אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קטנוע עם מצמד והילוכים? איטלג’ט מציגה את דראגסטר 700 טווין
ראשי » דו-גלגלי » קטנוע עם מצמד והילוכים? איטלג’ט מציגה את דראגסטר 700 טווין
איטלג'ט דראגסטר 700

קטנוע עם מצמד והילוכים? איטלג’ט מציגה את דראגסטר 700 טווין

איטלג'ט מעלה את הרף של עצמה ומציגה גרסת 700 סמ"ק לדראגסטר המדליק, עם רכיבים שלא יביישו אף אופנוע ספורט ומהירות מרבית של 190 קמ"ש

אופיר דואק 14/07/2024 צלם: יצרן

איטלג’ט כידוע מתמחה בייצור קטנועים מופרעים ולא שיגרתיים ומצליחה להפתיע גם אותנו. בתערוכת מילאנו האחרונה הרימה איטלג’ט את הרף שלה עצמה כשהציגה את הדראגסטר 559. קטנוע (אם אפשר לקרוא לו כך) בעל מנוע טווין מקבילי בנפח 599 סמ”ק, תיבת הילוכים של אופנוע עם שישה יחסי העברה, מצמד והינע סופי באמצעות שרשרת שהולבשו בתוך מה שנראה כמו אופנוע גרנד פרי של דוקאטי שהזדווג עם טימקס (לא מפתיע לאור שיתוף הפעולה של החברה עם קבוצת גרסיני).

אלא שבאיטלג’ט לא הסתפקו בדראגסטר 559 טווין והחליטו לקחת את המתכון שלו צעד אחד קדימה, כשהם חשפו בסוף השבוע את דראגסטר 700 טווין שייוצר במהדורה מוגבלת. המתכון הבסיסי די פשוט, ולמעשה באיטלג’ט לקחו את ה-559 והגדילו את מנוע הטווין לנפח מוגדל של 692 סמ”ק. ההספק המרבי עלה מ-58 ל-68 כ”ס המתקבלים ב-8,500 סל”ד ו-7.1 קג”מ. נתונים ההופכים אותו לאחד הקטנועים החזקים ביותר אי פעם ביצור סדרתי (שני רק לג’ילרה GP800). לאור זאת אין לאיטלג’ט בעיה להצהיר גם על מהירות מרבית של 190 קמ”ש.

כמו ב-559, גם כאן תמצוא תיבת הילוכים של אופנוע עם רגלית המשלבת הילוך אחד למטה ועוד חמישה למעלה, יחד עם מצמד הידראולי רטוב והינע סופי באמצעות שרשרת. המנוע שוכן בתוך שלדת צינורות סטייל דוקאטי כשהוא חשוף לחלוטין, ורק החזית עטופה בפלסטיקה מינימליסטית, עם כנפונים אווירודינמיים בסגנון אופנועי ה-MotoGP. צמיגי 15 אינץ’ מלפנים ומאחור מעניקים לו גם יציבה אופנועית יחד עם הקליפאונים ומשולשי היגוי מכורסמים.


איטלג’ט דראגסטר 700 טווין לא מסתפק רק במנוע משודרג, והוא מציג מפרט שלא יבייש אופנועי ספורט מהשורה הראשונה. מלפנים ישנו מזלג קדמי הפוך מתכוונן מתוצרת מרזוקי, כאשר מאחור ישנו בולם חצי אופקי מתוצרת אוהלניס שגם מספקת את משכך ההיגוי. מערכת הבלימה משלבת בחזית צמד דיסקים פרפריים בקוטר 270 מ”מ עם קאליפרים רדיאליים מתוצרת ברמבו, לטובת הסאונד ישנה כסטנדרט מערכת פליטה מלאה מתוצרת אקרפוביק עם צמד דודים אחוריים מטיטניום.
מיכל הדלק ענק במונחי קטנועים ומכיל 16 ליטר, כשהוא ממוקדם בחלקו הקדמי של הקטנוע לטוב חלוקת משקל אופטימלית. בסך הכל עומד משקלו של איטלג’ט דראגסטר 700 טווין על 190 ק”ג.

אם נדלקתם על הסופר סקוטר הזה של איטלג’ט תצטרכו להסתפק רק בתמונות. האיטלקים הודיעו כי ייצרו 701 יחידות בלבד ממנו, וכולן הוזמנו מראש דרך אתר החברה תמורת מקדמה של 1,500 אירו, כאשר המחיר הסופי אמור להיות דומה לזה של אופנוע סופרספורט מן השורה. דבר אחד בטוח, זה כנראה לא ההגנבה האחרונה שאנחנו צפויים לקבל מאיטלג’ט בשנים הקרובות.

Dragster 700 02Dragster 700 02Preview
Dragster 700 01Dragster 700 01Preview
Dragster 700 03Dragster 700 03Preview
איטלג'ט דראגסטר 700איטלג'ט דראגסטר 700Preview
Dragster 700 05Dragster 700 05Preview
Dragster 700 06Dragster 700 06Preview

איטלג'ט איטלג'ט דראגסטר איטלג'ט דראגסטר 700 טווין דראגסטר דראגסטר 700 טווין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

ב.מ.וו F900GS אנדורו (רכיבה ראשונה): ווילקומן אים דג’ונגהל

ב.מ.וו F900GS אנדורו (רכיבה ראשונה): ווילקומן אים דג’ונגהל

למבורגיני פרגונטה: הקונספט האחרון משנות ה-90 יוצא למכירה

למבורגיני פרגונטה: הקונספט האחרון משנות ה-90 יוצא למכירה

התרשמות ראשונה: BYD סיליון 5 ודגמי דנזה

התרשמות ראשונה: BYD סיליון 5 ודגמי דנזה

קופרה פורמנטור VZ (מבחן דרכים): בחסות החשיכה

קופרה פורמנטור VZ (מבחן דרכים): בחסות החשיכה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד