אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ראם 1500 החדש נפרד ממנוע ה-V8 ומקבל גרסה חשמלית עם מאריך טווח
ראשי » חדשות » ראם 1500 החדש נפרד ממנוע ה-V8 ומקבל גרסה חשמלית עם מאריך טווח
ראם 1500

ראם 1500 החדש נפרד ממנוע ה-V8 ומקבל גרסה חשמלית עם מאריך טווח

ראם מציגה דור חדש לטנדר הגדול שלה שלצד שלל העדכנים מביא בשורה בעיקר בתחום יחידות ההנעה: מנוע שישה צילינדרים חדש וגרסה חשמלית עם 663 כ"ס וגנרטור מאריך טווח

אופיר דואק 07/11/2023 צלם: יצרן

חטיבת המסחריות והטנדרים של קבוצת סטלנטיס בצפון אמריקה חשפה אמש את ראם 1500 החדש – הטנדר הגדול המתחרה בקטגוריה הפופולארית ביותר בארה”ב מול פורד F150 ושברולט סילבראדו 1500. ראם 1500 החדש מסמל את הכיוון העתידי בטנדרים של המותג, עם דגש על התייעלות בצריכת הדלק ופליטת המזהמים כמו גם מעבר הדרגתי להנעה חשמלית.

ראם 1500 החדש כולל עיצוב עדכני עם לא מעט אלמנטים, בעיקר בחזית, שנועדו ליישר קו עם המראה של ראם 1500 החשמלי שכבר נחשף בעבר שהוצג לצידו (ועליו ונתוניו נרחיב בנפרד). תא הנוסעים שודרג אף הוא כאשר לצד עיצוב חדש, חוגת בורר הילוכים מימין להגה, מערכת מולטימדיה עדכנית ושיפור באיכות החומרים נוספת גם אופציה למסך 10.25 אינץ’ נוסף לנוסע מלפנים ותצוגת עילית לנהג.

הבשורה החשובה של ראם 1500 החדש היא מתחת למכסה המנוע. ראם 1500 נפרד ממנוע ה-V8, כשהמנוע העיקרי מעתה יהיה מנוע ה”הוריקן” החדש של קבוצת סטלנטיס – שישה צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטר עם צמד מגדשי טורבו. זה המנוע שצפוי להחליף את רוב מנועי ה-V8 הוותיקים והאהובים ברוב רכבי ה-SUV והנוסעים של ג’יפ, דודג’ וקרייזלר, כולל בדגמים אייקונים כמו דודג’ צ’אלנג’ר. הצנוע החדש מצטרף למנוע הפנטסטאר V6 הוותיק שימשיך להיות מוצע כמנוע הבסיסי בהיצע של ראם 1500.


 

מנוע ההוריקן החדש מספק 420 כ”ס ו-64.9 קג”מ ויוצע בכל גרסאות ורמות הגימור של הראם. גרסה מחוזקת של מנוע זה עם 540 כ”ס ו-72 קג”מ תוצע בגרסת ה-RHO החדשה שהיא למעשה גרסת ביצועים לשטח שתהיה בפסגת ההיצע של הסדרה עד להגעת ה-TRX החדש. כל הדגמים עם מנוע ההוריקן מצוידים גם במתלה אחורי חדש רב חיבורי עם סרן חי ואפשרות למנגנון איזון גובה אקטיבי. כאופציה ייחודית בסגמנט ניתן יהיה לקבל את ראם 1500 גם עם מתלי אוויר אקטיביים עם חמישה מצבי כיול.

כאמור, הגרסה החשמלית נחשפה גם היא לצד ראם 1500 המחודש, כשלצד הגרסה הכל חשמלית הוצגה גם גרסה חשמלית נוספת עם גנרטור מאריך טווח. גרסה זו נושאת את השם נוסטלגי ראמצ’רג’ר שהיה בשימוש עבור רכב ה-SUV הגדול של דודג’ (תואם שברולט בלייזר) בשנות ה-70 וה-80, והיא ממותגת כגרסת הביצועים של סדרת ראם 1500. אגב, הגרסאות החשמליות מתבססות על פלטפורמת STLA Frame החדשה של סטלנטיס בניגוד לראם 1500 החדש שבנוי על שדרוג של פלטפורמת שלדת הסולם הישנה.

לראמצ’ארג’ר מנוע חשמלי קדמי בהספק של 335 כ”ס ומנוע חשמלי אחורי בהספק של 319 כ”ס היוצרים יחד הספק משולב של 663 כ”ס עם מומנט משולב של 85 קג”מ. זה מספיק לטנדר המגודל להאיץ ל-100 קמ”ש בכ-4.5 שניות ברצפת הטנדר מותקנת סוללה בקיבולת של 92 קוט”ש הניתנת לטעינה מהיקה בקצב של 145 קילוואט, או באמצעות מנוע V6 3.6 ליטר המספק 175 כ”ס המותקן כגנרטור המסוגל לספק טווח נסיעה של 690 ק”מ.

2025 Ram 1500 Tungsten2025 Ram 1500 TungstenPreview
2025 Ram 1500 Rebel2025 Ram 1500 RebelPreview
2025 Ram 1500 Ramcharger Limited2025 Ram 1500 Ramcharger LimitedPreview
2025 Ram 1500 REV front three-quarters2025 Ram 1500 REV front three-quartersPreview
2025 Ram 15002025 Ram 1500
2025 Ram 1500
Preview
2025 Ram 1500 Ramcharger Bighorn2025 Ram 1500 Ramcharger BighornPreview
2025 Ram 1500 Ramcharger2025 Ram 1500 RamchargerPreview
2025 Ram 1500 Ramcharger2025 Ram 1500 RamchargerPreview
2025 Ram 1500 Ramcharger2025 Ram 1500 RamchargerPreview
2025 Ram 1500 Ramcharger2025 Ram 1500 RamchargerPreview
2025 Ram 1500 Ramcharger2025 Ram 1500 RamchargerPreview
2025 Ram 1500 Ramcharger2025 Ram 1500 RamchargerPreview
2025 Ram 1500 Ramcharger2025 Ram 1500 RamchargerPreview
ראם 1500ראם 1500Preview
2025 Ram 15002025 Ram 1500Preview
RAM 1500 2025 01RAM 1500 2025 01Preview

טנדר חשמלי ראם ראם 1500 ראמצ'רג'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד