אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
5 דברים שצריך לדעת על פורשה GT2 RS 911 החדשה
ראשי » חדשות » 5 דברים שצריך לדעת על פורשה GT2 RS 911 החדשה
פורשה GT2 RS 911

5 דברים שצריך לדעת על פורשה GT2 RS 911 החדשה

מה שחייבים לדעת על ה-911 החזקה ביותר שיוצרה אי פעם

דין אפפל 05/07/2017

פורשה GT2 RS 911 היא פחות או יותר הדבר הכי מדובר כרגע בעולם שלנו. למה? פורשה 911 חדשה היא תמיד סיבה למסיבה. אם זו GT2 חדשה אז הסיבה כפולה ומכופלת ואם זו RS, נו… הבנת את העניין.

המנוע: פורשה 911 GT2 RS היא ה-911 החזקה ביותר שפורשה ייצרה מעולם בייצור סדרתי. עם הספק של 700 כ״ס ו-76.5 קג״מ ה-GT2 RS החדשה מאיצה ל-100 קמ״ש מעמידה תוך 2.8 שניות ותמשיך להאיץ עד למהירות מקסימלית של 340 קמ״ש. היא, אגב, חזקה יותר מהדור הקודם ב-80 כ״ס ו-5.1 קג״מ. המנוע, בנפח 3.8 ליטר, מבוסס על מנוע של גרסת הטורבו S שעבר מקצה שיפורים מסיבי על מנת לסחוט ממנו את ה-120 כ״ס הנוספים שיש ב-RS החדשה. מגדשי הטורבו הוגדלו על מנת לדחוס יותר אוויר שבדרכו לצילינדרים עובר דרך אינטרקולרים מקוררי מים. המנוע מעביר את הכוח לגלגלים האחוריים דרך תיבת PDK כפולת מצמדים.

GT2 RS 911

 


השלדה: פורשה GT2 RS 911 מבוססת על אותה שלדה של גרסת המסלול הכי אגרסיבית עד עתה שהציעה פורשה, ה-GT3 RS. זה אומר שזאת השלדה הכי רחבה של ה-911. בנוסף היא זוכה גם לכל האווירודינמיקה של ה-GT3 RS שכולל את הספליטר הקדמי, פתחי האוורור בכנפיים הקדמיות, הדיפיוזר האחורי, הכנף העצומה ועוד. עוד מכלולים שזלגו ל-RS הזו כוללים את ההיגוי האחורי, בלמי קארבון וכיול מצב ספורט לבקרת היציבות שלה.

GT2 RS 911

 

התוספת: בין כל התוספות ישנה אחת מעניינת במיוחד – חבילת וויסאך Weissach. היא מפחיתה 30 קילו בסך הכל מה-GT2 RS על-ידי שימוש נרחב בחומרים מתקדמים. היא מקבלת גלגלים עשויים מגנזיום, מוטות מייצבים ומכסה תא המטען מסיבי פחמן ועוד.

GT2 RS 911

 

השעון: חוץ מהשעון על הדשבורד פורשה מציעה באופן אקסקלוסיבי עבור מי שקנה את פורשה GT2 RS 911 אופציה לקנות שעון יד. השעון מיוצר על-ידי פורשה דיזיין ובעל המנגנון האוטומטי הראשון שהחברה פיתחה. חוץ מזה הוא יכלול מגוון פונקציות והמעטפת שלו עשויה טיטניום אבל בשורה התחתונה והחשובה מדובר על סדרת ייצור ייחודית וממוספרת. .

GT2 RS 911

 

המחיר: אז כן יש לה מחיר רשמי בארצנו – 2,700,000 שקלים. מחיר שהופך אותה לאחת המכוניות היקרות ביותר בארץ אם לא היקרה מכולן (לפני תוספות). ואם זה לא מספיק יקר, אז ניתן להוסיף את חבילת הוויסאך בתוספת של 265,000 שקלים. אגב פורשה עצמה לא מצהירה על הגבלת ייצור אבל השמועות אומרות שכל פורשה GT2 RS 911 שהיא מסוגלת לייצר כבר נמכרו מראש לפני שבכלל הוצגה.

GT2 RS 911

911 פורשה פורשה GT2 RS 911
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד