אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שברולט שולחת רמז: האם כך תיראה הקורבט הבאה?
ראשי » חדשות » שברולט שולחת רמז: האם כך תיראה הקורבט הבאה?
שברולט קורבט

שברולט שולחת רמז: האם כך תיראה הקורבט הבאה?

סטודיו העיצוב החדש של ג'נרל מוטורס בבריטניה חושף כיצד לדעתו צריכה להיראות שברולט קורבט הבאה אם תעבור להנעה חשמלית. לפחות מבחינה ויזואלית התוצאה מרהיבה

אופיר דואק 08/04/2025 צלם: יצרן

האבולוציה של שברולט קורבט לוותה במהלך הדורות בלא מעט דגמי קונספט בעלי עיצוב מרהיב ועתידני שאמנם לא הבשילו לייצור סדרתי, אבל שימשו השראה למעצבים. אחת הדוגמאות הבולטו לכך היא הסטינגריי המקורית כשעד היום ניתן למצוא קשר עיצובי אליה גם בקורבט של ימנו (שכידוע עברה לתצורת מנוע מרכזי).

גם כיום מעודדים בג’נרל מוטורס את היצירתיות של מעצבי הבית שלה להציג פרשנויות חדשות לקורבט, ואת היצירתיות הזו אנחנו פוגשים כעת בקונספט עיצובי חדש שיוצא מסטודיו העיצוב החדש אותו חנכה בימים אלו ג’נרל מוטורס בבריטניה. בחירה מעניינת לאור העובדה שאין לענקית האמריקאית נציגות ביבשת הישנה מאז שמכרה את אופל/ווקסהול ועוד קודם לכן הפסיקה לשווק את דגמי שברולט, אך למעשה היא חלק מחזרתה ליבשת הישנה עם הדגמים החשמליים של קאדילאק.

הקונספט שנחשף עתה בא  להציג רמז לאיך יכול להיראות הדור הבא של הקורבט במידה והוא יעבור להנעה חשמלית. מדובר בקונספט ראשון מתוך מספר קונספטים של הקורבט העתידית אותם צפויה ג’נרל מוטורס לחשוף במהלך השנה, כאשר כל קונספט יעוצב על ידי סטודיו עיצוב אחר של החברה ברחבי העולם.


במקרה של הקונספט שלפניכם, אי אפשר לפספס שמדובר בקפיצת מדרגה שלוקחת את מכונית הספורט האמריקאית צעד נוסף לכיוון עולם מכוניות העל,  זאת אחרי המעבר לתצורת מנוע מרכזי בדור השמיני. המעצבים יצרו מכונית שבעיצוב שמחולק לשני חלקים. חלק תחתון עם כונסי אוויר קדמיים גדולים המסתירים בתוכם את פסי לד המשמשים כתאורת החזית, פיסולי צד שנועדו לתעל את זרימת האוויר ליחידת ההנעה השוכנת מאחור ודיפיוזר אחורי ענק.

החלק העליון של המרכב כולל בתי גלגלים גדולים ומעוגלים המכנסים על גלגלים ענקיים עם חישוקי 22 אינץ’ מלפנים ו-23 אינץ’ מאחור. שמשה קדמית מפוצלת וחופה עליונה מעל לתא הנוסעים המשמשות גם חלק מדלתות כנפי השחף של המכונית ועולות איתן מעלה. פתיחת הדלתות חושפת קוקפיט עתידני עם הגה מלבני וצמד מושבים ספורטיביים במרה לא שגרתי, מה שאופייני לרכבי קונספט שלא יגיעו לייצור אבל תואם את הקו הכללי של שברולט קורבט הזו.

במבט עליון אי אפשר לפספס שפיסולי החופה והגוף מזכירים את הטריגון (סטינגריי) המשמש השראה עיצובית בקורבט מאז שנות ה-60. הנוסף ניתן להבחין גם בחלון אחורי מפוצל  המסתיים בזנב מחודד שהם מחווה לקורבט סטינגריי הקלאסית משנת 1962.
התוצאה שונה מכל קורבט אחרת שאתם מכירים, אבל מצד שני מצליחה לשמור על קשר עם המקור. עם זאת למרות התוצאה המרהיבה, סביר להניח שהקורבט הבאה שתופיע בסוף העשור תהיה הרבה יותר קונבנציונלית.

קורבט קורבט סטינגריי קורבט קונספט שברולט שברולט קורבט שברולט קורבט סטינגריי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד