אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה נייקד ספורטיבי עם מנוע טריפל
ראשי » דו-גלגלי » תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה נייקד ספורטיבי עם מנוע טריפל
CF מוטו 675NK

תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה נייקד ספורטיבי עם מנוע טריפל

היצרנית הסינית CF מוטו ממשיכה להרחיב את היצע הדגמים שלה והפעם עם אופנוע ספורט-עירום בעל מנוע הטריפל החדש בנפח 675 סמ"ק

אופיר דואק 10/11/2024 צלם: יצרן

בדיוק לפני שנה הפתיעה CF מוטו בתערוכת מילאנו ובין כמה דגמי קונספט מעניינים חשפה גם מנוע טריפל חדש בנפח 675 סמ”ק. המנוע החדש מפיתוח עצמי מסמל שלב חדש עבור החברה הסינית בו תתבסס על מנועים שלה, כשהבחירה בתצורה ובנפח לא הייתה מקרית. זהו בדיוק הנפח המרבי המותר עבור מנועי טריפל באליפות הסופרספורט, והאופנוע הראשון שעשה שימוש במנוע החדש שלא במפתיע היה אופנוע ספורט מרשים למראה בשם 675SR-R.

השנה בתערוכת מילאנו חושפת CF מוטו את הדגם השני על בסיס מנוע הטריפל החדש. מדובר באופנועי נייקד ספורטיבי שמכוון לקטגוריית הנפח הבינונית והמגוונת הכוללת דגמי טווין מקבילי כמו ימאהה MT07 וק.ט.מ דיוק 790 עד דגמי ארבע צילינדרים כמו הונדה CB650R, כאשר בינהם ניתן למצוא גם את טריומף סטריט טריפל 675.

העיצוב של CF מוטו 675NK עדכני ומודרני עם מסיכת חזית מינימלטיסטית, חיפויי צד ורדיאטור הבולטים החוצה מקווי הגוף של האופנוע ומנוע חשוף לחלוטין למעט חרב תחתונה מפוצלת המשתלב עם דוד המפלט הממוקם מתחת למנוע. אלמנט עיצובי מעניין הוא עיצוב הכנף הקדמית שחלקה הקדמי משלב עם מעין חיפוי הממוקם לפני צינורות המזלג הקדמי. את הלוק משלימים כידון גבוה ויחידת מושב מדורגת כאשר יחידת הזנב ומושב המורכב מינימליסטים ומשלבים מעין כונסי אוויר חלולים.


ב-675NK מנוע הטריפל התמתן במעט לעומת ה-675SR-R הרייסרי, כשהוא מספק 88 כ”ס ב-11,000 סל”ד עם מומנט מרבי של 6.9 קג”מ ב-8,250 סל”ד. נתונים שממקמים אותו ממש באמצע הקטגוריה. ב-CF מוטו לא מהססים להצהיר בניגוד למקובל בעולם הדו-גלגלי על נתוני ביצועים רשמיים של 3.9 שניות בתאוצה ל-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 200 קמ”ש. לתיבת ההילוכים ישנם שישה יחסי העברה ולטובת הרוכב ישנו מצמד מחליק וקוויקשיפטר כסטנדרט.

מנוע הטריפל של CF מוטו 675NK שוכן בתוך שלדת קורות עשויה ברזל, אך אליה מחוברת זרוע אחורית מאלומיניום. מפרט המתלים כולל מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ”מ עם כיוונונים מלאים מתוצרת קאייבה, ומאחור ישנו בולם מונושוק עם אפשרות כיוון לעומס הקפיץ ושיכוך ההחזרה. מערכת הבלימה מלפנים מורכבת מצמד דיסקים בקוטר 300 מ”מ עם קאליפרים רדיאליים בעלי 4 בוכנות של J.Juan. חידוש מעניין במערכת הבלימה הוא חיפוי חלקי עם כונס אוויר בחלקו התחתון של כל דיסק שנועד לתעל זרימת אוויר חזקה כדי לספק קירור משופר. אלמנט שניתן למצוא בשנים האחרונות באופנועי מסלול ו-MotoGP שלא בטוח כמה הוא נחוץ באופנוע נייקד בינוני. אבל מה שבטוח זה בטח תורם למקדם הפוזה.

מערכת ABS ומערכת בקרת משיכה הן ציוד סטנדרטי, כמו גם מסך TFT צבעוני עם קישורית BT ואפשרות להורדת עדכוני OTA והתממשקות עם אפליקציה ייעודית של CF מוטו שתציג נתוני רכיבה המתקבלים מחישן שישה צירי תנועה המורכב האופנוע.
עכשיו רק נותר להמתין ולראות מה יהיה מחירו של CF מוטו 675NK כאשר יחל שיווקו בתחילת 2025 באירופה. אם הוא ימשיך את מדיניות התמחור האגרסיבי של החברה, הוא צפוי לעשות למתחרים הוותיקים חיים לא קלים כלל.

675NK CF מוטו 675NK CF-מוטו מנוע טריפל תערוכת מילאנו 2024
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד