אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
5 דברים שצריך לדעת על הדונקרוורט D8 GTO RS החדשה
ראשי » חדשות » 5 דברים שצריך לדעת על הדונקרוורט D8 GTO RS החדשה

5 דברים שצריך לדעת על הדונקרוורט D8 GTO RS החדשה

אחת ממכונות הנהיגה המרשימות והטהורות בעולם מתעדכנת

אריאל אלסיבוני 09/05/2016

1. ה-D8 היא הבסיס לכל המכוניות של דונקרוורט.

הן למעשה גלגול סופר-מתוחכם ומהונדס של הלוטוס סופר 7. הסיסמה של החברה היא: “בלי פשרות”. הפירוש של דונקרוורט לסיסמה הזו הוא מכונית בלי עזרים אלקטרונים משום סוג.

Donkervoort d8 gto rs-3

 


2. ב-2006 הקיפה דונקרוורט RS D8 את הנורבורגרינג ב-7:14:89 דקות.

עד היום רק 9 מכוניות מכוניות סדרתיות הקיפו את הרינג מהר יותר: רדיקל (SR8 ו-SR8LM – מכוניות מסלול לכל דבר), פורשה 918 (אקזוטיקה חדישה סופר יקרה ומתוחכמת), למבורגיני אוונטרדור SV (ראה פורשה 918), ניסאן GTR ניסמו (לא GTR רגילה, מכונית מיוחדת עם חבילת מסלול), מקלארן F1 (טוב זה עולה מליון דולר), גומפרט אפולו (עוד אקזוטיקה), דודג’ וייפר ACR (עם צמיגי מירוץ) ולקסוס LFA (עם מכונית שהוכנה במיוחד לרינג, לא ממש סדרתית). מעבר לאלו, אקזוטיקה-עילית או מכוניוות מסלול ייעודיות – לא נבנתה בעשור האחרון מכונית סדרתית מהירה יותר מסביב לרינג. זה אומר הרבה על היכולת של דונקרוורט – בלי שום אמצעי אלקטרוני.

3. אבל, ב-D8GTO שמו דונקרוורט מערכת בקרת משיכה.

פעם ראשונה שרכיב כזה נכנס למכונית שלהם – הלקוחות פשוט ביקשו משהו שיקל על התאוצה בגשם. עם יחס הספק משקל של כ-550 כ”ס לטון אפשר להבין אותם. ד”א GTO כזו מאיצה ל-100 קמ”ש תוך 2.8 שניות – בלי הנעה כפולה, בלי שום עזרים אלקטרונים (עוד לפני בקרת המשיכה) כאמור.

Donkervoort d8 gto rs-4

 

4. דונקרוורט לא מחדשים הרבה ובטח שלא מציגים הרבה מכוניות, אבל עכשיו הם מודיעים על תחילת מכירה של דגם חדש ה-D8 GTO RS.

הפרטים מעטים, החברה מספרת שהם עובדים על הדגם הזה כבר שנתיים ומדובר בשיפור – אבולוציה לא רוולוציה. אפשר לצפות לקצת פחות משקל (כי הם משתמשים בהמון קרבון) ולקצת יותר כוח – כי הם עובדים בשיתוף עם בוש על פיתוח גרסאות ייחודיות לדונקרוורט של מנוע חמשת הצילנדרים המוגדש של אודי.

Donkervoort d8 gto rs-2

 

5. רק פרט אחד מטריד אותנו בהודעה לעיתונות.

הם מספרים שתהיה אופציה לגיר רובוטי עם מצמד כפול. האם דונקוורט מתחילים להתגמש – קודם בקרת משיכה ועכשיו גיר אוטומטי?! אנחנו מאוד מקווים שהחבר’ה ההולנדים יישארו נאמנים למתכון המקורי שלהם. הוא הוכיח עד היום שעם הנדסה נכונה וגישה חכמה אפשר לייצר המון מכל-כך מעט.

 

דונקרוורט
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

ליפמוטור B10 (השקה עולמית): במגמה נגישה

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

בחזרה לעבר: מרצדס ויז’ן אייקוניק

תיור עם שיפור: ימאהה טרייסר 7 החדש בישראל

תיור עם שיפור: ימאהה טרייסר 7 החדש בישראל

באווירה נוסטלגית: ב.מ.וו M2 מקבלת מהדורת turbo

באווירה נוסטלגית: ב.מ.וו M2 מקבלת מהדורת turbo

בחזרה למסלול: ק.ט.מ 990 RC R נחשף

בחזרה למסלול: ק.ט.מ 990 RC R נחשף

מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

מוטוקרוס האומות: הישג היסטורי לנבחרת הישראלית

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד