המחירים מתחילים ב-86,000 שקלים לאדוונצ’ר ו-96,000 שקלים לגרסת ה-R. במעמד ההשקה צוין, שעסקאות מזומן לשני הכלים יזכו את הרוכש בהנחה של 6,000 שקלים. לשני הכלים, מיותר לציין, יש אין סוף אפשרויות אבזור בקטלוג של החברה. המעניינת בהם, תקסום לרוכבי קטני מידות, אפשרות להנמיך את גובה המושב של האדוונצ’ר עד ל-800 מ”מ.
המראה הלא שיגרתי, ויש כאלו שיגידו, השנוי במחלוקת, נראה כזה גם במציאות. הטיפול באיזור הפנים, הפנס ומיגון הרוח דורש הסתגלות. גם צמד מיכלי הדלק, הבולטים משני צידיו, מעלים תמיהה. הם נראים חשופים ופגיעים אך בחברה מציידים שבזכותם טווח הנסיעה יכול להגיע עד ל-450 ק”מ.
מתחת לעיצוב מסתתר הטווין המקבילי (עם סדר ההצתה הייחודי) שמוכר לנו מה-790 דיוק. כאן ההספק ירד מעט (מ-105 כ”ס ל-95 כ”ס) והמומנט עובה קלות (8.9 קג”מ) בכדי להתאים לייעודו של האופנוע וגם בכדי לאפשר גרסה מוגבלת הספק. וכמובן יש כאן רשימת עזרי רכיבה מכובדת, ממפות ניהול ששולטות גם על הבקרות, ABS לפניה, קוויק-שיפטר ועוד.
בחלק של התכל’ס, ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר ו-R מגיעים עם מידות צמיגים המתאימות לז’אנר – 21 אינץ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור. הגרסה הפשוטה מקבלת מזלג הפוך בקוטר 43 מ”מ ומאחור מונושוק, שניהם של WP ולשניהם מהלך של 200 מ”מ. גרסת ה-R מקבלת WP אקספלור עם קוטר של 48 מ”מ למזלג ומהלך שצומח ל-240 מ”מ בשני הקצוות. ה-R נבדל גם בגיאומטריה ובגובה המושב וברור לחלוטין מעמיד לידו, שהוא מכוון עמוק לתוך השטח.