אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קטנוע עם מצמד והילוכים? איטלג’ט מציגה את דראגסטר 700 טווין
ראשי » דו-גלגלי » קטנוע עם מצמד והילוכים? איטלג’ט מציגה את דראגסטר 700 טווין
איטלג'ט דראגסטר 700

קטנוע עם מצמד והילוכים? איטלג’ט מציגה את דראגסטר 700 טווין

איטלג'ט מעלה את הרף של עצמה ומציגה גרסת 700 סמ"ק לדראגסטר המדליק, עם רכיבים שלא יביישו אף אופנוע ספורט ומהירות מרבית של 190 קמ"ש

אופיר דואק 14/07/2024 צלם: יצרן

איטלג’ט כידוע מתמחה בייצור קטנועים מופרעים ולא שיגרתיים ומצליחה להפתיע גם אותנו. בתערוכת מילאנו האחרונה הרימה איטלג’ט את הרף שלה עצמה כשהציגה את הדראגסטר 559. קטנוע (אם אפשר לקרוא לו כך) בעל מנוע טווין מקבילי בנפח 599 סמ”ק, תיבת הילוכים של אופנוע עם שישה יחסי העברה, מצמד והינע סופי באמצעות שרשרת שהולבשו בתוך מה שנראה כמו אופנוע גרנד פרי של דוקאטי שהזדווג עם טימקס (לא מפתיע לאור שיתוף הפעולה של החברה עם קבוצת גרסיני).

אלא שבאיטלג’ט לא הסתפקו בדראגסטר 559 טווין והחליטו לקחת את המתכון שלו צעד אחד קדימה, כשהם חשפו בסוף השבוע את דראגסטר 700 טווין שייוצר במהדורה מוגבלת. המתכון הבסיסי די פשוט, ולמעשה באיטלג’ט לקחו את ה-559 והגדילו את מנוע הטווין לנפח מוגדל של 692 סמ”ק. ההספק המרבי עלה מ-58 ל-68 כ”ס המתקבלים ב-8,500 סל”ד ו-7.1 קג”מ. נתונים ההופכים אותו לאחד הקטנועים החזקים ביותר אי פעם ביצור סדרתי (שני רק לג’ילרה GP800). לאור זאת אין לאיטלג’ט בעיה להצהיר גם על מהירות מרבית של 190 קמ”ש.

כמו ב-559, גם כאן תמצוא תיבת הילוכים של אופנוע עם רגלית המשלבת הילוך אחד למטה ועוד חמישה למעלה, יחד עם מצמד הידראולי רטוב והינע סופי באמצעות שרשרת. המנוע שוכן בתוך שלדת צינורות סטייל דוקאטי כשהוא חשוף לחלוטין, ורק החזית עטופה בפלסטיקה מינימליסטית, עם כנפונים אווירודינמיים בסגנון אופנועי ה-MotoGP. צמיגי 15 אינץ’ מלפנים ומאחור מעניקים לו גם יציבה אופנועית יחד עם הקליפאונים ומשולשי היגוי מכורסמים.


איטלג’ט דראגסטר 700 טווין לא מסתפק רק במנוע משודרג, והוא מציג מפרט שלא יבייש אופנועי ספורט מהשורה הראשונה. מלפנים ישנו מזלג קדמי הפוך מתכוונן מתוצרת מרזוקי, כאשר מאחור ישנו בולם חצי אופקי מתוצרת אוהלניס שגם מספקת את משכך ההיגוי. מערכת הבלימה משלבת בחזית צמד דיסקים פרפריים בקוטר 270 מ”מ עם קאליפרים רדיאליים מתוצרת ברמבו, לטובת הסאונד ישנה כסטנדרט מערכת פליטה מלאה מתוצרת אקרפוביק עם צמד דודים אחוריים מטיטניום.
מיכל הדלק ענק במונחי קטנועים ומכיל 16 ליטר, כשהוא ממוקדם בחלקו הקדמי של הקטנוע לטוב חלוקת משקל אופטימלית. בסך הכל עומד משקלו של איטלג’ט דראגסטר 700 טווין על 190 ק”ג.

אם נדלקתם על הסופר סקוטר הזה של איטלג’ט תצטרכו להסתפק רק בתמונות. האיטלקים הודיעו כי ייצרו 701 יחידות בלבד ממנו, וכולן הוזמנו מראש דרך אתר החברה תמורת מקדמה של 1,500 אירו, כאשר המחיר הסופי אמור להיות דומה לזה של אופנוע סופרספורט מן השורה. דבר אחד בטוח, זה כנראה לא ההגנבה האחרונה שאנחנו צפויים לקבל מאיטלג’ט בשנים הקרובות.

Dragster 700 02Dragster 700 02Preview
Dragster 700 01Dragster 700 01Preview
Dragster 700 03Dragster 700 03Preview
איטלג'ט דראגסטר 700איטלג'ט דראגסטר 700Preview
Dragster 700 05Dragster 700 05Preview
Dragster 700 06Dragster 700 06Preview

איטלג'ט איטלג'ט דראגסטר איטלג'ט דראגסטר 700 טווין דראגסטר דראגסטר 700 טווין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

החשמלית כאן, הפלאג-אין בדרך: BYD אטו 2 בישראל

החשמלית כאן, הפלאג-אין בדרך: BYD אטו 2 בישראל

סיבוב פרסה: מרצדס C63 AMG נפרדת ממנוע ה-4 צילינדרים ההיברידי

סיבוב פרסה: מרצדס C63 AMG נפרדת ממנוע ה-4 צילינדרים ההיברידי

בלי היברידי: בנטלי חוזרת למקורות עם ה-GT סופרספורט

בלי היברידי: בנטלי חוזרת למקורות עם ה-GT סופרספורט

עדכונים מהשטח: פורד ברונקו בגרסאות חדשות ל-2026

עדכונים מהשטח: פורד ברונקו בגרסאות חדשות ל-2026

BYD דולפין סרף (מבחן דרכים): שליחות עירונית

BYD דולפין סרף (מבחן דרכים): שליחות עירונית

סוזוקי GSX-8R ברכיבה ראשונה: נפלאות הפלטפורמה

סוזוקי GSX-8R ברכיבה ראשונה: נפלאות הפלטפורמה

אחרי הבנזין והחשמל, ג’אקו 5 נוחת גם בגרסה היברידית

אחרי הבנזין והחשמל, ג’אקו 5 נוחת גם בגרסה היברידית

ב.מ.וו 220 גראן קופה (מבחן דרכים): כרטיס כניסה לבוואריה

ב.מ.וו 220 גראן קופה (מבחן דרכים): כרטיס כניסה לבוואריה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד