רנו גראנד-קופה נוחתת בישראל. היא תשווק כאן במקביל לפלואנס הוותיקה ותציע דגש על עיצוב לפני שימושיות עם מידות של מכונית מנהלים קטנה ומחיר של משפחתית קומפקטית.
לפי רנו המכונית החדשה מוגדרת כקופה שנוספו לה 2 דלתות ובכך משלבת בין עיצוב ספורטיבי לשימושיות. המידות החיצוניות שמות אותה בין משפחתיות הקופקטיות לבין קטגורית המנהלים עם אורך של 4.63 מטר, רוחב של 1.81 מטר ובסיס גלגלים של 2.71 מטר. העיצוב החיצוני מזכיר את שפת העיצוב של הקליאו והטווינגו וברור לכל אחד כי היא דגם של רנו.
אגף המנועים לא מחדש עם מנוע בנזין אחד ודיזל אחד שמשרתים גם דגמים אחרים של רנו. הטורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר, מפיק 132 כ״ס ומניע את הגלגלים הקדמיים דרך תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמדים. הטורבו-דיזל, שנפחו 1.5 ליטר, מפיק 110 כ״ס ומניע גם הוא את הגלגלים הקדמיים אך הפעם דרך תיבת 6 הילוכים כפולת-מצמדים. הביצועים, אגב, מניחים את הדעת עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש שאורכת 10.5 שניות בבנזין ו-12.5 שניות בדיזל.
מחירה של הגראנד-קופה נקבע אצלנו על 131,900 שקלים לבנזין ו-133,900 שקלים לדיזל, כששני המנועים תשווקים בארץ ברמת אבזור אחת בלבד, שנקראת אינטנס ומציעה רמת אבזור נדיבה למדי. בין השאר אפשר למצוא כאן מערכת מולטימדיה בגודל 8.7 אינץ׳ עם ממשק מלא בעברית, מערכת מולטיסנס (שמאפשרת לשנות מצבי נהיגה שונים), תאורת אווירה, בקרת אקלים מפוצלת, ריפודים משולבי עור ובד, מצלמה וחיישנים לנסיעה לאחור, התנעה ללא מפתח ופתיחת תא מטען ללא מגע (על-ידי חיישן בתחתית הפגוש האחורי).