אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קרסו: סיכום שנת 2019
ראשי » חדשות מקומיות » קרסו: סיכום שנת 2019

קרסו: סיכום שנת 2019

קרסו מסכמת את שנת 2019 עם רווח נקי של 126.6 מיליון שקל ב-2019

גלעד פאניצי 01/04/2020

הכנסות החברה בשנת 2019 הסתכמו בכ-3.9 מיליארד שקל, לעומת כ-4.34 מיליארד שקל בשנת 2018. מכירות כלי רכב חדשים הסתכמו בשנת 2019 ב-24,697 כלי רכב לעומת 32,409 כלי רכב בשנה המקבילה אשתקד. הירידה בהיקף מכירות כלי רכב חדשים בתקופה נבעה בעיקרה מהפסקת מכירת חלק מדגמי הרכב המשווקים על ידה. נתח השוק של קרסו עמד בשנת 2019 על 9.3% לעומת 11.9% בשנת 2018.

ההכנסות ממגזר מכירת כלי רכב הסתכמו בתקופה בכ-2.54 מיליארד שקל לעומת כ-3.08 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. רווחי המגזר בתקופה עלו לכ-373.5 מיליון שקל, לעומת כ-334.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ממגזר החכרה תפעולית, מימונית והשכרה (פעילות הליסינג) עלו בתקופה לכ-952.8 מיליון שקל, לעומת כ-874.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול במכירות נובע מגידול צי הרכב המשמש לעסקאות ליסינג. רווחי המגזר בתקופה עלו לכ-75.5 מיליון שקל, לעומת כ-72.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות ממגזר שירות ואחרים בתקופה הסתכמו בכ-413.1 מיליון שקל, לעומת כ-387.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. רווחי המגזר בתקופה הסתכמו בכ-80.4 מיליון שקל לעומת כ-85 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי בשנת 2019 עלה לכ-586.7 מיליון שקל (כ-15% מההכנסות), בהשוואה לכ-544.6 מיליון שקל (כ-12.5% מההכנסות). הרווח מפעולות רגילות בשנת 2019 עלה בכ-27.1% לכ-249.9 מיליון שקל, בהשוואה לכ-196.6 מיליון שקל בשנה המקבילה אשתקד. הגידול נובע מהעלייה ברווח הגולמי כאמור, וכן מירידה בהוצאות מכירה ושיווק והוצאות הנהלה וכלליות.

בשנת 2019 נרשם הפסד נטו מהפרשי שער ונגזרים פיננסיים בסך של כ-42.5 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נטו של כ-21.2 מיליון שקל שרשמה החברה בסעיף זה בשנה המקבילה אשתקד. ההפסד בתקופה נובע בעיקר מירידה של כ-9.6% בשער האירו מול השקל וירידה של כ-7.8% בשער הדולר מול השקל. זאת, בהשוואה לעלייה של כ-3.4% בשער האירו ועלייה של כ-8.1% בשער הדולר בתקופה המקבילה אשתקד.


הרווח הנקי של החברה בשנת 2019 הסתכם בכ-126.6 מיליון שקל, לעומת כ-140.2 מיליון שקל בשנה המקבילה אשתקד. הירידה ברווח נבעה מהפסדים הנובעים מהפרשי שער ונגזרים פיננסיים, כאמור.  החברה סיימה את שנת 2019 עם תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך של כ-370 מיליון שקל. סך ההון של החברה ליום 31 בדצמבר 2019 הסתכם לסך של כ-1.44 מיליארד שקל, והוא מהווה כ-31.8% מסך המאזן המאוחד.

 

קרסו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד