אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מיני קאנטרימן – כבר לא קטנה
ראשי » חדשות » מיני קאנטרימן – כבר לא קטנה

מיני קאנטרימן – כבר לא קטנה

מיני הציגה דור שני לרכב הפנאי שלה שמציג תפיחה משמעותית במימדים

אריאל אלסיבוני 31/10/2016

הצגתה של מיני קאנטרימן, רכב הפנאי הראשון של היצרנית, לא נראתה טבעית למותג ה”קטן”. טרנד רכבי הפנאי עוד היה יחסית חדש, ולא היה ברור לכולם איך רכב פנאי ישתלב בהיצע המכוניות הקטנות של מיני. השנים עברו ועם ההצלחה אי אפשר להתווכח – מיני מסרה מעל ל-540,000 יחידות מהקאנטרימן (הוצג ב-2010) – ועכשיו הגיע הזמן להציג את היורש.

הקאנטרימן החדש יושב על הפלטפורמה המוכרת של מיני, זו המשרתת גם את דגמי ב.מ.וו בעלי ההנעה הקדמית. אם בעבר הוא היה אחד מכלי הפנאי הקטנים, הדור הנוכחי כבר מתקרב מאוד לטרטוריה של כלים דוגמת אודי Q3 וב.מ.וו X1 עם כ-20 ס”מ שנוספו לאורך (431 ס”מ סה”כ), 3 ס”מ לרוחב (182 ס”מ) ובסיס גלגלים שצמח ל-267 ס”מ (תוספת של 7.5 ס”מ).

מיני קאנטרימן

 


מיני קאנטרימן החדש מיישר קו עם דגמי מיני העדכניים במראה החיצוני, אך מוסיף איפור שטח בולט יותר ביחס לקאנטרימן היוצא. גם בתא הנוסעים תמצאו מראה מוכר משאר דגמי היצרנית, אך מיני מרבה לספר כי מערכות המולטימדיה ומסכי המגע הם מהדור החדש שככל הנראה יחלחל בהדרגה לשאר דגמי היצרנית.

מיני קאנטרימן

 

היצע המנועים מוכר לנו מדגמים אחרים של מיני וב.מ.וו – דגם הבסיס (‘קופר’) יוצע עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.5 ל’ (3 ציל’) המפיק 136 כ”ס ו-22.6 קג”מ. הקופר S יוצע עם ה-2.0 ל’ המוגדש המפיק 192 כ”ס ו-28.5 קג”מ. שני המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית כסטנדרט או אוטומטית-פלנטרית כאופציה (6 היל’ בקופר, 8 היל’ בקופר S). מיני מספרת כי השיגה שיפור משמעותי לביצועים ונותנת כדוגמה (אחת ויחידה) את גרסת הקופר S כפולת ההנעה האוטומטית שתאיץ ל-100 קמ”ש ב-7.2 שניות – 0.9 שניות מהר יותר מהגרסה המקבילה של הקאנטרימן היוצא.

מיני קאנטרימן

 

נכון להיום (ועד להצגת גרסת ה-JCW), הקאנטרימן החזקה ביותר היא גם הירוקה ביותר. גרסת הפלאג-אין ההיברידית מעמידה לרשות הנהג 224 כ”ס ו-39.2 קג”מ המגיעים משילוב של מנוע הבנזין הבסיסי (1.5 ל’, טורבו, 136 כ”ס) ומנוע חשמלי המפיק 88 כ”ס. טווח הנסיעה החשמלי לא נמסר, אך מיני מבטיחה מהירות מרבית בנסיעה על כוח החשמל בלבד של 125 קמ”ש (ויותר בשילוב מנוע הבנזין, כמובן). ישנן גם שתי גרסאות דיזל, אך ספק אם אלה יגיעו אלינו שיתחיל השיווק המקומי בשלהי הרבעון הראשון של 2017.

S מיני קאנטרימן קופר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד