אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
4 דברים שצריך לדעת על הקאדילק ATS-V
ראשי » חדשות » 4 דברים שצריך לדעת על הקאדילק ATS-V

4 דברים שצריך לדעת על הקאדילק ATS-V

קאדילק ATS-V נוחתת בישראל - הנה כמה מספרים מעניינים

אריאל אלסיבוני 09/02/2016

1. ה-ATS יושבת על פלטפורמת ‘אלפא’ של GM 

זו הפלטפורמה שמשמשת גם את הקאמארו החדשה. זה אומר מנוע קדמי והנעה אחורית – כמו שאנחנו אוהבים. שיווקה של ה-V החל בימים אלו בישראל בגרסת הסדאן – גרסת הקופה תגיע רק בהזמנה מיוחדת.

קאדילק ATS-V

 


2. ביצועים

ל-V יש מנוע V6 כפול מגדשים בנפח 3.6 ליטרים עם 464 כ”ס ו-61.5 קג”מ. היא מגיעה לארץ עם תיבה אוטומטית (8 מהירויות, בחו”ל קיימת אפשרות לגיר ידני) ומאיצה ל-100 קמ”ש ב-3.8 שניות. קאדילק טוענים שתיבת ההידרא-מטיק מעלה הילוך מהר יותר מהתיבה הדו-מצמדית שבפורשה 911.

 

קאדילק ATS-V

 

3. יש עוד מספרים

הקאדילק ATS-V מצוידת במערכת בלמים של ברמבו (370 מ”מ מלפנים עם קליפר בעל 6 בוכנות) ובמיתלי ה’מגנטיק-רייד’ של GM. אלו מגיבים לשלושה מצבי נהיגה שונים (טורינג, ספורט ומסלול) ובקאדילק טוענים שמהירות התגובה של המיתלים בדור הזה השתפרה ב-40 אחוז. הם גם מספרים שהשלדה של ה-V קשיחה ב-25 אחוזים יותר מזו של ATS רגילה. המושבים הגיעו מריקארו, הצמיגים ממישלין (פיילוט סופר-ספורט) ומחשב הדרך יודע לנתח את הביצועים שלך.

 

קאדילק ATS-V

 

4. מחיר

גרסת ה-V של ה-ATS מוצעת למכירה בישראל ב-469,900 שקלים. ה-V מכוונת הישר לסדאן הספורטיביות הנערצות של אירופה, והיא עושה את זה עם מחיר נמוך יותר בכ-30 אחוזים ממחירן. כך שבזמן שהיא לא יכולה להתהדר במסורת הדינאמית שלהן, היא כן מציעה חבילת ‘שקלים מול ביצועים’ שבלי ספק תאתגר אותן. יהיה מעניין, ברוכה הבאה.

 

קאדילק ATS-V

 

ברמבו קאדילק קאדילק ATS קאדילק V ריקארו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד