אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
550 כ”ס מהארגז: גם אתם יכולים לרכוש את המנוע של דודג’ צ’ארגר החדשה
ראשי » חדשות » 550 כ”ס מהארגז: גם אתם יכולים לרכוש את המנוע של דודג’ צ’ארגר החדשה
מופאר

550 כ”ס מהארגז: גם אתם יכולים לרכוש את המנוע של דודג’ צ’ארגר החדשה

חטיבת מופאר של סטלנטיס מציעה כעת למכירה לכל דורש את מנוע ההוריקאן כפול המגדשים של דודג' צ'ארג'ר החדשה במחיר התחלתי של 8,000 דולר

אופיר דואק 11/08/2024 צלם: יצרן

בניה ושחזור של מכוניות בארה”ב היא תעשיה בפני עצמה עם מאות סדנאות פעילות ואלפי מכוניות קלאסיות שחוזרות מידי שנה לכבישים עם מכלולים מודרניים. בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות אין שום בעיה חוקית להתקין מנוע חדש ומודרני היישר מהקופסה במכונית אספנות, או בכל פרויקט מוטורי שתבחרו. שלושת הגדולות מדטרויט לא מפספסות את ההזדמנות, ומציעות כבר במשך שנים אפשרות לרכוש מגוון מנועים באופן פרטי עם אחריות מלאה, מוכנים להתקנה או כבסיס לשיפורים עבור מכוניות אספנות כמו גם עבור מכוניות דראג.

אל מגוון האפשרויות העומדות בפנים הסדנאות וחובבי הרכב נכנס כעת גם מנוע ההוריקאן החדש של קבוצת סטלנטיס. מנוע השישה צילינדרים הטורי כפול המגדשים כבר זמין מזה שנתיים במספר דגמי ג’יפ ומניע בגרסאות הביצועים שלו את דודג’ צ’ארג’ר החדשה, כשהוא עתיד להגיע למגוון דגמים נוספים. כעת מופאר, שהיא חטיבת החלפים של דגמי דודג’, ג’יפ וקרייזלר מציעה את המנוע החדש למכירה גם עבור שוק הסדנאות.

אם בדגמי דודג’ יש ל”הוריקאן” משימה לא פשוטה להיכנס לנעלים הגדולות של מנועי ה”המי” האייקונים בתצורת V8, אז בשוק הסדנאות ושיפורים שבמשך עשרות שנים נאמן למנועי ה-V8 המשימה מסובכת אפילו יותר. כרגע מופאר מכוונת את מנוע ההוריקאן בעיקר עבור חובבי המרוצים ועבור סדנאות הבונות מכוניות למרוצי דראג, כשהיא רוצה להדגיש את הורסטיליות ופוטנציאל השיפורים של המנוע ביחס למנועי ה-V8 המוחלפים, וגם את העובדה שהוא קל יותר משמעותית. בתערוכת SEMA לפני שנתיים הציגה מופאר אבטיפוס לגרסה משופרת של המנוע עם הספק של כ-1,000 כ”ס.

דודג' צ'ארג'ר


מופאר תציע את מנוע ההוריקאן ללקוחות בשני מפרטים התואמים את אלו שבצ’ארג’ר החדשה. במפרט הבסיסי ישנם למנוע 420 כ”ס ו-64 קג”מ ב-2,500 סל”ד ואילו במפרט המשודרג ההספק עומד על 550 כ”ס עם מומנט של 73.4 קג”מ ב-3,500 סל”ד. כל ורסיה של המנוע ניתן לקבל בשתי תצורות בהתאם להגדרות הפרויקט של הרוכש. תצורת “בלוק ארוך” כוללת את רכיבי ראש המנוע, גלי הזיזים ומערכת התזמון. תצורת ה”בלוק קצר” היא בסיסית יותר ומתאימה למי שמתכננים שיפורים גם לרכיבים הפנימיים והיא כוללת בעיקר את הסיס המנוע, הבוכנות וגל הארכובה.

באופן מפתיע, דווקא תצורות ה”בלוק הארוך” שהן למעשה מנוע שלם זולות יותר והמחיר מתחיל מ-8,000 דולר לגרסת ה-420 כ”ס וקצת פחות מ-12 אלף דולר עבור גרסת ה-550 כ”ס. עבור הגרסאות הפתוחות תאלצו לשלם כ-2,500 דולרים יותר. בכל מקרה, אם אתם מודאגים, עדין ניתן לרכוש דרך מופאר מנועי המי V8 במגוון תצורת עם או בלי מגדש על. אם זה היה רלוונטי עבורנו בישראל, ועם כל הכבוד למנוע החדש ועתיר הטכנולוגיה, ברור לנו מה היינו בוחרים להזמין.

דודג' דודג' צ'ארג'ר הוריקאן מופאר סטלנטיס
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד