אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שברולט בלייזר: על הצד?
ראשי » מבחני דרכים » שברולט בלייזר: על הצד?
שברולט בלייזר

שברולט בלייזר: על הצד?

שברולט ציידו את הבלייזר החדש בהנעה כפולה מבוססת הנעה קדמית. ולמרות זאת, הם אומרים שהיא יודעת לייצר היגוי יתר תחת כוח. רצנו לבדוק

אריאל אלסיבוני 22/09/2019 צלם: יולי קיסליוב

סיכום אוברדרייב: תמורה טובה למי שרוצה להיות הכי מהיר ומאובזר בסביבה.

מחיר: 285,000 שקלים

+ נראה מצוין. מאובזר בצורה מופרכת. גם בציוד בטיחות מתקדם. מרווח במושבים מלפנים ומאחור. ביצועים מצוינים, לא פחות. רמות אחיזה גבוהות ומערכת ההנעה חכמה על גבול השובבה. - המתלים לא באמת מעלימים מהמורות וגם מידות הגלגלים לא תורמות לזה. לביצועים יש מחיר בכל הקשור לצריכת דלק.

שברולט בלייזר החדש מגיע לישראל, ואותנו עניין לבדוק רק דבר אחד. אם אפשר להוציא אותו להיגוי-יתר תחת כוח. ילדותיים? תודה על המחמאה. אבל אל תאשים אותנו. הבלייזר הזה מגיע אלינו עם כל התוספות ששברולט מציעה, לרבות דיפרנציאל אחורי חכם וננעל של GKN. אז חייבים לבדוק.

כוח לא חסר לבלייזר. עם מנוע שלקוח מהקמארו, 305 כס ו-32.7 קג”מ אין בעיית דחף. תיבת הילוכים בעלת 9 יחסי-העברה גם עוזרת כאן ונתון התאוצה, למרות נתון המשקל, מבהיר את הנקודה סופית. מערכת ההנעה הכפולה כאן מאפשרת שימוש רק בהנעה קדמית. מי שרוצה את כל הגלגלים מונעים יכול לבחור מתוך 4 מצבי הנעה כפולה. אנחנו בחרנו במצב ספורט. לאחר מכן צריך לנתק את בקרת היציבות. לחיצה אחת על הכפתור מנתקת רק את בקרת המשיכה. לחיצה למשך 5 שניות תבטל גם את בקרת היציבות. שתי נורות נפרדות. מבט מודאג לצמיגיO מגלה גומי אדיר מידות ואחיזה. גרסת ה-RS הזו, יושבת על ארבעה צמיגים במידות 265/45 עם חישוקי 21 אינץ’. נצטרך להתאמץ…

אחרי סדר הפעולות הזה, עם מעט עקשנות ועל אספלט חלקלק הבלייזר אכן מקשקש בזנבו. לוקח כמה שברירי שנייה למערכת להבין מה בדיוק אתה רוצה אבל זה קורה. הבלייזר מניע את הישבן שלו עד לנעילה נגדית מלאה תחת כוח. ההבטחה להעברת 50 אחוז מהכוח לאחור ואותם במלואם לאחד הגלגלים לפני דרישה – קוימה. רוצה לנסות את זה על אספלט אוחז יותר? כאן זה מתחיל להסתבך.

שברולט בלייזרשברולט בלייזרPreview
שברולט בלייזרשברולט בלייזרPreview
שברולט בלייזרשברולט בלייזרPreview
שברולט בלייזרשברולט בלייזרPreview
שברולט בלייזרשברולט בלייזרPreview
שברולט בלייזרשברולט בלייזר
בהנעה קדמית, תחת עומס, הבלייזר מסבסב גלגלים במרץ. הכפתור הזה פותר את העניין בקלות
Preview
שברולט בלייזרשברולט בלייזרPreview

בשביל לשחרר את האחיזה של הצמיגים האלו על אספלט איכותי במטרה לייצר החלקות כוח, צריך מהירות. כאן מתערבת בקרת היציבות שמתחברת אוטומטית מחדש ברגע שאתה מתקרב ל-60 קמ”ש. נגמרה החגיגה. אפשר להבין למה, שברולט לא רוצים ועדות חקירה, על רכבי פנאי שמחליקים תחת כוח ברחבי ארה”ב. לא כל אחד יודע לתפוס מאסה כזו כשהיא מתחילה לטייל. זה עדיין יצרן ענק עם אחריות. מצד שני, הייתי שמח להמשיך ולחקור את התגובות של המערכת הזו במהירות ועומסים מאתגרים יותר.


שברולט בלייזר
בהנעה קדמית, תחת עומס, הבלייזר מסבסב גלגלים במרץ. הכפתור הזה פותר את העניין בקלות

 

אבל צריך גם לתת מילה טובה. מערכות מבוססות הנעה קדמית בד”כ לא יאפשרו לך משחקים כאלו. זה תמיד נחמד להרגיש את התכונה הזו, גם אם לשבריר שנייה באיזו חתיכת אספלט חלקלקה ומרוחקת. וכמובן זה פותח אפשרות למשחק על שבילים רכים. רק אם היה אפשר לבטל את הבקרה לחלוטין, החגיגה לא הייתה נגמרת.

נתונים: 3,649 סמ”ק, 305 כ”ס ב-6,600 סל”ד, 37.2 קג”מ ב-5,000 סל”ד, 1,985 ק”ג, 8.6 ק”מ/ל’ ,6.8 ש’, 209 קמ”ש (מוגבלת אלק’) מחיר: 285,000 שקלים

בלייזר שברולט
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד