אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ק.ט.מ חושפת 390 אדוונצ’ר R בהשראת הדקאר
ראשי » דו-גלגלי » ק.ט.מ חושפת 390 אדוונצ’ר R בהשראת הדקאר

ק.ט.מ חושפת 390 אדוונצ’ר R בהשראת הדקאר

ק.ט.מ חושפת אב טיפוס ל-390 אדוונצ'ר חדש שיוצג במהלך 2025, ובעקבות דרישות השוק בוחרת להציג אותו דווקא בגרסת R קרבית וממוקדת שטח

אופיר דואק 17/11/2024 צלם: יצרן

הדוכן הכתום של ק.ט.מ שחזרה לתערוכת מילאנו אחרי היעדרות של 5 שנים היה עמוס למדי. זאת לאחר שהחברה חשפה לא מעט חידושים בהדרגתיות במהלך השבועות האחרונים, מה-1390 סופר אדוונצ’ר החדש בעל תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה ועד ל-990 דיוק R. האוסטרים לא הסתפקו וכך, חשפו פרטים ראשונים על דגמים נוספים של החברה שיגיעו ליצור במהלך 2025.

הדגם בולט ומשמעותי מבחינת היקף המכירות שצפוי להצטרף להיצע הכתום הוא 390 אדוונצ’ר R חדש, שאב הטיפוס שלו הוצג על הבמה של ק.ט.מ, לצד הבטחה שהוא יגיע לאולמות התצוגה באירופה באביב הקרוב. לפחות כרגע לא מדובר במחליף ישיר מדובר ל-390 אדוונצ’ר שכבר מתקרב לגיל 5. הבחירה להציג קודם כל את דגם ה-R מגיעה לאור העליה בביקוש לאופנועי אדוונצ’רים קרביים גם עבור מוגבלי הרשיון. גרסת ה-R אמורה לספק את המענה ועוצבה בהשראת אופנועי הדקאר של החברה, כשגרסה נמוכה וסולידית יותר תגיע בהמשך כמחליפה של 390 אדוונצ’ר המוכר.

ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R מאמץ את מראה ה”ראלי אדוונצ’ר” וזה אומר צללית זקופה וגבוהה, עם שילוב של משקף וכנף קדמית גבוהים, כאשר בין לבין אי אפשר לפספס את סידור יחידות התאורה החדש של ק.ט.מ עם צמד פנסים מדורגים שמסביבם פסי לד היוצרים מעין צורת מחומש. ה-R קיבל גם משטחי צד זוויתיים היוצרים מעין חצי פרינג כשהם מקיפים את מיכל הדלק הפלסטי הגדול שבולט מעליהם. בנוסף אי אפשר לפספס רכיבים חיוניים כמו מיגוני מנוע מסיבים ומיגוני ידיים בולטים.

ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר R


המנוע יהיה הסינגל בנפח 399 סמ”ק המוכר מדגמי ה-390 האחרים של ק.ט.מ, כשהוא יציע הספק מקובל וקרוב לרב המרבי לקטגוריית הביניים של כ-45 כ”ס. המראה הזקוף של ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R מושג בין היתר בזכות שילוב של חישוקי 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור (עם חישורי שפיצים כמובן), כאשר לגרסה הסטנדרטית שתוצג אחריו יהיה שילוב סולידי יותר של חישוקי 19 אינץ’ מלפנים ו-17 אינץ’ מאחור.

המתלים יהיו מסדרת APEX של WP עם מהלך של 215 מ”מ נדיבים ואפשרויות כיוונון. לרשות הרוכב יעמדו שלושה מצבי רכיבה לבחירה. מערכת ה-ABS תעבוד גם תחת פניה ותציע אפשרות ניתוק פעולה על הגלגל האחורי עבור רכיבת השטח ותותקן גם מערכת בקרת משיכה בעלת מספר מצבים.
כמתבקש כיום, גם ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R יגיע עם מסך TFT צבעוני בגודל 5 אינץ’ המשמש כלוח מחוונים, עם קישוריות מלאה ושקע טעינה.

כדי לשמור על מחיר נגיש כמו יתר דגמי ה-390, גם ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R ייוצר בהודו במפעל המשותף של ק.ט.מ ובג’אג’. החשיפה והמפרט המלאים אמורים להתפרסם כבר בשבועות הקרובים.

390 אדוונצ'ר R אדוונצ'ר R ק.ט.מ ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר R ראלי אדוונצ'ר תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד