אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו
ראשי » חדשות » 1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו
ב.מ.וו M2

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

חטיבת M חושפת מכונית הדריפטים חדשה מיועדת לאליפות המאסטרס דריפט העולמית, בסרטון דריפטים עתיר עשן במפעל הייצור ההיסטורי של ב.מ.וו

אופיר דואק 27/10/2025 צלם: יצרן

סרטוני דריפטים עושים טוב על הלב, בטח כשמדובר בסרטונים בהפקה משוקעת כפי שהורגלנו לקבל בעשור האחרון בהפקות שונות של רדבול וקן בלוק. בימים אלו, באופן לא שגרתי, משחררת חטיבת M של ב.מ.וו סרטון דריפטים חדש בו מצוגת מכונת דריפטים ייעודית שנבנתה על בסיס ב.מ.וו M2 על ידי הסדנה של אליאס וגו’האנס האונטונג’י.

למי שלא בקיא בסצינת הדריפטים האירופאית נספר שהאחים האונטונג’י מתחרים באליפויות הטריפים ומחזיקים סדנה לבניית מכוניות דריפט ייעודיות. את הפרסום הגדול שלהם קיבלו האחים כאשר כיכבו בתכנית Red Buul Driftborthers  לפני מספר שנים. התכנית, שהופקה ושודרה על ידי חברת ההפקות של רד בול שהיא גם הספונסרית של האחים, ליוותה את מעלליהם בתחרויות הדריפטים העולמיות עם המכונית אותה בנו על בסיס ב.מ.וו M4.

כעת לקראת העונה החדשה של אליפות הדריפט מאסטרס מציגים האחים מכונית דריפטים חדשה שנבנתה על בסיס ב.מ.וו M2 בשיתוף חטיבת M שהיא גם אחת מהספונסריות העיקריות שלהם. המכונית שהופשטה ונבנתה מחדש עברה הסבה להנעה אחורית, קיבלה כלוב בטיחותף חיזוקי מרכב וכמובן גם בלם יד הידראולי. עם זאת גולת הכותרת היא  מנוע ששת הצילינדרים המוגדש בנפח 3.0 ליטר, שעבר בניה מחדש ומספק 1,085 כ”ס יחד עם כ-130 קג”מ – פי 2 מאשר מספק המנוע של ב.מ.וו M2 CS.


האחים האונטנג’י אומרים שהמכונית עדין לא השלימה את תהליכי הפיתוח והכוונון הסופיים, אבל זה לא הפריע כדי לצלם את סרטון הדריפטים המדובר במפעל ההיסטורי של ב.מ.וו במינכן שבו כביכול יורדת ה-M2 המופרעת הזו מפס הייצור – אם כי בפועל ה-M2 מיוצרת בכלל במקסיקו. לא שהדקויות הללו מפריעות להתרשם וליהנות מהביצועים, הצילומים וההפקה המושקעת.

ב.מ.וו ב.מ.וו M2 ג'ימקנה רד-בול
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד