אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
5 דברים שכדאי לדעת על ק.ט.מ סופר דיוק 1290 GT
ראשי » דו-גלגלי » 5 דברים שכדאי לדעת על ק.ט.מ סופר דיוק 1290 GT

5 דברים שכדאי לדעת על ק.ט.מ סופר דיוק 1290 GT

הסופר דיוק 1290 GT הגיע לישראל הנה כמה דברים שצריך לדעת עליו

אריאל אלסיבוני 11/07/2016

1. פלטפורמה

גרסת ה-GT מבוססת על גרסת ה-R הספורטיבית של הסופר דיוק 1290. היא אמורה להציע יותר נוחות ושימושיות מהנייקד הקרבי של החברה. בניגוד לשנים ודגמים עברו לא מדובר על פלטפורמה שנועדה לחיות גם בשטח אלא מיועדת אך ורק לכביש. זה אופנוע הספורט-תיור הטהור הראשון של ק.ט.מ – אופנוע חשוב מאוד עבור החברה הזו.

מנוע בנפח 1301 סמק ומזוודות צד. זיווג מושלם
גרסה נוחה, לא מוחלשת …

 

2. תיור
כדי להפוך את ה-R הקרבי ל-GT נינוח קיבל הדגם הזה מושב נוח יותר, רגליות נמוכות יותר שאמורות להציע מרווח טוב יותר וגם כידון מתכוונן (ארבעה מצבים). יש גם צמד מזוודות צד (סטנדרט), בקרת שיוט, ידיות כידון מחוממות, מיגון רוח אפקטיבי יותר (מתכוונן בקלות וביד אחת) ומיכל דלק מוגדל (23 ל’).


אופנוע ספורט תיור. לרוכב הספורטיבי הנינוח, או משהו כזה
משקף, מזוודות ועוד אביזרים הכרחיים בז’אנר

 

3. מנוע
יש והרבה – נלקח בשלמותו מגרסת ה-R. זה אומר V-טווין בנפח 1301 סמ”ק שמפיק 173 כ”ס ו-14.7 קג”מ. כוח – לא אמור להיות חסר כאן, אפילו שהמשקל עלה לעומת דגם ה-R (בכ-16 ק”ג) ל-205 ק”ג יבשים.

מנוע? יש . 173 כ"ס.
מנוע? יש . 173 כ”ס.

 

4. אלקטרוניקה
זה דגם-על עבור ק.ט.מ ולא מפתיע למצוא כאן את כל הארסנל האלקטרוני של החברה. מערכת בקרת החלקה, מערכת ABS לפניות (MSC של בוש), חיישני לחץ אוויר, בקרת זינוק בעליה, מערכת בולמים אלקטרונים מתכווננים, מנוע עם שלוש מפות הצתה ועוד.

ברמבו, בוש, ברקסים.
ברמבו, בוש, ברקסים.

 

5. כסף
אופנועי דגל עתירי יכולת וביצועים הם לא זולים. הק.ט.מ סופר דיוק 1290 GT יימכר כאן תמורת 156,200 שקלים. לא האופנוע הכי יקר בקטגוריה מחד וגם לא הכי זול מאידך. מקום טוב באמצע.

סופרדיוק ק.ט.מ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד