אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קפה חזק עם לב איטלקי: לנגן שתי פעימות
ראשי » דו-גלגלי » קפה חזק עם לב איטלקי: לנגן שתי פעימות

קפה חזק עם לב איטלקי: לנגן שתי פעימות

בתוך בליל הקפה-רייסר שצצים מכל מקום, השתי-פעימות הזה משך את תשומת ליבנו. איך לא...

אריאל אלסיבוני 28/12/2022

סדנאות שבונות קפה-רייסרים מושכים לא בדיוק חסרות בעולם הזה. הדוגמה הספציפית הזו מושכת את העין די בקלות ובכלל לא בגלל העיצוב. חברת לנגן הבריטית עוסקת בפתרונות הנדסיים שונים והאופנוע שלהם, משקף זאת היטב. זה לא עוד קפה-רייסר מבוסס שלדה ומנוע קיימים. זה אופנוע המיוצר על ידם מאפס ומונע באמצעות וי-טווין דו-פעימתי. החברה הוקמה ב-2018 והספיקה להציג את האופנוע הזה במקומות שונים, לרבות בפסטיבל המהירות של גודווד. כעת מתחיל הייצור (המוגבל ל-100 יחידות) עם אישור ייצור מיוחד לסדרות מצומצמות.

שתי פעימות? אנחנו אוהבים ומקשיבים. בליבו של האופנוע הזה מצוי מנוע איטלקי קל וחזק, שבבסיסו פותח למרוצים. בגרסה הזו שתי הבוכנות בנפח 249 סמ”ק, מוזרקות ומנוהלות מחשב במטרה לייצר ביצועים שימושיים ונטולי התעסקות. שתי הבוכנות הזעירות יכולות להגיע עד ל-11,700 סל”ד שם הן מייצרות 75 כ”ס. בגרסתו המקורית והלא מעודנת מפיק המנוע הזה לא פחות מ-95 כ”ס.

מעבר לזה אפשר לראות בתמונות את שלדת צינורות האלומיניום של החברה, את השימוש הנרחב בקרבון-פייבר ואת האווריריות הכללית שהוא משדר. וזו לא אחיזת עיניים, עם משקל יבש של 114 ק”ג, זהו באמת אופנוע קל בצורה יוצאת דופן. אפשר לשער שעם יחס הספק/משקל כזה, הלנגן יכול לנוע מהר למדי ובחברה מצהירים על כ-225 קמ”ש מרביים.

caffe stroke (13 of 14)caffe stroke (13 of 14)Preview
caffe stroke (14 of 14)caffe stroke (14 of 14)Preview
caffe stroke (12 of 14)caffe stroke (12 of 14)Preview
caffe stroke (10 of 14)caffe stroke (10 of 14)Preview
caffe stroke (11 of 14)caffe stroke (11 of 14)Preview
caffe stroke (8 of 14)caffe stroke (8 of 14)Preview
caffe stroke (9 of 14)caffe stroke (9 of 14)Preview
caffe stroke (7 of 14)caffe stroke (7 of 14)Preview
caffe stroke (6 of 14)caffe stroke (6 of 14)Preview
caffe stroke (4 of 14)caffe stroke (4 of 14)Preview
caffe stroke (5 of 14)caffe stroke (5 of 14)Preview
caffe stroke (1 of 14)caffe stroke (1 of 14)Preview
caffe stroke (2 of 14)caffe stroke (2 of 14)Preview
caffe stroke (3 of 14)caffe stroke (3 of 14)Preview

 


גם שאר המפרט נשמע מעניין מאוד עם מזלג אוהלינס בעל מלוא אפשרויות הכיוונון בקוטר 43 מ”מ. מאחור יש שני בולמים של K-Tech גם הם עם יכולת כוונון מלאה כשאלו נבחרו בכדי להתאים למראה של הז’אנר כך אפשר לשער. החישוקים הם ‘שפיצים’ עם צמיגי כביש בשרניים ואילו מערכת הבלמים כוללת קליפרים ראדיאליים קדמיים. בלנגן מצהירים שאת האופנוע הזה אפשר להתאים לכל מידות רוכב ולכל סוגי השימוש בין אם מדובר בהתאמת גיאומטריה אישית, או תנוחת רכיבה תפורה לפי מידה. המחיר עומד על כ-40,000 יורו כשייצור כלים ראשונים ללקוחות התחיל בשבועות האחרונים.

 

קפה רייסר שתי פעימות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד