אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת שנגחאי: פולסטאר 4 מוותרת על החלון האחורי
ראשי » חדשות » תערוכת שנגחאי: פולסטאר 4 מוותרת על החלון האחורי
פולסטאר 4

תערוכת שנגחאי: פולסטאר 4 מוותרת על החלון האחורי

פולסטאר לא מביטה לאחור ומציגה בתערוכת שנגחאי קרוסאובר קופה חשמלי ללא חלון אחורי ועם יכולת נהיגה אוטונומית ברמה 2.5 על בסיס טכנולוגיה של מובילאיי

אופיר דואק 23/04/2023 צלם: יצרן

פולסטאר מציגה את הדגם הרביעי בתולדות המותג, שנקרא, למרבה הפתעה, פולסטאר 4. החשיפה נעשתה בתערוכת שנגחאי כי אמנם למותג פולסטאר יש שורשים שוודים שהוא משתדל להדגיש במיוחד, אבל בסופו של דבר בעלת הבית ג’ילי רוצה לעשות שרירים גם במגרש הבייתי.

לפולסטאר 4 בהחלט יש שרירים, אבל לפני שנגיע לכוח, אי אפשר להתעלם מהבשורה או יותר נכון היציאה העיצובית שהוא מביא איתו. פולסטאר 4 הוא קרוסאובר-קופה מגודל בעל קווי העיצוב הממשיכים את אלו המוכרים מפולסטאר 2 ופולסטאר 3. מתוקף התצורה, עיקר הייחודיות של פולסטאר 4 היא בחלקו האחורי קו גג משתפל ואחוריים בסגנון האצ’בק, אבל זה לא מה שמייחד אותו. הייחודיות מגיעה מהבחירה של מעצבי פולסטאר לוותר על החלון האחורי, כי בעידן של מצלמות היקפיות והדמיה תלת מימדית מי צריך להפנות מבט כשנוסעים לאחור? בפרט במכוניות בתצורת קופה שבהן גם ככה הראות מוגבלת.

על פניו הגימיק הזה בהחלט ייחודי ומעניק מראה עתידני, כשלטענת אנשי פולסטאר הוא מאפשר להגדיל את שטח הגג הפנוראמי אל מעבר לראשי הנוסעים במושב האחורי. בישראל מן הסתם מדובר בפתרון מצוין למדינה שבה נהגים נתקעים עם אור גבוה ומסנוור להנאתם. ועדין מדובר בעוד רעיון שיוצר תלות בפתרונות אלקטרונים עבור דבר כל כך טריוויאלי.




פולסטאר 4 מתבסס על פלטפורמת SEA של ג’ילי שהיא פלטפורמה חשמלית ייעודית (ולא מוסבת כמו בפולסטאר 2 המוכרת לנו) בתצורה שנועדה עבור מתגי היוקרה של הקבוצה. הפלטפורמה מאפשרת בסיס גלגלים גדול של 3 מטרים בדיוק, כאשר אורכה של פולסטאר 4 עומד על 484 ס”מ והרוחב הנדיב הוא 213 ס”מ, מה שאומר שמדובר במכונית קצרה במעט אאודי Q8 איטרון, אך בעלת רוחב ובסיסי גלגלים עדיפים.

הפלטפורמה העדכנית מאפשרת להציע את פולסטאר 4 בגרסאות של מנוע אחורי והנעה אחורית או צמד מנועים והנעה כפולה. לגרסת ההנעה האחורית הספק של 272 כ”ס ו-35 קג”מ נאים למדי המאפשרים להאיץ ל-100 ב-7.4 שניות, לגרסה כפולת המנועים יש כבר הספק של 544 כ”ס ו-70 קג”מ המאפשרים להאיץ ל-100 ב-3.8 שניות. לשתי הגרסאות סוללה בעלת קיבולת גדולה ביחס למקובל של 102 קוט”ש, מה שאמור להספיק על פי פולסטאר לטווח של 600 ק”מ בגרסה הבסיסית ו-560 ק”מ בגרסה הבכירה. טכנולוגית הטעינה תומכת בטעינה אולטרה מהירה של עד 200 קילוואט ובטכנולוגיית V2L המאפשרת להטעין כלי רכב ומוצרים חשמל אחרים מסוללת הרכב.

polstar 4 04polstar 4 04Preview
polstar 4 05polstar 4 05Preview
polstar 4 06polstar 4 06Preview
polstar 4 07polstar 4 07Preview
polstar 4 08polstar 4 08Preview
פולסטאר 4פולסטאר 4Preview
polstar 4 10polstar 4 10Preview
polstar 4 01polstar 4 01Preview
polstar 4 02polstar 4 02Preview
polstar 4 03polstar 4 03Preview



חידוש מעניין, בפרט בנקודת מבט ישראלית, הוא בתחום מערכות הבטיחות האקטיביות. בפולסטאר 4 מותקנת מערכת מציאות רבודה של מובילאיי המתבססת על 12 מצלמות היקפיות ורדאר המאפשרת נהיגה אוטונומית ברמה 2.5 שכוללת גם מעבר נתיב ועקיפה עצמאית.
ייצורו של פולסטאר 4 יחל בחלקה הראשון של שנת 2024 ולאולמות התצוגה המקומיים הוא צפוי להגיע באמצע השנה הבאה.


div class="ad-placement">

מובילאיי פולסטאר פולסטאר 4 תערוכת שנגחאי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד