אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה נייקד ספורטיבי עם מנוע טריפל
ראשי » דו-גלגלי » תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה נייקד ספורטיבי עם מנוע טריפל
CF מוטו 675NK

תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה נייקד ספורטיבי עם מנוע טריפל

היצרנית הסינית CF מוטו ממשיכה להרחיב את היצע הדגמים שלה והפעם עם אופנוע ספורט-עירום בעל מנוע הטריפל החדש בנפח 675 סמ"ק

אופיר דואק 10/11/2024 צלם: יצרן

בדיוק לפני שנה הפתיעה CF מוטו בתערוכת מילאנו ובין כמה דגמי קונספט מעניינים חשפה גם מנוע טריפל חדש בנפח 675 סמ”ק. המנוע החדש מפיתוח עצמי מסמל שלב חדש עבור החברה הסינית בו תתבסס על מנועים שלה, כשהבחירה בתצורה ובנפח לא הייתה מקרית. זהו בדיוק הנפח המרבי המותר עבור מנועי טריפל באליפות הסופרספורט, והאופנוע הראשון שעשה שימוש במנוע החדש שלא במפתיע היה אופנוע ספורט מרשים למראה בשם 675SR-R.

השנה בתערוכת מילאנו חושפת CF מוטו את הדגם השני על בסיס מנוע הטריפל החדש. מדובר באופנועי נייקד ספורטיבי שמכוון לקטגוריית הנפח הבינונית והמגוונת הכוללת דגמי טווין מקבילי כמו ימאהה MT07 וק.ט.מ דיוק 790 עד דגמי ארבע צילינדרים כמו הונדה CB650R, כאשר בינהם ניתן למצוא גם את טריומף סטריט טריפל 675.

העיצוב של CF מוטו 675NK עדכני ומודרני עם מסיכת חזית מינימלטיסטית, חיפויי צד ורדיאטור הבולטים החוצה מקווי הגוף של האופנוע ומנוע חשוף לחלוטין למעט חרב תחתונה מפוצלת המשתלב עם דוד המפלט הממוקם מתחת למנוע. אלמנט עיצובי מעניין הוא עיצוב הכנף הקדמית שחלקה הקדמי משלב עם מעין חיפוי הממוקם לפני צינורות המזלג הקדמי. את הלוק משלימים כידון גבוה ויחידת מושב מדורגת כאשר יחידת הזנב ומושב המורכב מינימליסטים ומשלבים מעין כונסי אוויר חלולים.


ב-675NK מנוע הטריפל התמתן במעט לעומת ה-675SR-R הרייסרי, כשהוא מספק 88 כ”ס ב-11,000 סל”ד עם מומנט מרבי של 6.9 קג”מ ב-8,250 סל”ד. נתונים שממקמים אותו ממש באמצע הקטגוריה. ב-CF מוטו לא מהססים להצהיר בניגוד למקובל בעולם הדו-גלגלי על נתוני ביצועים רשמיים של 3.9 שניות בתאוצה ל-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 200 קמ”ש. לתיבת ההילוכים ישנם שישה יחסי העברה ולטובת הרוכב ישנו מצמד מחליק וקוויקשיפטר כסטנדרט.

מנוע הטריפל של CF מוטו 675NK שוכן בתוך שלדת קורות עשויה ברזל, אך אליה מחוברת זרוע אחורית מאלומיניום. מפרט המתלים כולל מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ”מ עם כיוונונים מלאים מתוצרת קאייבה, ומאחור ישנו בולם מונושוק עם אפשרות כיוון לעומס הקפיץ ושיכוך ההחזרה. מערכת הבלימה מלפנים מורכבת מצמד דיסקים בקוטר 300 מ”מ עם קאליפרים רדיאליים בעלי 4 בוכנות של J.Juan. חידוש מעניין במערכת הבלימה הוא חיפוי חלקי עם כונס אוויר בחלקו התחתון של כל דיסק שנועד לתעל זרימת אוויר חזקה כדי לספק קירור משופר. אלמנט שניתן למצוא בשנים האחרונות באופנועי מסלול ו-MotoGP שלא בטוח כמה הוא נחוץ באופנוע נייקד בינוני. אבל מה שבטוח זה בטח תורם למקדם הפוזה.

מערכת ABS ומערכת בקרת משיכה הן ציוד סטנדרטי, כמו גם מסך TFT צבעוני עם קישורית BT ואפשרות להורדת עדכוני OTA והתממשקות עם אפליקציה ייעודית של CF מוטו שתציג נתוני רכיבה המתקבלים מחישן שישה צירי תנועה המורכב האופנוע.
עכשיו רק נותר להמתין ולראות מה יהיה מחירו של CF מוטו 675NK כאשר יחל שיווקו בתחילת 2025 באירופה. אם הוא ימשיך את מדיניות התמחור האגרסיבי של החברה, הוא צפוי לעשות למתחרים הוותיקים חיים לא קלים כלל.

675NK CF מוטו 675NK CF-מוטו מנוע טריפל תערוכת מילאנו 2024
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

עוד יותר רטרו: רויאל אנפילד 350 קלאסיק Goan בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד