ביום שבת התאספו 60 נהגים לסבב הראשון של ליגת קאדילק Time Attack, ליגת “זמן מטרה” הפתוחה לכולם. הליגה הופקה ע”י לאון טאובס וספארקו, כאשר נותנת החסות הגדולה היא קאדילק ישראל (אם מישהו במקרה פספס את שם הליגה…).
אם חסות רשמית של יבואן גדול נשמע לכם כצעד בכיוון הנכון, יש לזה המשך. עוד הפתעה חיוביות הייתה פיג’ו, שאחרי שהודיעה על הבאת פיג’ו 208 קאפ והקמת ליגת מרוצים משל עצמה מימנה שני נהגים שהגיעו עם פיג’ו 208GTI (גידי קרונין) ופיג’ו 308GTI (דקל נער).
הליגה תכלול חמישה מרוצים, וזה הראשון נערך במסלול בפצאל עם חלוקה לחמש קטגוריות. הזמן המהיר ביותר זוכה ב-20 נק’, השני ב-17 נק’, השלישי ב-15 נק’ וכך הלאה. מספר הנקודות הסופי יחושב ע”פ ארבעת הזמנים הטובים ביותר של כל נהג.

תוצאות הסבב הראשון:
קטגוריה A (מנועים מקוריים עד 220 כ”ס, עד 1.8 ל’ למנוע מוגדש)
1. גידי קרונין פיג’ו 208GTI – זמן 48:253 שניות
2. מור מושקוביץ ב.מ.וו 328
3. פיליפ רוזן פולקסווגן קוראדו

קטגוריה B (מנועים מקוריים עד 355 כ”ס, עד 3.0 ל’ והגבלת רוחב צמיגים ל-245 למנוע מוגדש או עד 2.0 ל’ מוגדש עם הנעה כפולה ודיפ’ פתוח)
1. גנאדי סרוצאן אלפא רומיאו 4C – זמן 47:405 שניות
2. דקל נער פיג’ו 308GTI
3. יגאל שריג אינפיניטי G37

קטגוריה C (מכוניות עם מנועים מקוריים והנעה כפולה עם דיפרנציאל נעול-ממוחשב)
1. גיא אמודי ב.מ.וו M2 – זמן 47.321 שניות
2. אדיר שי ניסאן סילביה
3. חמאדה עודה מיצובישי איוו

קטגוריה D (“רכבי על”)
1. שלומי שביב פורשה GT3 – זמן 45.515 שניות
2. און יעקובסון סובארו STI
3. גון ציקו סובארו STI

צמיגי סליקס
1. מוטי נתן ניסאן Z370 – זמן 46.132 שניות
2. ערן גומר מיצובישי לאנסר איוו
3. עופר קאשי מיצובישי לאנסר איוו
