״לפני שעשינו את כל השינויים האלו, זאת הייתה המכונית שהכי אהבתי מאז ומעולם. אני לא חושב שזה באמת השתנה, אני פשוט חושש ממנה היום״. ככה קן בלוק בוחר לתאר את המכונית החדשה שלו לעולם, 1965 פורד מוסטנג RTR, או בשמה המקוצר – ההוניקורן סימן 2 (Hoonicorn V2).
בחזית המכונית השאירו את מנוע המירוצים שהיה בדור הקודם, ה-V8 של ראוש (Roush) בנפח 6.7 ליטר. רק שהפעם נוספו לו זוג מגדשי טורבו מגודלים שמעלים את ההספק ל-1,400 כ״ס!!!. וזה, לטענתו של בלוק, יכול עוד לעלות אחרי כמה שינויים נוספים שנדרשים למערכת ניהול המנוע. מדובר בתוספת של 450 כ״ס בהשוואה למנוע האטמוספרי ששכן בדור הראשון של המכונית.

בשביל להגיע למספרים האלה השתמשו בהזרקת מתנול כתחליף לבנזין. היתרון שלו הוא הורדת טמפרטורת העבודה של המנוע (לשמירה על אמינות יחסית) ושריפה יעילה יותר של הדלק עם האוויר, מה שמעלה את ההספק של המנוע. כתוצאה מכך, כך הם טוענים, אין צורך במצנני ביניים בין הטורבו לסעפת היניקה. חוץ מזה גם דאגו ללחץ גדישה בריא של 1.5 בר. מספיק לחץ שמאלץ אותם לנסוע ללא כיסוי הגנה ליניקה של הטורבו נגד אבק ואבנים קטנות.

כמה פרטים מעניינים נוספים שחשפו כמו שיתוף פעולה עם צמיגי טויו, שנראים כמו דגם ה-888R אבל מתרכובת ייחודית שמייצרת אקסטרה עשן. או כמו צינור בין המושב נהג לדלת שתפקידו לשאוב ולפנות את כל העשן ואדי המתנול שמצטברים בתא הנוסעים הרבה יותר מהר מבעבר. עוד אלמנט מיוחד הוא הצביעה של האוטו. למעשה מדובר בצביעה שמחזירה אור בהתאם לתאורה סביבה (בדומה לצביעה בפיאסטה בג׳ימקאנה 8).

אין כרגע וידאו של המכונית למעט כמה טיזרים, אבל לא נצטרך להמתין הרבה. לפי בלוק ב-18 לאוקטובר כבר יצא סרטון ראשון של המכונית. אז יאללה ג׳ימקאנה ובינתיים יש על מה לצלות קצת מרשמלו…