אליפות העולם למכוניות סיבולת היא מקום בו אודי הרגישה די בנוח בשנים האחרונות. אבל ב-2015, למרות ההתחלה הטובה – נגמרה כשפורשה לוקחת את האליפות.
אודי לא מספרים יותר מדי על ה-R18 שהם בנו לכבוד 2016. הם כן אומרים שזו מכונית חדשה לגמרי. לפי החברה ודוקטור אולריך (מנהל אודי-ספורט) הם בילו את החורף במטרה לבנות מכונית שתהיה בצורה פשוטה – הכי מהירה, יעילה ואמינה על הגריד.
השלדה חדשה לגמרי וכך גם מנוע ה-V6 TDI בנפח 4.0 ליטרים. היחידה ההיברידית חדשה גם היא ומתבססת כעת על מצברים בעוצמה מוגדלת (מ4 ל-6 מגה-ג’אול).
מה שברור מאוד לעין זה השינוי החיצוני – המעטפת האוירודינמית חדשה לחלוטין מהחרטום דרך הדלתות עצמן ועד לחלק האחורי.
דוקטור אולריך מציין בהודעה לעיתונות כי אודי עשתה כל מה שהיא יכולה בשביל לבנות מכונית שתנצח את אליפות העולם ובמירוץ 24 השעות של לה-מאן. לטענתו יש סיכוי גדול שהם יעשו את זה. אני בטוח שלחבר’ה בפורשה יש מה להגיד בנידון.