אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת מילאנו: סוזוקי מציגה GSX-S1000 GX עם מתלים אלקטרוניים
ראשי » דו-גלגלי » תערוכת מילאנו: סוזוקי מציגה GSX-S1000 GX עם מתלים אלקטרוניים
סוזוקי GSX-S1000 GX

תערוכת מילאנו: סוזוקי מציגה GSX-S1000 GX עם מתלים אלקטרוניים

אופנוע הספורט תיור של סוזוקי מקבל גרסה חדשה ומוגבהת שהיא הראשונה לעשות שימוש במערכת המתלים האלקטורנית החדשה של החברה

אופיר דואק 12/11/2023 צלם: יצרן

אופנת אופנועי אדוונצ’ר מביאה את יצרניות האופנועים לנסות להציג גרסאות אדוונצ’ר גם לדגמי כביש מובהקים כדי לרכוב על ההצלחה. בעולם הרכב קוראים לזה פשוט קרוסאובר. אחת המגמות הבולטות בתחום היא דגמי ספורט תיור שמקבלים נעליים גבוהות, ודוגמאות בולטות לכך הוא S1000 XR של ב.מ.וו או הונדה קרוסטורר.

גם סוזוקי מצטרפת לטרנד, ומציגה במילאנו לצד גרסת כביש לויסטרום 800 (שהוא אדוונצ’ר במלוא מובן ההגדרה) גרסה מוגבהת ל-GSX-S1000 GT שהוא בעצמו גרסת תיור על בסיס ה-GSX-S1000 הקרבי. הגרסה החדשה זוכה לשם GX, ובבסיס מדובר באופנוע כמעט זהה ל-GT עם אותו מנוע ארבעה צילינדרים בשורה בנפח 999 סמ”ק המספק 150 כ”ס ו-11 קג”מ.

סוזוקי GSX-S1000 GX מתאפיין בראש ובראשונה בתנוחת רכיבה גבוהה יותר, מה שבא לידי ביטוי בכידון שונה ויחידת זנב חדשה הכולל מושב בגובה 845 מ”מ (3 ס”מ יותר מאשר ב-GT) ידיות מורכב חדשות ויחידת מנשא זנב מחוזקת. בהתאם לתנוחת הרכיבה החדשה והזקופה יותר ישנו גם משקף חדש וגבוה המתכוונן ל-3 מצבים ומראות חדשות במיקום שונה. ה-GX מוותר על פרינג מלא ומסתפק החצי פרינג עם משטחי צד עליונים ומסכת חזית חדשה, הכוללת יחידות תאורה ראשיות בסידור אנכי בדומה לדגמי סוזוקי האחרונים.


 

הבשורה הגדולה של סוזוקי GSX-S1000 GX היא בתחום המתלים, כאשר מדובר בדגם הראשון של סוזוקי העושה שימוש במערכת מתלים אלקטורנית חדשה בעלת שיכוך משתנה. המערכת המכונה SAES (Suzuki Advanced Electronic Suspension) מתבססת למעשה על מתלי Showa מסדרת EERA המשנה את מאפייני השיכוך של המתלים בזמן אמת בהתאם למידע הנאסף מהחיישנים ומערכת ה-IMU. מערכת המתלים כוללת ארבעה מצבי שיכוך שונים, פועלת בשילוב מערכת ייצוב הגובה האקטיבית של האופנוע והאפשרות לשינוי מאפייני הבולם האחורי באופן חשמלי.

SUZUKI GSX S1000GX 01SUZUKI GSX S1000GX 01Preview
SUZUKI GSX S1000GX 03SUZUKI GSX S1000GX 03Preview
SUZUKI GSX S1000GX 04SUZUKI GSX S1000GX 04Preview
SUZUKI GSX S1000GX 05SUZUKI GSX S1000GX 05Preview
SUZUKI GSX S1000GX 06SUZUKI GSX S1000GX 06Preview
SUZUKI GSX S1000GX 07SUZUKI GSX S1000GX 07Preview
SUZUKI GSX S1000GX 08SUZUKI GSX S1000GX 08Preview
סוזוקי GSX-S1000 GXסוזוקי GSX-S1000 GXPreview
סוזוקי GSX-S1000 GXסוזוקי GSX-S1000 GXPreview

האפיון האדוונצ’רי בא לידי ביטוי גם במהלך המתלים שגדל ל-150 מ”מ בגרסת ה-GX במקום 120 מ”מ ב-GT, מה שמאפשר גם להציג גם מרווח גחן משופר של 15.5 ס”מ לטובת המטיילים גם מעבר לכביש. עם זאת ה-GX עדין מצויד בצמיגי כביש מובהקים עם חישוקי אלומיניום יצוקים בקוטר 17 אינץ’ מלפנים ומאחור. גם ב-GSX-S1000GX ישנם מגוון מערכות עזר אלקטרונים בהם שלושה מצבי רכיבה, מערכת בקרת משיכה עם 7 מצבי התערבות, קוויקשיפטר מלא ובקרת שיוט.

GSX-S1000 GX סוזוקי סוזוקי GSX-S1000 GX
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד