אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קלאסית בעידן החשמל: גם סדנת דיוויד בראון מציגה מיני חשמלית
ראשי » חדשות » קלאסית בעידן החשמל: גם סדנת דיוויד בראון מציגה מיני חשמלית
מיני

קלאסית בעידן החשמל: גם סדנת דיוויד בראון מציגה מיני חשמלית

אם לא השתכנעתם מהמיני החשמלית החדשה שתיוצר בסין, סדנת דיוויד בראון מציעה לכם מיני בריטית קלאסית וחשמלית שעלה יותר מטסלה מודל S

אופיר דואק 21/09/2023 צלם: יצרן

אם נרצה או לא, עידן החשמל נכנס גם לעולם מכוניות האספנות. לא מעט סדנאות מציעות קיטים להסבה של מכוניות קלאסיות מהנעה של מנועי בעירה פנימית עתיקים ומזהמים להנעה חשמלית חרישית ונקייה. המעבר הזה אמנם יכול לחסוך לא מעט תסכולים, שעות עבודה ושיפוץ של מנועים השורדים לרוב תחזוקה מוקפדת, אבל מצד שני רוב חובבי הקלאסיות מתנגדים לרעיון כיוון שברוב הדגמים המנוע הוא חלק מאופי המכונית שרוצים לשמר.

בסדנת דיוויד בראון אוטומוטיב חושבים דווקא שהנעה חשמלית יכולה להשתלב לא רע במכונית קלאסית, בפרט אם מדובר במיני מיינור. הסדנה שבימים כתיקונה מתמחה בשחזור ושדרוג של מכוניות מיני קלאסיות ברמת הקפדה וירידה פדנטית לפרטים. די בדומה למה שסינגר עושה עם דגמי פורשה 911. בימים אלו מציגה סדנת דיוויד בראון את מיני eMastered – הפרשנות שלה לאיך צריכה להיראות מיני קלאסית בעידן החשמל.

כמו כל מיני משודרגת של סדנת דיוויד בראון, גם במקרה של ה-eMastered המראה המקורי נשמר, למעט כמה נגיעות מודרניות בדמות פנסי LED , שבכה שונה, כנפוני בתי גלגלים בצבע הגוף וצביעה דו-גוונית, כשרק אנטנת הכריש מסגירה שלא מדובר כאן בעוד מיני מיינור. הבשורה היא כמובן מתחת למכסה המנוע, שם מותקן מנוע חשמלי המספק 92 כ”ס ו-17.5 קג”מ. הרבה יותר מאשר מיני קופר קלאסית, אבל נתונים די צנועים ביחס לחשמליות מודרניות. אבל זה מספיק בהחלט, כיוון שעם כל השדרוגים שעברה המכונית נשמר נתון המשקל המקורי העומד על 640 ק”ג. כך של-eMastered ביצועים מספקים בהחלט, עם זינוק ל-100 קמ”ש ב-8.5 שניות ומהירות מרבית של 147 קמ”ש.

 




הסיבה העיקרית למשקל הקל היא הסוללה הצנועה בקיבולת של 18.8 קוט”ש בלבד בה מצוידת המיני החשמלית, גם כיוון שהיא מיועדת בעיקר לשימוש עירוני וגם כי לא באמת יש מקום להתקין במיני סוללה גדולה יותר. גם זכות המשקל הקל אמורה הסוללה להספק טווח נסיעה סביר של 177 ק”מ, כאשר לטעינה מלאה נדרשות 3 שעות בעמדה ביתית של 6.6 קילוואט.





מעבר ליחידת ההנעה השונה, זוהי מיני כמו כל המיני של סדנת דיוויד בראון, אשר כל המכלולים ההיקפיים הוחלפו לכאלו מודרנים, כשבין ביתר ישנם הגה כוח מתוגבר חשמלית ומערכת בקרת אקלים. תא הנוסעים עוטף עור איכותי, וכולל מערכת מולטימדיה משולבת בקונסולה עדכנית בעיצוב רטרו עם מתגי אלומיניום מכורסמים בעבודת יד. תוכלו לכבר כעת להזמין לכם מיני eMastered תמורת מקדמה של 1,000 פאונד, כסף קטן לעומת מחירה של המכונית העומד על 125 אלף פאונד לפני תוספות. יותר ממחירה של טסלה מודל S פלייד ופי 4 ממחירה של מיני קופר E החשמלית שהוצגה לאחרונה.

DB MINI E 02DB MINI E 02Preview
DB MINI E 03DB MINI E 03Preview
DB MINI E 04DB MINI E 04Preview
DB MINI E 05DB MINI E 05Preview
DB MINI E 06DB MINI E 06Preview
DB MINI E 07DB MINI E 07Preview
DB MINI E 08DB MINI E 08Preview
DB MINI E 09DB MINI E 09Preview
DB MINI E N 01DB MINI E N 01Preview
DB MINI E C01DB MINI E C01Preview
DB MINI E 10DB MINI E 10Preview
DB MINI E 11DB MINI E 11Preview
DB MINI E 12DB MINI E 12Preview
DB MINI E 13DB MINI E 13Preview
DB MINI E 01DB MINI E 01Preview
מינימיניPreview
DB MINI E 14DB MINI E 14Preview
DB MINI E 16DB MINI E 16Preview
DB MINI E 17DB MINI E 17Preview
DB MINI E 18DB MINI E 18Preview

דיוויד בראון דיוויד בראון אוטומטיב מיני מיני eMastered מיני מיינור
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

רטרו אדוונצ’ר: ב.מ.וו R12 G/S בישראל

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פיסול במתכת: ראיון עם סיימון לואסבי מיונדאי

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד