אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל
ג'נסיס GV70

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

ג'נסיס מתחילה לשווק בישראל את GV70 במהדורת 2025 עם תא נוסעים חדש ועתיר מסכים ולראשונה גם בגרסת V6 שרירית עם 375 כ"ס

אופיר דואק 03/06/2025 צלם: יצרן

מותג היוקרה הקוראני ג’נסיס החל לשווק בימים אלו בישראל את רכב הפנאי GV70 במהדורתו העדכנית, זאת לאחר מתיחת פנים אותה עבר לפני שנה. מתיחת הפנים אותה עבר ה-GV70 העניקה לו חזית עדכנית ומודרנית יותר, השומרת על מאפייני העיצוב המזוהים של ג’נסיס, זאת לצד עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים שיגיעו במדיות 19 ו-21 אינץ’.

שינוי משמעותי יותר נעשה בתא הנוסעים, אשר אימץ את המראה העדכני אותו פגשנו כבר בדגמי ג’נסיס אחרים כמו ה-GV80, עם פריסה של שני מסכים רוחביים בגודל של 27 אינץ’ עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, ממשק תפעול עדכני ועיצוב מחודש לקונוסלה המרכזית ולפקדי בקרת האקלים.

ג’נסיס GV70 המחודש מגיע מעתה ארצה בשתי גרסאות הנעה. לראשונה מנוע 2.5 ליטר מוגדש המספק 300 כ”ס, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה והנעה כפולה. גרסה זו מאיצה ל-100 קמ”ש ב-6.2 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 240 קמ”ש.


למנוע זה מצטרפת לראשונה גם גרסת בנזין חזקה יותר שלא הוצעה בעבר, עם מנוע V6 כפול מגדשים בנפח 3.5 ליטרים. מנוע זה מספק 375 כ”ס ומסוגל להאיץ את ה-GV70 ל-100 קמ”ש ב-5.2 שניות בדרך למהירות מרבית של 250 קמ”ש.
הגרסה החשמלית של ג’נסיס GV70 שזכתה במהלך מתיחת הפנים לסוללה משופרת וטווח נסיעה מוגדל צפויה להגיע ארצה רק לקראת סוף השנה.

גרסת ה-2.5 ליטר של ג’נסיס GV70 המחודש תשווק בישראל בשתי רמות גימור: רמת גימור ‘פרימיום’ שמחירה עומד על 400 אלף שקלים, ורמת גימור ‘לקשרי’ שמחירה עומד על 460 אלף שקלים הכוללת תוספת של עיסוי למושבים, בקרת אקלים תלת אזורית ומערכת שמע משודרגת.
גרסת ה-3.5 ליטר תגיע ברמת גימור ספורט ומחירה עומד על 540 אלף שקלים, כשהיא כוללת מתלים אדפטיביים עם סריקת כביש על ידי מצלמה, חישוקי 21 אינץ’, חימום למושבים האחוריים וגימור פנים ספורטיבי.

GV70 ג'נסיס ג'נסיס GV70 ג'נסיס GV70 2025
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

ב.מ.וו F900GS אנדורו (רכיבה ראשונה): ווילקומן אים דג’ונגהל

ב.מ.וו F900GS אנדורו (רכיבה ראשונה): ווילקומן אים דג’ונגהל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד