חמישים שנה אחרי שהציגה אופל את ה-GT הראשונה, היא עומדת להציג את האינטרפטציה המודרנית ל-GT ההיא בתערוכת ז’נבה הקרובה. כהרגלן של חשיפות מסוג זה ההודעה לעיתונות מלאה בניסוחים פתלתלים רבי משמעות ודלי פרטים. בשורה התחתונה זה כנראה תרגיל עיצובי ולא ממש ברור אם אופל מתכננת להגיע עם המכונית הזו לייצור מלא.

הפרטים שכן נחשפו מעניינים. המנוע הוא משולש הצילינדרים המוגדש (1.0 ליטר, 145 כ”ס, 20.8 קג”מ) מהאדם (ומדגמים אחרים), שמעביר את הכוח דרך גיר סיקוונסיאלי נשלט משוטים לגלגלים האחוריים. יחידת ההנעה הזו צריכה להזיז פחות מטון לטענת אופל ונתוני הביצועים שהם מצטטים מדברים על “פחות מ-8 שניות” למאה קמ”ש בדרך ל-215 קמ”ש מירביים.

אם תשאלו אותי לא מן הנמנע שה-GT הזו תחזור על צעדיה של ה-GT מ-1965, דהיינו, מעבר מקונספט לדגם סדרתי. כדאי רק שאופל לא יחכו שלוש שנים למעבר הזה (כפי שעשו עם ה-GT המקורית) כי נראה לי שהם צריכים מכונית שתכניס קצת חיים ותוכן למותג שלהם.