1. ה-ATS יושבת על פלטפורמת ‘אלפא’ של GM
זו הפלטפורמה שמשמשת גם את הקאמארו החדשה. זה אומר מנוע קדמי והנעה אחורית – כמו שאנחנו אוהבים. שיווקה של ה-V החל בימים אלו בישראל בגרסת הסדאן – גרסת הקופה תגיע רק בהזמנה מיוחדת.
2. ביצועים
ל-V יש מנוע V6 כפול מגדשים בנפח 3.6 ליטרים עם 464 כ”ס ו-61.5 קג”מ. היא מגיעה לארץ עם תיבה אוטומטית (8 מהירויות, בחו”ל קיימת אפשרות לגיר ידני) ומאיצה ל-100 קמ”ש ב-3.8 שניות. קאדילק טוענים שתיבת ההידרא-מטיק מעלה הילוך מהר יותר מהתיבה הדו-מצמדית שבפורשה 911.
3. יש עוד מספרים
הקאדילק ATS-V מצוידת במערכת בלמים של ברמבו (370 מ”מ מלפנים עם קליפר בעל 6 בוכנות) ובמיתלי ה’מגנטיק-רייד’ של GM. אלו מגיבים לשלושה מצבי נהיגה שונים (טורינג, ספורט ומסלול) ובקאדילק טוענים שמהירות התגובה של המיתלים בדור הזה השתפרה ב-40 אחוז. הם גם מספרים שהשלדה של ה-V קשיחה ב-25 אחוזים יותר מזו של ATS רגילה. המושבים הגיעו מריקארו, הצמיגים ממישלין (פיילוט סופר-ספורט) ומחשב הדרך יודע לנתח את הביצועים שלך.
4. מחיר
גרסת ה-V של ה-ATS מוצעת למכירה בישראל ב-469,900 שקלים. ה-V מכוונת הישר לסדאן הספורטיביות הנערצות של אירופה, והיא עושה את זה עם מחיר נמוך יותר בכ-30 אחוזים ממחירן. כך שבזמן שהיא לא יכולה להתהדר במסורת הדינאמית שלהן, היא כן מציעה חבילת ‘שקלים מול ביצועים’ שבלי ספק תאתגר אותן. יהיה מעניין, ברוכה הבאה.