אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
5 דברים שצריך לדעת על הדונקרוורט D8 GTO RS החדשה
ראשי » חדשות » 5 דברים שצריך לדעת על הדונקרוורט D8 GTO RS החדשה

5 דברים שצריך לדעת על הדונקרוורט D8 GTO RS החדשה

אחת ממכונות הנהיגה המרשימות והטהורות בעולם מתעדכנת

אריאל אלסיבוני 09/05/2016

1. ה-D8 היא הבסיס לכל המכוניות של דונקרוורט.

הן למעשה גלגול סופר-מתוחכם ומהונדס של הלוטוס סופר 7. הסיסמה של החברה היא: “בלי פשרות”. הפירוש של דונקרוורט לסיסמה הזו הוא מכונית בלי עזרים אלקטרונים משום סוג.

Donkervoort d8 gto rs-3

 


2. ב-2006 הקיפה דונקרוורט RS D8 את הנורבורגרינג ב-7:14:89 דקות.

עד היום רק 9 מכוניות מכוניות סדרתיות הקיפו את הרינג מהר יותר: רדיקל (SR8 ו-SR8LM – מכוניות מסלול לכל דבר), פורשה 918 (אקזוטיקה חדישה סופר יקרה ומתוחכמת), למבורגיני אוונטרדור SV (ראה פורשה 918), ניסאן GTR ניסמו (לא GTR רגילה, מכונית מיוחדת עם חבילת מסלול), מקלארן F1 (טוב זה עולה מליון דולר), גומפרט אפולו (עוד אקזוטיקה), דודג’ וייפר ACR (עם צמיגי מירוץ) ולקסוס LFA (עם מכונית שהוכנה במיוחד לרינג, לא ממש סדרתית). מעבר לאלו, אקזוטיקה-עילית או מכוניוות מסלול ייעודיות – לא נבנתה בעשור האחרון מכונית סדרתית מהירה יותר מסביב לרינג. זה אומר הרבה על היכולת של דונקרוורט – בלי שום אמצעי אלקטרוני.

3. אבל, ב-D8GTO שמו דונקרוורט מערכת בקרת משיכה.

פעם ראשונה שרכיב כזה נכנס למכונית שלהם – הלקוחות פשוט ביקשו משהו שיקל על התאוצה בגשם. עם יחס הספק משקל של כ-550 כ”ס לטון אפשר להבין אותם. ד”א GTO כזו מאיצה ל-100 קמ”ש תוך 2.8 שניות – בלי הנעה כפולה, בלי שום עזרים אלקטרונים (עוד לפני בקרת המשיכה) כאמור.

Donkervoort d8 gto rs-4

 

4. דונקרוורט לא מחדשים הרבה ובטח שלא מציגים הרבה מכוניות, אבל עכשיו הם מודיעים על תחילת מכירה של דגם חדש ה-D8 GTO RS.

הפרטים מעטים, החברה מספרת שהם עובדים על הדגם הזה כבר שנתיים ומדובר בשיפור – אבולוציה לא רוולוציה. אפשר לצפות לקצת פחות משקל (כי הם משתמשים בהמון קרבון) ולקצת יותר כוח – כי הם עובדים בשיתוף עם בוש על פיתוח גרסאות ייחודיות לדונקרוורט של מנוע חמשת הצילנדרים המוגדש של אודי.

Donkervoort d8 gto rs-2

 

5. רק פרט אחד מטריד אותנו בהודעה לעיתונות.

הם מספרים שתהיה אופציה לגיר רובוטי עם מצמד כפול. האם דונקוורט מתחילים להתגמש – קודם בקרת משיכה ועכשיו גיר אוטומטי?! אנחנו מאוד מקווים שהחבר’ה ההולנדים יישארו נאמנים למתכון המקורי שלהם. הוא הוכיח עד היום שעם הנדסה נכונה וגישה חכמה אפשר לייצר המון מכל-כך מעט.

 

דונקרוורט
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד