ.

דוקאטי סופרלג'רה
כן. רק אחד יגיע לישראל המחיר? כ-600,000 שקלים

 

השאלה שעולה לך בראש האם זה יגיע לארץ וכמה זה עומד לעלות. אז התשובה היא כן והרבה. יש הקצאה אחת לישראל במחיר של כ-600,000 שקלים. ואנחנו רוצים סיבוב.

דוקאטי סופרלג'רה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד