אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת מילאנו: הונדה CBR1000RR-R מתעדכן ל-2024
ראשי » דו-גלגלי » תערוכת מילאנו: הונדה CBR1000RR-R מתעדכן ל-2024
הונדה CBR1000RR-R

תערוכת מילאנו: הונדה CBR1000RR-R מתעדכן ל-2024

אופנוע הסופרבייק של הונדה שומר על כושר וזוכה לשורת עדכונים מקיפה למנוע, לשלדה ולאווירודינמיקה וגרסת SP קרבית מאי פעם

אופיר דואק 13/11/2023 צלם: יצרן

לצד הורנט 1000 החדש ודגמי ה-500 העדכניים הציגה הונדה במילאנו גם מהדורה מעודכנת ל-CBR1000RR הספורטיבי. למרות שעבור כבר 4 שנים מאז השדרוג המקיף האחרון שעבר הפירבלייד, לא מדובר באופנוע חדש אלא במתיחת פנים מקיפה הכוללת לא מעט שינויים קטנים המצטברים לשיפור גדול. העיצוב נותר דומה לעמדי עם עדכונים בעיקר לחזית, עם שיפורים אווירודינמיים וכנפוני MotoGP כצו האופנה.

המנוע במהדורת 2024 עבר מספר שינויים משמעותיים בהם יחס דחיסה גבוה יותר של 13.6 במקום 13.4, מערכת תזמון שסתומים משופר וקפיצי שסתומים חדשים בעלי שלושה שלבים. גל הארכובה קל יותר ב-450 גרם מבעבר, ישנם מוטות שסתומים קלים יותר מטיטניום וכמו באופנועי ה-MotoGP גלי הזיזים מצופים ב-DLC להפחתת חיכוך ופעולה יעילה יותר. התוצאה היא הספק מרבי של 214.5 כ”ס המתקבלים ב-14,000 סל”ד, 2.5 כ”ס פחות מעבר המגיעים 500 סל”ד מוקדם יותר. נתון המומנט של 11.5 קג”מ נותר זהה אך הם גם מגיעים 500 סלד מוקדם יותר ב-12,000 סל”ד, ואת כל זאת עושה המנוע המעודכן תוך עמידה בתקני זיהום האוויר העדכניים.

מערכת המצערת האלחוטית כוללת מעתה שני מנועים חשמליים לפעולה חלקה יותר. מערכת חלוקת המומנט האקטיבית כוללת מעתה 9 מצבי פועלה שונים המותאמים ליחסי ההעברה החדשים בגיר אשר כולם קוצרו. ישנם שלושה מצבי רכיבה מותאמים מראש לצד מצב רכיבה בהתאמה אישית המאפשר שליטה גם על בקרת המומנט, בקרת הווילי ורמת בלימת המנוע. לקינוח ישנו גם דוד פליטה חדש מתוצרת אקרפוביץ’.


 

 

שלדת האלומיניום של הפיירבליד שופרה והוקשחה ב-17% וכעת היא עמידה ב-15% יותר לפיתול. בנוסף היא גם קלה בכמעט ק”ג שלם. הארגונומיה ותנועת הרכיבה שונו הוגות לכידון גבוה יותר ב-19 מ”מ וקרוב ב-23 מ”מ לרוכב כאשר הרגליות הונמכו ב-16 מ”מ והשלדה הוצרה באזור בתחת למיכל הדלק כדי לאפשר חביקה משופרת. תפריט המתלים כולל מזלג הפוך 43 מ”מ עם הוכנה גדולה (BPF) ובולם אחורי BFRC, שניהם עם כיוונון מלא מתוצרת Showa שגם מספקת את משכך ההיגוי שהוא בעל שליטה אלקטרונית על שלושה מצבי שיכוך.

24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YMHONDACBR1000RR-RST24YMHONDACBR1000RR-RSTPreview
24YMHONDACBR1000RR-RST24YMHONDACBR1000RR-RSTPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SP24YM CBR1000RR-R FIREBLADE SPPreview
הונדה CBR1000RR-Rהונדה CBR1000RR-RPreview
YM24 EICMA - Honda StandYM24 EICMA - Honda StandPreview

 

לצד הגרסה הסטנדרטית, הונדה CBR1000RR-R ימשיך להציע גרסת SP ממוקדת מסלול, אשר קיבלה גם היא את אותם שיפורים ועוד כמה תוספות ייחודיות עבורה. גרסת ה-SP עושה שימוש במתלי אוהלינס עם מזלג NPX מלפנים ובולם NTX36 מאחור עם דור שלישי ומשופר של מערכת שליטה אלקטרונית בזמן אמת במצבי הכיול. מערכת הבלימה כוללת קאליפרים  ראדיאלים בעלי 4 בוכנות של ברמבו מסדרת Stylema R, מערכת ABS הפועלת גם תחת הטיה עם שלושה מצבי פעולה שונים ויחישת IMU חדשה של בוש עם שישה ערוצים.

 

CBR1000RR-R CBR1000RR-R SP הונדה הונדה CBR1000RR-R SP תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד