אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הצעצוע החדש של קן בלוק
ראשי » חדשות » הצעצוע החדש של קן בלוק

הצעצוע החדש של קן בלוק

כשלמוסטנג שלך יש 850 כ״ס אבל זה פשוט לא מספיק. מה עושים? משפרים!

דין אפפל 13/10/2016

״לפני שעשינו את כל השינויים האלו, זאת הייתה המכונית שהכי אהבתי מאז ומעולם. אני לא חושב שזה באמת השתנה, אני פשוט חושש ממנה היום״. ככה קן בלוק בוחר לתאר את המכונית החדשה שלו לעולם, 1965 פורד מוסטנג RTR, או בשמה המקוצר – ההוניקורן סימן 2 (Hoonicorn V2).

בחזית המכונית השאירו את מנוע המירוצים שהיה בדור הקודם, ה-V8 של ראוש (Roush) בנפח 6.7 ליטר. רק שהפעם נוספו לו זוג מגדשי טורבו מגודלים שמעלים את ההספק ל-1,400 כ״ס!!!. וזה, לטענתו של בלוק, יכול עוד לעלות אחרי כמה שינויים נוספים שנדרשים למערכת ניהול המנוע. מדובר בתוספת של 450 כ״ס בהשוואה למנוע האטמוספרי ששכן בדור הראשון של המכונית.

קן בלוק
עוד כוח…

 

בשביל להגיע למספרים האלה השתמשו בהזרקת מתנול כתחליף לבנזין. היתרון שלו הוא הורדת טמפרטורת העבודה של המנוע (לשמירה על אמינות יחסית) ושריפה יעילה יותר של הדלק עם האוויר, מה שמעלה את ההספק של המנוע. כתוצאה מכך, כך הם טוענים, אין צורך במצנני ביניים בין הטורבו לסעפת היניקה. חוץ מזה גם דאגו ללחץ גדישה בריא של 1.5 בר. מספיק לחץ שמאלץ אותם לנסוע ללא כיסוי הגנה ליניקה של הטורבו נגד אבק ואבנים קטנות.


קן בלוק
עוד הרבה כוח…

 

כמה פרטים מעניינים נוספים שחשפו כמו שיתוף פעולה עם צמיגי טויו, שנראים כמו דגם ה-888R אבל מתרכובת ייחודית שמייצרת אקסטרה עשן. או כמו צינור בין המושב נהג לדלת שתפקידו לשאוב ולפנות את כל העשן ואדי המתנול שמצטברים בתא הנוסעים הרבה יותר מהר מבעבר. עוד אלמנט מיוחד הוא הצביעה של האוטו. למעשה מדובר בצביעה שמחזירה אור בהתאם לתאורה סביבה (בדומה לצביעה בפיאסטה בג׳ימקאנה 8).

קן בלוק
1400 כ”ס אם לדייק…

 

אין כרגע וידאו של המכונית למעט כמה טיזרים, אבל לא נצטרך להמתין הרבה. לפי בלוק ב-18 לאוקטובר כבר יצא סרטון ראשון של המכונית. אז יאללה ג׳ימקאנה ובינתיים יש על מה לצלות קצת מרשמלו…

הוניקורן מוסטנג קן בלוק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד