אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קרסו: סיכום שנת 2019
ראשי » חדשות מקומיות » קרסו: סיכום שנת 2019

קרסו: סיכום שנת 2019

קרסו מסכמת את שנת 2019 עם רווח נקי של 126.6 מיליון שקל ב-2019

גלעד פאניצי 01/04/2020

הכנסות החברה בשנת 2019 הסתכמו בכ-3.9 מיליארד שקל, לעומת כ-4.34 מיליארד שקל בשנת 2018. מכירות כלי רכב חדשים הסתכמו בשנת 2019 ב-24,697 כלי רכב לעומת 32,409 כלי רכב בשנה המקבילה אשתקד. הירידה בהיקף מכירות כלי רכב חדשים בתקופה נבעה בעיקרה מהפסקת מכירת חלק מדגמי הרכב המשווקים על ידה. נתח השוק של קרסו עמד בשנת 2019 על 9.3% לעומת 11.9% בשנת 2018.

ההכנסות ממגזר מכירת כלי רכב הסתכמו בתקופה בכ-2.54 מיליארד שקל לעומת כ-3.08 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. רווחי המגזר בתקופה עלו לכ-373.5 מיליון שקל, לעומת כ-334.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ממגזר החכרה תפעולית, מימונית והשכרה (פעילות הליסינג) עלו בתקופה לכ-952.8 מיליון שקל, לעומת כ-874.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול במכירות נובע מגידול צי הרכב המשמש לעסקאות ליסינג. רווחי המגזר בתקופה עלו לכ-75.5 מיליון שקל, לעומת כ-72.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות ממגזר שירות ואחרים בתקופה הסתכמו בכ-413.1 מיליון שקל, לעומת כ-387.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. רווחי המגזר בתקופה הסתכמו בכ-80.4 מיליון שקל לעומת כ-85 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי בשנת 2019 עלה לכ-586.7 מיליון שקל (כ-15% מההכנסות), בהשוואה לכ-544.6 מיליון שקל (כ-12.5% מההכנסות). הרווח מפעולות רגילות בשנת 2019 עלה בכ-27.1% לכ-249.9 מיליון שקל, בהשוואה לכ-196.6 מיליון שקל בשנה המקבילה אשתקד. הגידול נובע מהעלייה ברווח הגולמי כאמור, וכן מירידה בהוצאות מכירה ושיווק והוצאות הנהלה וכלליות.

בשנת 2019 נרשם הפסד נטו מהפרשי שער ונגזרים פיננסיים בסך של כ-42.5 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נטו של כ-21.2 מיליון שקל שרשמה החברה בסעיף זה בשנה המקבילה אשתקד. ההפסד בתקופה נובע בעיקר מירידה של כ-9.6% בשער האירו מול השקל וירידה של כ-7.8% בשער הדולר מול השקל. זאת, בהשוואה לעלייה של כ-3.4% בשער האירו ועלייה של כ-8.1% בשער הדולר בתקופה המקבילה אשתקד.


הרווח הנקי של החברה בשנת 2019 הסתכם בכ-126.6 מיליון שקל, לעומת כ-140.2 מיליון שקל בשנה המקבילה אשתקד. הירידה ברווח נבעה מהפסדים הנובעים מהפרשי שער ונגזרים פיננסיים, כאמור.  החברה סיימה את שנת 2019 עם תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך של כ-370 מיליון שקל. סך ההון של החברה ליום 31 בדצמבר 2019 הסתכם לסך של כ-1.44 מיליארד שקל, והוא מהווה כ-31.8% מסך המאזן המאוחד.

 

קרסו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד