אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
5 דברים שכדאי לדעת על ק.ט.מ סופר דיוק 1290 GT
ראשי » דו-גלגלי » 5 דברים שכדאי לדעת על ק.ט.מ סופר דיוק 1290 GT

5 דברים שכדאי לדעת על ק.ט.מ סופר דיוק 1290 GT

הסופר דיוק 1290 GT הגיע לישראל הנה כמה דברים שצריך לדעת עליו

אריאל אלסיבוני 11/07/2016

1. פלטפורמה

גרסת ה-GT מבוססת על גרסת ה-R הספורטיבית של הסופר דיוק 1290. היא אמורה להציע יותר נוחות ושימושיות מהנייקד הקרבי של החברה. בניגוד לשנים ודגמים עברו לא מדובר על פלטפורמה שנועדה לחיות גם בשטח אלא מיועדת אך ורק לכביש. זה אופנוע הספורט-תיור הטהור הראשון של ק.ט.מ – אופנוע חשוב מאוד עבור החברה הזו.

מנוע בנפח 1301 סמק ומזוודות צד. זיווג מושלם
גרסה נוחה, לא מוחלשת …

 

2. תיור
כדי להפוך את ה-R הקרבי ל-GT נינוח קיבל הדגם הזה מושב נוח יותר, רגליות נמוכות יותר שאמורות להציע מרווח טוב יותר וגם כידון מתכוונן (ארבעה מצבים). יש גם צמד מזוודות צד (סטנדרט), בקרת שיוט, ידיות כידון מחוממות, מיגון רוח אפקטיבי יותר (מתכוונן בקלות וביד אחת) ומיכל דלק מוגדל (23 ל’).


אופנוע ספורט תיור. לרוכב הספורטיבי הנינוח, או משהו כזה
משקף, מזוודות ועוד אביזרים הכרחיים בז’אנר

 

3. מנוע
יש והרבה – נלקח בשלמותו מגרסת ה-R. זה אומר V-טווין בנפח 1301 סמ”ק שמפיק 173 כ”ס ו-14.7 קג”מ. כוח – לא אמור להיות חסר כאן, אפילו שהמשקל עלה לעומת דגם ה-R (בכ-16 ק”ג) ל-205 ק”ג יבשים.

מנוע? יש . 173 כ"ס.
מנוע? יש . 173 כ”ס.

 

4. אלקטרוניקה
זה דגם-על עבור ק.ט.מ ולא מפתיע למצוא כאן את כל הארסנל האלקטרוני של החברה. מערכת בקרת החלקה, מערכת ABS לפניות (MSC של בוש), חיישני לחץ אוויר, בקרת זינוק בעליה, מערכת בולמים אלקטרונים מתכווננים, מנוע עם שלוש מפות הצתה ועוד.

ברמבו, בוש, ברקסים.
ברמבו, בוש, ברקסים.

 

5. כסף
אופנועי דגל עתירי יכולת וביצועים הם לא זולים. הק.ט.מ סופר דיוק 1290 GT יימכר כאן תמורת 156,200 שקלים. לא האופנוע הכי יקר בקטגוריה מחד וגם לא הכי זול מאידך. מקום טוב באמצע.

סופרדיוק ק.ט.מ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד