אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת מילאנו: סאן יאנג מרחיבה את היצע קטנועי האדוונצ’ר
ראשי » דו-גלגלי » תערוכת מילאנו: סאן יאנג מרחיבה את היצע קטנועי האדוונצ’ר
סאן יאנג ADX TG

תערוכת מילאנו: סאן יאנג מרחיבה את היצע קטנועי האדוונצ’ר

סאן יאנג מציגה במיאלנו קטנוע אדוונצ'ר חדש בנפח 400 סמ"ק לצד גרסת 300 ל-ADX המוכר. בנוסף הוצגו עדכונים לדגמי הקרוזים והמקסים

אופיר דואק 14/11/2023 צלם: יצרן

התצוגה של סאן יאנג בתערוכת מילאנו השנה כללה מגוון מרשים של קטנועים חדשים ומחודשים בהם קטנוע רטרו עירוני חדש וקונספט לקטנוע חשמלי עירוני. אבל בסופו של דבר במציאות הנוכחית מה שהכי מעניין וחשוב מבחינת המכירות היא הקטגוריה הצומחת של קטנועים בסגנון אדוונצ’ר. כיוון שהיא לא יכולה להישאר מאחורי קימקו והאדוונצ’ר החדש שלה, גולת הכותרת של סאן יאנג במילאנו הייתה קטנוע אדוונצ’ר חדש בנפח 400 סמ”ק.

הקטנוע החדש נקרא ADX TG ונכון לעתה הוא יהיה קטנוע האדוונצ’ר הבכיר בהיצע של סאן יאנג הכולל גם את ה-ADX שהוצג בשנה שעברה. בניגוד ל-ADX, ה-TG הולך רחוק יותר עם המראה האדוונצ’רי הקרבי וזה בא לידי ביטוי במראה זקוף יותר, מרווח גחון גדול יותר, שדרה מרכזית גבוהה וחישוקים גדולים יותר עם צמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי. בנוסף ניתן למצוא את יתר מאפייני הז’אנר כמו משקף גבוה וכידון גבוה הניתנים לכוונון, מגיני ידיים ופלסטיקה קשיחה כאשר המפלט ממוקם בזווית חדה כלפי מעלה כדי לצמצם את האפשרות לפגיעה אם מישהו באמת ינסה לרדת עם ה-TG לשטח.

המנוע של סאן יאנג ADX TG בנפח 399 סמ”ק נלקח מהמקסים 400, כשהא מספק 33.5 כ”ס ו-4 קג”מ, כשבאופן מעניין העברת הכוח לגלגל האחורי מתבצעת באמצעות שרשרת. את המראה משלימה זרוע אחרית חשופה מאלומיניום שנראית אופנועית למהדרין ומחוברת לבולם מרכזי. מלפנים ישנו מזלג הפוך, כשאת חבילת המכלולים משלימה מערכת בלימה עם דיסק פרפרי מלפנים. סאן יאנג ADX TG מצויד כסטנדרט במערכת ABS עם מצב שטח המנתק את פעולת המערכת על הגלגל האחורי ומצמצם את ההתערבות על הגלגל הקדמי, אליה מצטרפת גם מערכת בקרת משיכה הניתנת לניתוק.

SYM ADX TG 01SYM ADX TG 01Preview
SYM ADX TG 02SYM ADX TG 02Preview
SYM ADX TG 03SYM ADX TG 03Preview
SYM ADX TG 04SYM ADX TG 04Preview
SYM ADX TG 05SYM ADX TG 05Preview
SYM ADX TG 06SYM ADX TG 06Preview
SYM ADX TG 07SYM ADX TG 07Preview
SYM ADX TG 08SYM ADX TG 08Preview
סאן יאנג ADX TGסאן יאנג ADX TGPreview

לצידו של ה-TG הציגה סאן יאנג גרסת 300 סמ”ק ל-ADX 125 שהוצג בשנה שעברה וכבר נמכר גם בישראל. הגרסה מוגדלת הנפח עושה שימוש במנוע של הג’וירייד 300, שזה אומר נפח של 278 סמ”ק המייצרים 25.5 כ”ס ו-2.6 קג”מ. העיצוב זהה כמעט לחלוטין לזה של גרסת ה-125 למעט סכמות צביעה שונות, וזה כולל את האלמנטים ה”אדוונצ’רים” כמו כידון גבוה, מגיני ידיים ופלסטיקה קשיחה שחורה בגחון. עם זאת מיכל הדלק מעט גדול יותר ונפחו ומד בגרסת ה-30ם על 16 ליטרים.


סאן יאנג ADX 300

 

חידושים חשובים נוספים נעשו לצמד דגמי המנהלים הפופולאריים של סאן יאנג. מקסים 400 קיבל מתיחת פנים ומכונה מעתה מקסים GT. מתיחת הפנים כוללת שינויי עיצוב לחזית ולידיות התאורה כמו גם ליחידת הזנב בעלת קווים חדים יותר, סבל חדש ומושב בעיצוב מעט שונה. ישנו גם מסך לוח מחוונים חדש בגודל 6 אינץ’, מטען USB מהיר ומשקף מתכוונן. בצד הטכני אין שינוי ביחידת ההנעה, אך מערכת הבלימה שונתה ובמקום צמד דיסקים בחזית ישנו דיסק בודד בקוטר מוגדל של 288 מ”מ עם קאליפרים בעלי 4 בוכנות. ABS מהדור האחרון ומערכת בקרת משיכה מתוצרת בוש הן ציוד סטנדרטי ב-GT.  חדשה סאן יאנג קרוזים הסתפק בעיצוב חדש למסיכת החזית ולפנסים הקדמית, תאורת LED חדשה מאחור, צביעות חדשות ומפתח חכם שהוא מעתה ציוד סטנדרטי.

סאן יאנג מקסים GT 400

 

SYM סאן יאנג ADX 300 סאן יאנג ADX TG סאן יאנג קרוזים סאן-יאנג תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד