אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר כאן: החל מ-86,000 שקלים
ראשי » דו-גלגלי » ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר כאן: החל מ-86,000 שקלים
ק.ט.מ 790 אדוונצ'ר

ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר כאן: החל מ-86,000 שקלים

אריאל אלסיבוני 06/05/2019

 

המחירים מתחילים ב-86,000 שקלים לאדוונצ’ר ו-96,000 שקלים לגרסת ה-R. במעמד ההשקה צוין, שעסקאות מזומן לשני הכלים יזכו את הרוכש בהנחה של 6,000 שקלים. לשני הכלים, מיותר לציין, יש אין סוף אפשרויות אבזור בקטלוג של החברה. המעניינת בהם, תקסום לרוכבי קטני מידות, אפשרות להנמיך את גובה המושב של האדוונצ’ר עד ל-800 מ”מ.

המראה הלא שיגרתי, ויש כאלו שיגידו, השנוי במחלוקת, נראה כזה גם במציאות. הטיפול באיזור הפנים, הפנס ומיגון הרוח דורש הסתגלות. גם צמד מיכלי הדלק, הבולטים משני צידיו, מעלים תמיהה. הם נראים חשופים ופגיעים אך בחברה מציידים שבזכותם טווח הנסיעה יכול להגיע עד ל-450 ק”מ.

256808_PVW_0083 miwi B flat790 Adventure R 2019256808_PVW_0083 miwi B flat790 Adventure R 2019Preview
ק.ט.מ 790 אדוונצ'רק.ט.מ 790 אדוונצ'רPreview
256843_PVW_0102 miwi B flat790 Adventure R 2019256843_PVW_0102 miwi B flat790 Adventure R 2019Preview
KTM 790 ADVENTURE R_Action 01KTM 790 ADVENTURE R_Action 01Preview
KTM 790 ADVENTURE R_Action 02KTM 790 ADVENTURE R_Action 02Preview
KTM 790 ADVENTURE R_KTM 790 ADVENTUREKTM 790 ADVENTURE R_KTM 790 ADVENTUREPreview
KTM 790 ADVENTURE R_KTM 790 ADVENTURE_StaticKTM 790 ADVENTURE R_KTM 790 ADVENTURE_StaticPreview
KTM 790 ADVENTURE_Action 01KTM 790 ADVENTURE_Action 01Preview
KTM 790 ADVENTURE_Action 02KTM 790 ADVENTURE_Action 02Preview
KTM 790 ADVENTURE_StaticKTM 790 ADVENTURE_StaticPreview

 


מתחת לעיצוב מסתתר הטווין המקבילי (עם סדר ההצתה הייחודי) שמוכר לנו מה-790 דיוק. כאן ההספק ירד מעט (מ-105 כ”ס ל-95 כ”ס) והמומנט עובה קלות (8.9 קג”מ) בכדי להתאים לייעודו של האופנוע וגם בכדי לאפשר גרסה מוגבלת הספק. וכמובן יש כאן רשימת עזרי רכיבה מכובדת, ממפות ניהול ששולטות גם על הבקרות, ABS לפניה, קוויק-שיפטר ועוד.

בחלק של התכל’ס, ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר ו-R מגיעים עם מידות צמיגים המתאימות לז’אנר – 21 אינץ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור. הגרסה הפשוטה מקבלת מזלג הפוך בקוטר 43 מ”מ ומאחור מונושוק, שניהם של WP ולשניהם מהלך של 200 מ”מ. גרסת ה-R מקבלת WP אקספלור עם קוטר של 48 מ”מ למזלג ומהלך שצומח ל-240 מ”מ בשני הקצוות. ה-R נבדל גם בגיאומטריה ובגובה המושב וברור לחלוטין מעמיד לידו, שהוא מכוון עמוק לתוך השטח.

790 אדוונצ'ר ק.ט.מ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד