אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ק.ט.מ סופר-דיוק 1290R בישראל – 5 דברים שחייבים לדעת עליו
ראשי » דו-גלגלי » ק.ט.מ סופר-דיוק 1290R בישראל – 5 דברים שחייבים לדעת עליו
ק.ט.מ סופר-דיוק 1290R

ק.ט.מ סופר-דיוק 1290R בישראל – 5 דברים שחייבים לדעת עליו

הגרסה המשודרגת של הסופר-דופר-דיוק נוחתת בישראל

אריאל אלסיבוני 14/05/2017

1. ק.ט.מ סופר-דיוק 1290R – איך זה התחיל?

ככה, עם הוידאו הזה שבישר על לידתו של הסופר-נייקד הזה. בלי להגיד מילה על נתונים, מכלולים או פרטים יבשים כאלו או אחרים הסרטון הזה הצית את הדמיון של כל אופנוען לפני ארבע שנים, ק.ט.מ סופר-דיוק 1290R (שמכונה כאן “החיה”) נראה כמו משהו מלהיב מאוד.

 


2. ואז הגיע ה-GT

כשהתחיל שיווק “החיה” בישראל היבואן המקומי העמיד את גרסת ה-GT שלו למבחן ולא את גרסת ה-R המחודדת. עכשיו אל תבין אותי לא נכון, זה עדיין היה אופנוע מטורלל עם 173 כ”ס אבל הוא לקח צעד לכיוון עולם הטורינג. זה אומר יותר מיגון רוח, מושב שונה, מיכל דלק מוגדל ומזוודות צד. מזוודות צד?! מה קרה ל-“חיה” מהוידאו שהטריף אותנו ואת העולם כולו.

 

3. חיה 2.0

ועכשיו נוחת פה הדור השני לטירוף הזה. עדיין V-טווין בנפח 1,301 סמ”ק רק שעכשיו יש כאן 177 כ”ס ב-9,750 סמ”ק ו-14.3 קג”מ ב-6,750 סל”ד. זהו במילים פשוטות ה-LC8 הכי חזק שק.ט.מ ייצרו אי-פעם. כל הטוב הזה, צריך להזיז עכשיו רק 195 ק”ג – 6 ק”ג פחות מהדור הקודם, כך שאפשר להגיד שהביצועים של הנייקד הזה יהיו, מה המילה הנכונה, מספקים.

 

4. מה עוד?

יש לא מעט, הדור החדש מקבל מתלים חדשים (שאמורים להיות קשיחים יותר) וגם זרוע אחורית חדשה לחלוטין. בכל הקשור לאלקטרוניקה, יש כאן ABS לפניה (ABS 9.1 MP של BOSCH) שמאפשרת ניתוק מלא או רק לגלגל האחורי, ארבעה מצבי רכיבה, מצמד מחליק וגם לוח שעונים (TFT) חדש והנעה ללא מפתח. ברשימת האופציות אפשר למצוא קוויק-שיפטר, בקרת זינוק ועוד.

ק.ט.מ סופר-דיוק 1290R

 

5. בקשה אחת

מחירו של ק.ט.מ סופר-דיוק 1290R נקבע על 143,000 שקלים. אנחנו מקווים מאוד שק.ט.מ יפשירו את גרסת ה-R הפעם למבחן, ככה נוכל להביא אליכם, מעט, מהטירוף שבו.

ק.ט.מ סופר-דיוק 1290R

 

 

 

 

 

1290R סופר-דיוק ק.ט.מ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד