1. פלטפורמה
גרסת ה-GT מבוססת על גרסת ה-R הספורטיבית של הסופר דיוק 1290. היא אמורה להציע יותר נוחות ושימושיות מהנייקד הקרבי של החברה. בניגוד לשנים ודגמים עברו לא מדובר על פלטפורמה שנועדה לחיות גם בשטח אלא מיועדת אך ורק לכביש. זה אופנוע הספורט-תיור הטהור הראשון של ק.ט.מ – אופנוע חשוב מאוד עבור החברה הזו.

2. תיור
כדי להפוך את ה-R הקרבי ל-GT נינוח קיבל הדגם הזה מושב נוח יותר, רגליות נמוכות יותר שאמורות להציע מרווח טוב יותר וגם כידון מתכוונן (ארבעה מצבים). יש גם צמד מזוודות צד (סטנדרט), בקרת שיוט, ידיות כידון מחוממות, מיגון רוח אפקטיבי יותר (מתכוונן בקלות וביד אחת) ומיכל דלק מוגדל (23 ל’).

3. מנוע
יש והרבה – נלקח בשלמותו מגרסת ה-R. זה אומר V-טווין בנפח 1301 סמ”ק שמפיק 173 כ”ס ו-14.7 קג”מ. כוח – לא אמור להיות חסר כאן, אפילו שהמשקל עלה לעומת דגם ה-R (בכ-16 ק”ג) ל-205 ק”ג יבשים.

4. אלקטרוניקה
זה דגם-על עבור ק.ט.מ ולא מפתיע למצוא כאן את כל הארסנל האלקטרוני של החברה. מערכת בקרת החלקה, מערכת ABS לפניות (MSC של בוש), חיישני לחץ אוויר, בקרת זינוק בעליה, מערכת בולמים אלקטרונים מתכווננים, מנוע עם שלוש מפות הצתה ועוד.

5. כסף
אופנועי דגל עתירי יכולת וביצועים הם לא זולים. הק.ט.מ סופר דיוק 1290 GT יימכר כאן תמורת 156,200 שקלים. לא האופנוע הכי יקר בקטגוריה מחד וגם לא הכי זול מאידך. מקום טוב באמצע.