אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
10 דברים שצריך לדעת על הפולקסוואגן גולף GTI קלאב-ספורט S – ההנעה הקדמית הכי מהירה סביב הנורדשלייפה
ראשי » מגזין » 10 דברים שצריך לדעת על הפולקסוואגן גולף GTI קלאב-ספורט S – ההנעה הקדמית הכי מהירה סביב הנורדשלייפה

10 דברים שצריך לדעת על הפולקסוואגן גולף GTI קלאב-ספורט S – ההנעה הקדמית הכי מהירה סביב הנורדשלייפה

פולקסוואגן שברה את שיא ההקפה למכוניות הנעה קדמית ברינג עם הגולף GTI קלאב-ספורט S, הנה כמה דברים שצריך לדעת עליה

אריאל אלסיבוני 05/05/2016

1. זו הגולף GTI החזקה ביותר שיוצרה אי פעם – קבעה זמן שיא של 7:49:21 דקות מסביב למסלול המפורסם.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

2. לקלאב-ספורט S יש 310 כ”ס, היא מאיצה ל-100 תוך 5.8 שניות והיא תיוצר בסדרת ייצור מוגבלת של 400 יחידות.


Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

3. לקלאב-ספורט S יש מצב ‘נורבורגרינג’ מיוחד, בו ניתן לבחור דרך תפריט מצבי הנהיגה.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

4. מצב ‘נורבורגרינג’ מתאים את המיתלים, המנוע וההגה למסלול המפורסם.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

5. השילדה של הקלאב-ספורט עברה מסכת ניסויים מפרכת על מסלולי מירוצים שונים והיא מכוילת באופן שונה משמעותית מזו של גולף GTI רגילה.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

6. אם תשלב את נתון המשקל (1,285 ק”ג) עם נתון ההספק (310 כ”ס) תקבל יחס הספק\משקל של 4.15 ק”ג לכל כוח סוס. וזה לא רע.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

7. ה-S מקבלת גם מערכת פליטה חדשה ורועשת יותר.

 

8. פולקוואגן הסירו מהקלאב-ספורט S חומרי בידוד רבים ואת המושב האחורי בשלמותו. זו מכונית עם שני כיסאות קדמיים בלבד.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

9. אם-כל-ה-GTI’ים הזו מגיע עם חישוקי 19 אינץ’ עטויים בצמיגי סמי-סליקס.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

 

10. בכל אחת מ-400 המכוניות שייוצרו יונח לוח מתכתי ובו ייצוין מספר המכונית מתוך אותן 400 יחידות.

Volkswagen Golf GTI Clubsport S

GTI גולף פולקסוואגן
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד